"Απρόσμενος επισκέπτης..."

5K 394 28
                                    

“η μικρή κοιμάται με την μαμά μου..!Πάμε τώρα στο δωμάτιο να μου πεις τα νέα σου..!”είπε ενώ με τράβηξε απο το χερι...Πγαμε, στο δωμάτιο της και καθησαμε στι κρεβάτι..
“για πες μου τα νεα σου..!”είπε και χαμογελασα..
“ξεκινά εσύ με τα δικά σου και θα σου πω και γω τα νέα μου..”είπα και χαμογελασα.
“μου αρέσει πολύ ο αδερφός σου ρε..!Είναι τοσο όμορφος..!”είπε και χαμογελασα..
“ωραία τότε ζητα του να πάτε κάπου οι δυο σας..!”της είπα και σοβαρεψε..
“όχι Ελλη,εκείνος πρεπει να κάνει την πρωτη κινηση..!”είπε και χαμογελασε..
“έλεος ρε Βάγια..Θα παθεις κάτι αν του το ζητήσεις εσύ;”ρώτησα εγώ και δεν απάντησε..
“είδες δεν θα παθεις κάτι..! Οταν τον βρεις ζητα του να βγειτε και αν πει οχι αυτός θα φταιει..!”ειπα και εκλεισα το μάτι μου πονηρά.
“εσύ τι γινετε με τον αδερφό μου;”ρωτησε και χαμογελασα..
“μου σπαει τα νεύρα μου αλλά εντάξει μωρε που θα παει θα τον συνιθήσω..! ”είπα και χαμογέλασε..
“τέλος πάντων...Θα πάμε πουθενά σήμερα;”ρώτησε η Βαγια ενω χαμογελούσε.
“δεν θα πάμε πουθενά..! Ο Γιώργος θα βγει με τα παιδιά και εγώ θα μείνω σπίτι..Αν θες θα βγούμε αύριο μαζί με την Αγάπη..!”είπα και η Βαγια χαμογέλασε...Συνεχισαμε να μιλαμε για ασχετα θεματα μεχρι που μπηκε στο δωματιο ο Γιωργος...
“Ελλη,πάμε; Πήγε επτά η ωρα..Πρεπει να πάμε σπίτι..!”είπε και χαμογέλασε..Στην αγκαλιά του κρατούσε την μικρή η οποία είχε τυλίξει τα χερακια της γύρω απο τον λαιμό του Γιώργου..
“ναι πάμε..!Βάγια τα λέμε μετα στο σπίτι..!”είπα ενω την πήρα αγκαλιά..
“θα ερθω κατα τις εννέα είναι εντάξει;”ρώτησε και χαμογελασα..
“φυσικά.!”απαντησα και βγηκα απο το δωμάτιο της Βαγιας και πήγαμε στο σαλόνι..
“φεύγετε;”ρώτησε η κα.Αννα και χαμογελασα..
“ναι,πρεπει να πάμε σπίτι...Θα ξανά έρθουμε αύριο..!”είπε ο Γιώργος..
“καληνύχτα αγόρι μου... Πριγκίπισσα καληνύχτα..!”είπε η κα.Αννα και η Αγάπη χαμογέλασε..
“καληνυχτα γιαγιάκα..!”ειπε η Αγαπη ενώ ο Γιωργος βγήκε απο το σπίτι με την μικρή στην αγκαλιά του..
“Ελλη πραγματικα σε ευχαριστώ παρα πολυ..! Ο Γιώργος και η μικρή έχουν δεθεί πολυ μαζι σου και ας μην στο δείχνει ο Γιώργος συχνα..Απλα είναι λίγο ξεροκέφαλος..! ”είπε η κα.Αννα και χαμογελασα.
”οτι είναι ξεροκέφαλος είναι..Ομως γιατί μου τα λέτε όλα αυτά;”ρωτησα και χαμογέλασε.
“γιατί σε λίγους μηνες πρόκειται να τον παντρευτεις..Δεν ξέρω για ποιον λογο βιάζεται τόσο πολυ ο Γιώργος, αλλά το σίγουρο είναι οτι δεν θέλει να σε χάσει..!”είπε και χαμογελασα...
Ακούστηκε η κόρνα από εξω και χαμογελασα.
“λοιπον εγώ πρεπει να φύγω. Καληνύχτα σας..!”είπα και η κα.Αννα με πήρε αγκαλια..
“καληνύχτα κορίτσι μου..Να προσεχείς τον γιο μου και την εγγονα μου..!”είπε και χαμογελασα..
“αυτό εννοείται...!”είπα και βγηκα πο το σπίτι... Μπήκα στο αυτοκίνητο και καθησα στα πίσω
καθησματα μαζί με την μικρη...
Σε όλη την διαδρομή ή λέγαμε κάποιο τραγουδι εγώ και η Αγάπη ή μιλούσαμε..
Επειτα από περίπου τριαντα λεπτα φτάσαμε στο σπίτι...Η Αγάπη κρατούσε στα χέρια της τον Ρόκι και χαμογελούσε...
Ο Γιώργος ξεκλειδωσε την πόρτα του σπιτιού και μπήκαμε μέσα..
Η Αγάπη άφησε κάτω τον Ροκι και άρχισε να παίζει μαζί του ενω ο Γιώργος κάθησε στον καναπέ δίπλα μου...Με τράβηξε στην αγκαλιά του και άφησε ενα απαλό φιλί στο μέτωπο μου..
“Γιώργο έκανες τίποτα;”ρωτησα και με κοίταξε γεμάτος περιέργεια..
“όχι,πηραζει που πήρα αγκαλιά την γυναικουλα μου;”ρώτησε και χαμογέλασα..
Τώρα αυτός ή έχει κανει κάτι ή θέλει κάτι να μου πει..
“μήπως θέλεις να μου πεις κάτι;”ρωτησα και με κοιτούσε  πλεον σοβαρός..
“όχι,απλα θέλω να σε έχω αγκαλιά πειράζει;”ρώτησε και δεν απάντησα, απλα χαμογελασα.
“να πάω να παίξω εξω;”ρώτησε η μικρη και χαμογελασα..
“φυσικά,πάμε..!”είπα και τραβηξα τον Γιώργο απο το χέρι..
Βγήκαμε εξω και εγώ με την Αγάπη αρχισαμε να παίζουμε κυνηγητό ενω ο Γιώργος καθοταν στον καναπέ...
“εγώ πρεπει να παω να ετοιμαστω.. Μπείτε στο σπίτι εσείς είναι αργά..!”είπε ο Γιωργος και μπηκε στο σπιτι...
Η μικρή έτρεξε και μπήκε στο σπίτι ενω εγω πήρα στην αγκαλιά μου τον Ρόκι και μπήκα στο σπίτι...Εκλεισα την τζαμαρια και τραβηξα την κουρτίνα..Αφησα κάτω τον Ροκι και καθησα στον καναπέ δίπλα στην Αγάπη...
Εβαλα να δουμε το 'Ψάχνοντας Τον Νεμο' και η Αγάπη πήρε στην αγκαλιά της τον Ροκι..
Επειτα απο περιπου είκοσι λεπτα χτύπησε η πόρτα..Σηκωθηκα απο τον καναπε και πήγα να ανοιξω.. Μπροστά μου στεκόταν ο αδερφός μου και ο Σταυρός..
“καλησπέρα περστε..!”είπα και πέρασαν μεσα...Πήγαμε στον κανπε και εγώ καθησα παλι διπλα στην Αγάπη.. Επειτα από λιγα επτά ήρθε στο σαλόνι και  ο Γιώργος...
Φορούσε ενα μαυρο τζιν παντελόνι με μια άσπρη απλή μπλούζα απο πανω...Με κοίταξε που τον παρατηρούσε και χαμογέλασε..
“αντε πάμε;”ρώτησε ο Αντώνης ενω σηκώθηκε από τον καναπε..
“ναι,πάμε..!”απάντησε ο Γιώργος και πλησίασε την Αγάπη...
Αφησε ενα απαλό φιλί στο μέτωπο της και χαμογελασα..
“καληνύχτα πριγκίπισσα..!”είπε και η μικρή φάνηκε να του ψιθυρίζει κάτι στο αυτί..
Ο Γιώργος με πλησίασε και άφησε ενα απαλό φιλί στα χείλη μου..
“καληνύχτα μικιο μου..!”είπε και χαμογέλασε..
“να μην πιεις πολυ εντάξει;Πρεπει να οδηγήσεις μετα..!”είπα και απλα χαμογελασε..
“εντάξει..!”είπε και βγήκαν απο το σπίτι...Επειτα απο λίγο ήρθε η Βάγια...
“επ,φιλενάδα τι κανεις;”ρώτησε μόλις κάθησε στον καναπέ..
“μια χαρα είμαι εσύ;Δεν φαίνεσαι και πολυ καλά..!”είπα και την κοίταξα αγχομένη..
“μια χαρά είμαι ρε απλα έμαθα κάτι..!”είπε και μου έκανε νόημα οτι θα μου το λέι αργότερα..
“μαμά,να με βάλεις για ύπνο;”ρώτησε η Αγάπη ενω ετριβε τα ματάκια της..Η ταινία είχε τελειώσει και πλεον επαιζε με τον Ροκι.
“εντάξει πάμε..!”είπα και την σηκωσα στην αγκαλιά μου..
Ανεβηκα τις σκάλες και μπήκα στο δωμάτιο της..Την άφησα στο κρεβάτι της και αφού φόρεσε τις πιτζάμες της διάλεξε ενα παραμύθι..
“Μια φορά και εναν καιρό...”της διάβασα το παραμύθι και έπειτα απο λίγο κοιμήθηκε...Την φιλησα στο μέτωπο και βγηκα απο το δωμάτιο της..
Κατεβηκα τις σκάλες και πήγα στο σαλόνι..
“Βάγια που είσαι;”ρωτησα ενω καθησα στον καναπε..
“στην κουζίνα..!”απάντησε και χαμογελασα...
Χτυπησε το κουδούνι και σηκωθηκα να ανοίξω..
Ανοιξα την πόρτα και μπροστά μου στεκόταν το τελευταιο ατομο που θα μπορούσα να δω στο σπίτι του Γιώργου..





Χευ πατάτες,τι κάνετε;
Πως σας φάνηκε το κεφάλαιο; Ποιος λέτε να είναι στην πόρτα;
Θα αργησω λιγάκι να απαντήσω στα σχόλια σας γιατί θα αρχισω να γραφψ κεφάλαιο στο My Big Fake Greek Wedding...!


Χριστινα

Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )Onde histórias criam vida. Descubra agora