“ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ ΔΗΛΑΔΗ;”με ρωτησε ενώ με πλησίασε..“Ναι Γιώργο,με πειράζει όταν με προσεχείς με αυτον τον τροπο..!”του είπα και βγήκε απο την κουζίνα...Σκατά τα εκανα παλι...! Γαμωτο..Βγήκα απο την κουζίνα και τον ακολούθησα..Μόλις κατάλαβε οτι τον ακολουθούσα γύρισε και με κοίταξε στα ματια..
“Τι θέλεις Ελλη;” με ρώτησε κάπως ψυχρά..“Γιώργο,εγώ εμ..! Ξέρεις κάτι,αστο...!”του είπα και πήγα να φύγω αλλά με έπιασε από τον καρπό και με έφερε κοντά του..“τι ήθελες να μου πεις;” με ρώτησε ενω ήταν κάτι χιλιοστά μακριά μου. “Τιπ..τίποτα..”απάντησα ενω τραβηξα αποτομα το χερι μου και κατεβηκα γρήγορα τις σκάλες..Βγηκα στον κήπο και μόλις με είδε ή Βάγια ήρθε δίπλα μου..“γιατί φωναζατε τόσο πολύ ρε; Παλι καλά που ή μικρή ήταν στα άλογα με τον Θανο και δεν άκουσε τίποτα..!”μου είπε αλλά εγώ δεν απάντησα..Γαμωτο,δεν έπρεπε να τον ακολουθήσω..! Δεν έπρεπε να έρθω εξαρχής στην Κρήτη...Αν δεν είχα έρθει στην Κρήτη δεν θα είχα αισθήματα για τον Γιώργο...Οχι δεν εννοώ αγάπη και τέτοια,τον θέλω γαμωτο και δεν ξέρω τι να κάνω..!“Ελλη,σου μιλάω καλό μου..!”μου είπε η Βαγια ενω κουνουσε το χερι της πανω-κάτω..!“σορρυ απλα σκεφτόμουν κάτι..!”της είπα και χαμογέλασε.“μαμά,μαμά,ελα να παίξουμε..!”είπε ή μικρή ενω με πλησίασε..! “πάμε..!”απάντησα εγώ και άρχισα να την κυνηγάω γύρω-γύρω..! Επειτα απο λίγο ήρθε και ο Θάνος..“τι κάνει ή γυναικα μου;”ρώτησε ενω πήρε αγκαλιά την μικρή.. “ποια γυναικα σου;” τον ρωτησα και ή μικρή χαμογέλασε..“εγώ..!”είπε ή μικρή ενω του άφησε ενα φιλί στο μάγουλο..! “τι γινεται εδω;” ρώτησε ο Γιώργος ενω κούμπωνε το πουκάμισο του..Τι στο διάολο;Γιατί ντύθηκε στα μαύρα; “παντρεύτηκα..”είπε ή μικρη και ο Γιώργος χαμογέλασε..“και ποιον παντρευτηκες πριγκίπισσα;”ρώτησε ο Γιώργος..“τον Θανο..!”είπε ή μικρή και ο Θάνος χαμογέλασε..! “α ωραία..! Λοιπον εγώ πρεπει να φύγω..”είπε και με πλησίασε.Εκλεισε το προσωπο μου μέσα στις μεγάλες του παλάμες και με φίλησε..“θα τα πούμε αργότερα εμείς..!”μου είπε και έφυγε..Γαμωτο τι στο διάολο κάνει; “εχεις να μου δωσεις καποιες εξηγήσεις μετα..!”είπε ο Θάνος και εφυγε για να παίξει με την μικρή...Πήγα και καθησα στον καναοε ενω ή Βάγια με κοιτούσε με λύπη.. “τι επαθες ρε;την ρωτησα ενω χαμογελασα..“αν δεν ειχαμε έρθει στην Κρήτη δεν θα ήσουν έτσι..Σε καταστρέφει ο αδερφός μου..!”μου είπε και με πήρε αγκαλιά...“θα είμαι εντάξει,αλήθεια..!”της είπα και εκείνη την στιγμη χτύπησε το τηλέφωνο μου.."
YOU ARE READING
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Teen FictionΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...