- Όταν σε κοιτάζω βλέπω το μέλλον που θέλω- Ν.Χαραλάμπους
Σήμερα είναι Κυριακή και ο Γιώργος μου είπε ότι έχει κανονίσει κάτι αλλά δεν μου είπε το τι.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι , γιατί άκουγα ομιλίες , και κατέβηκα την σκάλα.Πηγα στο σαλόνι και είδα την Βάγια , την μαμά της και πολλές άλλες κοπέλες αλλά και κυρίες μεγάλης ηλικίας.
"Συγγνώμη τι έγινε;"ρώτησα και η Βάγια χαμογέλασε.
"Καλημέρα και σε εσένα Έλλη μου."είπε η μάνα του Γιώργου και με κοίταξε αρκετά χαρούμενη μπορώ να πω.
"Καλημέρα σας.Που είναι ο Γιώργος;" ρώτησα αλλά κάνεις δεν απάντησε και άλλαξαν αμέσως το θέμα .
"Πήγαινε να κάνεις ένα μπάνιο και θα μάθεις αργότερα που είναι."ειπε η Βάγια ενώ άρχισε να ανέβει την σκάλα μαζί μου.
"Βάγια έπαθε κάτι ο Γιώργος; Τι γίνεται;" ρώτησα ενώ πλέον ειχαμε φτάσει στο δωμάτιο.
"Τίποτα δεν έγινε. Πήγαινε τώρα να κάνεις μπάνιο και θα μάθεις πολύ σύντομα. "είπε ενώ μου έδωσε το μπουρνούζι μου και με πήγε στο μπάνιο.
Τι σκατά έχουν κανονίσει και που είναι ο Γιώργος και η μικρή;
Έπειτα από κανένα μισάωρο είχα τελειώσει με το μπάνιο. Με το που μπήκα στο δωμάτιο είδα πάνω στο κρεβάτι ένα κουτί ενώ πάνω είχε ένα σημείωμα.
"Φόρα αυτά μωρό μου και τα υπόλοιπα άστα πάνω στην Βάγια και στην μάνα μου."εγραφε στο σημείωμα και χαμογέλασα.
Τι ετοιμάζει πάλι;
Έβαλα τις κρέμες μου και επειτα φόρεσα τα εσώρουχα. Πριν προλάβω να ντυθώ μπούκαρε στο δωμάτιο η Βάγια.
"Κατσε όπως είσαι.Λοιπόν , έχουμε ρητή εντολή από τον Γιώργο να σε πάμε κάπου."είπε η Βάγια και με πλησίασε.
Μου έδεσε τα μάτια με μια κορδέλα και δεν έβλεπα απολύτως τίποτα.
"Τι σκατά;Σε απόρρητη τοποθεσία θα πάω;"ρώτησα αλλά δεν πήρα καμία απάντηση.
Η Ελένη με βοήθησε να ντυθώ αφού πρώτα μου στέγνωσε πολύ καλά τα μαλλιά , λες και δεν μπορούσα μόνη μου.
Έπειτα από λίγο όμως άκουσα πολλές ομιλίες μέσα στο δωμάτιο. Μα καλά τι στο καλό γίνεται ;
"Θα μου εξηγήσει κάποιος τι γίνεται ;"ρώτησα και έπειτα από λίγο κατάλαβα ότι κάποιος μου έφτιαχνε τα μαλλιά .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Ficção AdolescenteΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...