Σε όλη την διαδρομή εγώ και ή μικρή συνέχεια μιλούσαμε ενω ο Γιώργος απλα οδηγούσε και που και που έπαιρνε και εκείνος μέρος στην συζήτηση...Επειτα απο περιπου τριαντα λεπτα φτάσαμε στην παραλία..Βγήκαμε απο το αυτοκίνητο και ο Γιώργος άνοιξε το πορπαγκαζ και αφού πήρε την τσάντα με τα παιχνίδια της μικρής κλείδωσε το αυτοκίνητο.Προχωρήσαμε λίγο πιο πέρα και είδαμε την Βάγια τον Αντώνη αλλά και τον Θάνος...Τους πλησιασαμε και ή Βάγια με πήρε αγκαλιά..
“ηλίθια,ποσο καιρό έχω να σε δω;”με ρώτησε ενω χαμογελούσε.
“από χθες το βράδυ εχεις να με δεις..Πως κανεις έτσι;”ρωτησα και χαμογέλασε.
“αι απο δω ρε..!”είπε και χαμογελασα.Πλησιασα τον Θάνο και τον πήρα αγκαλιά.
“βλακα,τι κανείς;”ρωτησα και εκείνος χαμογέλασε.
“εγώ μια χαρά είμαι..Και'συ από οτι βλέπω μας χαρά είσαι..!”είπε ενω γέλασε πονηρα και μου έκλεισε το μάτι..Γαμωτο,θα φαει πολύ ξυλο ο Γιώργος..Αφού βρήκαμε ελεύθερες ξαπλώστρες βαλαμε τα πραγματα μας.Ο Γιώργος και ο Αντώνης είχανε μπει ηδη στην θάλασσα ενω εγω,ή μικρή, ή Βάγια και ο Θάνος ημασταν εξω.
“Αγάπη πάμε;”ρώτησε ο Θάνος ενώ κοίταξε την μικρή.Η Αγαπη με κοίταξε και χαμογελασα.
“ναι αλλά θα είστε εξω-εξω..Και αν πάτε στα βαθιά να την πάρεις αγκαλιά..”του είπα και χαμογέλασε.
“μα ξέρω μπάνιο..”είπε ή Αγάπη και χαμογέλασε.Εγώ την κοίταξα και χαμογελασα.
“ναι αλλά θα σε προσέχει και ο Θάνος εντάξει;”ρωτησα εγώ.
“ναι..!”είπε και μπήκαμε στην θάλασσα μαζί με τον Θάνο.Εγώ έβγαλα το φόρεμα και έμεινα με το μαγιό μου.Ξαπλωσα στην ξαπλώστρα και έκλεισα για λίγο τα ματια μου.
“ρε κοριτσια ελάτε..!”φώναξε ο Αντώνης ενω μας έκανε νόημα να μπούμε στην θάλασσα.
“πηγενε θα έρθω σε λίγο..!”είπε ή Βάγια ενω μου χαμογελασε.
“σίγουρα;”ρωτησα και απλα μου έκανε νόημα να πάω.Μπήκα στην θάλασσα και πήγα εκεί που ηταν ο Γιώργος και μικρή..
“επ,πως και ήρθες εσύ;”ρώτησε ο Γιώργος και με κοίταξε..Εγώ δεν απάντησα.Με πλησίασε ή μικρή,βγήκαμε λίγο πιο εξω και αρχίσαμε να παίζουμε..Επειτα απο περίπου μια ωρα βγήκαμε απο τον θάλασσα και πηγαμε στις ξαπλώστρες. Η μικρη αφού στεγνωσε αρχισε να παιζει με τα κουβαδακια της.Εγώ καθησα στην ξαπλώστρα και απλα χαμογελασα.Επειτα απο λίγο πλησίασε ενα αγοράκι και αρχισε να παιζει με την μικρή..
“ 'Εκτωρα;”ακούστηκε μια μπάσα φωνη πίσω μου και γυρισα το κεφάλι μου..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Ficção AdolescenteΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...