Κοίταξα τον Γιώργο και εκείνος χαμογέλασε..
“καλυτερα να φωναξουμε και την μάνα να μην τα λέω δυο φορές..!”είπε ο Γιώργος και εκείνη την στιγμη βγήκε απο την κουζίνα η κα.Αννα,η Βάγια και η μικρή...
Καθησαμε στον έναν καναπέ εγώ και ο Γιώργος, η κα.Αννα και η Βάγια στον άλλον καναπέ ενω ο κ.Χρήστος κάθησε στην πολυθρόνα..
“για πείτε μου και εμένα τι έγινε..!”είπε ο κ.Χρηστος ενω κοίταξε τον Γιώργο...
“εκανα πρόταση γάμου στην Ελλη..!”είπε ο Γιώργος και χαμογελασα..
“μπράβο παιδιά μου να ζησετε..!”είπε η κα.Αννα ενω χαμογελούσε..
“τιιι; Ποτέ θα παντρευτείτε;” ρώτησε η Βάγια και με κοίταξε..
“όχι απο τώρα..Το πολύ σε δυο μηνες..!”είπε ο Γιώργος και με κοίταξε..!
“και ποσό καιρό είστε μαζί;”ρώτησε ο κ.Χρήστος...
Τώρα τι πρεπει να απαντήσουμε; Εδω εγώ δεν ξέρω τι έχουμε..!
“είμαστε μαζί εδώ και δυο μηνες...”απάντησε ο Γιώργος
“μάλιστα..Ο γάμος θα γίνει στην Κρήτη έτσι;”ρώτησε ο κ.Χρήστος και χαμογέλασα..
“ναι που αλλου θα γινόταν;” ρωτησα και ο κ.Χρήστος χαμογέλασε..
“τοτε να ζησετε παιδιά μου..Και καλους απογόνους..!”είπε και τον κοίταξα καλά καλά..
Ακουσα καλά; Είπε καλούς απογόνους; Ευχαριστώ αλλά δεν θέλω να γίνω μαμά απο τώρα..!
“λοιπον εγώ πάω στην κουζίνα γιατί θα μου καεί το φαγητο..Καθηστε στην τραπεζαρία γιατί σε λίγο τρώμε..!”είπε η κα.Αννα καθώς σηκώθηκε απο τον καναπέ..Πήγε στην κουζινα και ο Γιώργος πήγε στον κήπο μαζί με τον κ.Χρήστο...
“αντε κουνιαδουλα μου..Στο είχα πει ότι ία συγκαινεψουμε..!”είπε η Βάγια ενω με πήρε αγκαλιά..
“όντως μου το είχες πει..!”είπα εγώ ενω χαμογελασα..
“Βάγια ερχεσαι να με βοηθησεις λίγο;”φώναξε η κα.Αννα απο την κουζίνα..
“πάω μέσα..!”είπε και χαμογελασα...Η Αγάπη κάθησε δίπλα μου και με κοίταξε..
“Μαμά,αν κάνετε και άλλο χώρο με τον μπαμπά δεν θα με αγαπάτε;”ρωτησε η Αγαπη και την κοιταξα καλα-καλα...
“όχι πριγκίπισσα...Θα σας αγαπαμε και τους δυο το ίδιο..Αλλα εσένα θα σε αγαπαω λίγο περισσότερο..!”είπα και την πήρα αγκαλιά..
“πρεπει να πάμε στον Ροκι..!”είπε η μικρή ενω κατέβηκε απο τον καναπέ και βγήκε στον κήπο..Πήγα και εγώ στον κήπο και ειδα την μικρή να παιζει με το κουτάβι ενω ο Γιώργος συζητούσε με τον πατερα του..Πλησιασα την μικρή και αρχίσαμε να παίζουμε με το κουτάβι...“και για πες Ελλη μου,τώρα που θα παντρευτείτε με τον Γιώργο θα μείνετε εδώ έτσι;”ρωτησε η κα.Αννα ενω πλεον καθομασταν στην τραπεζαρία και τρωγαμε..
“θα μείνουμε στην Κρήτη..Ο πατέρας μου έχει πεθάνει και ο αδερφός μου ζει μόνιμα στην Κρήτη εδώ και κάτι χρόνια.!”είπα και ο κ.Χρήστος χαμογέλασε.
“ποιος είναι ο αδερφός σου;”ρώτησε ο κ.Χρήστος και τον κοίταξα.
“ο Αντωνης είναι που σου είχα γνωρίσει..!”απάντησε ο Γιώργος και χαμογέλασε..
“είναι πολύ καλό παλικάρι ο αδερφός σου..!”είπε ο κ.Χρήστος και χαμογελασα..Συενχισαμε να μιλάμε για σχετικά θέματα και έπειτα απο λίγο τελειώσαμε με το φαγητο...
Εγώ και η Βάγια πήγαμε στην κουζίνα ώστε να πλυνουμε τα πιάτα για να ξεκουραστεί λίγο η κα.Αννα..
“και για πες μου Ελλη,ο Γιώργος πως σου φαίνεται μέχρις στιγμής”ρώτησε η Βάγια ενω της έδωσα ενα πιάτο για να σκουπίσει..
“κοιτα,πραγματικα δεν ξέρω τι ακριβως νιώθω για τον Γιώργο..Γι' αυτό του είπα οτι μόλις ξεμπερδεψουμε με την δική και λύσουμε το πρόβλημα με τον Αργύρη και αν ισχύει ακόμη η πρόταση γάμου να παντρευτούμε..!”είπα ενω έβαλα μερικά πιατα στο πλυντηριο πιάτων..
“Οο,αληθεια;Πως το πήρε ο Γιώργος; ”ρώτησε και χαμογελασα..
“είπε οτι η πρόταση του θα ισχύει μέχρι να πω ναι..!”απάντησα και χαμογέλασε..
“κοιτά να δεις που ο σκληρός και αυταρχικός Γιώργος έγινε στρατιωτακι..!”είπε και έσκασε στα γέλια..
“ουτε καν,σήμερα θα βγει με τους υπολοιπους και εμένα δεν με αφήνει να βγω εξω απο το σπίτι εαν δεν ελενξει τι φοραω..! Οταν βγήκαμε για δείπνο πόλεμο παίξανε για να μην φορέσω ενα φόρεμα..!”είπα και η Βάγια συνέχισε να γελάει..
“ρε αλήθεια σου λέω μην γελάς..Η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου.. Δεν μπορώ να κάνω ότι μου λέει.
Μου έχει σπάσει τα νεύρα..!”είπα και σταμάτησε να γελάει..
“πηγενε με τα νερά του..!κάνε οτι θέλει αυτός και έπειτα απο λίγο καιρό θα τον εχεις του χεριού σου..”είπε η Βάγια και χαμογελασα..
“ωραία ιδέα..!”είπα και χαμογελασε..Αφού έβαλα το πλυντήριο των πιάτων να δουλεύει βγήκαμε απο την κουζίνα.Πηγαμε στο σαλόνι και καθησα δίπλα στον Γιώργο...
“εγω θα πρέπει να φύγω σε λιγο θέλετε να σας πάω στο σπίτι;”ρώτησε ο Γιώργος ενω με κοίταξε..
“αν δεν έχουν πρόβλημα οι γονεις σου,θα μείνω για λίγο εδώ..Ποτε θα επιστρέψεις;” ρώτησα και χαμογέλασε..
“σε δυο ώρες το πολύ θα είμαι εδώ..! ”είπε ενω σηκώθηκε από τον καναπέ...Αφησε ενα απαλό φιλί στα χείλη μου και χαμογελασα.
“τα λέμε μετα,εντάξει;”ρωτησε ο Γιώργος ενω άφησε ενα απαλο φιλι στο μέτωπό μου..
“τα λέμε σε λίγο..!”απάντησα και βγήκε απο το σπίτι..
“έλα..Σήμερα θα περάσεις λίγο χρονο με την κολλητή σου..!”είπε η Βάγια ενω χαμογελούσε..
“θα το ήθελα παρα πολύ αλλά πρεπει να προσέχω την μικρή..!”είπα και χαμογέλασε.
“η μικρή κοιμάται με την μαμά μου..!Πάμε τώρα στο δωμάτιο να μου πεις τα νέα σου..!”είπε ενώ με τράβηξε απο το χερι...Καλημέρα πατάτες,τι κάνετε; Αλλο ενα βαρετό κεφάλαιο δυστυχώς..! 😢
Αν σας άρεσε πατήστε το αστερακι⭐ και ασφηστε το σχόλιο σας απο κάτω..! ⬇Χριστινα
YOU ARE READING
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Teen FictionΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...