“Γιώργο,η..”πήγα να πω αλλά με διεκοψε..
“θα πάμε να παρουμε σε λίγο την μικρή..!”είπε ενώ με τράβηξε στην αγκαλιά του..
“Θα το πεις στην μαμά σου;”ρωτησα και με κοίταξε καλά καλά..
“τι να πω στην μάνα μου;”ρώτησε ενω σήκωσε το φρύδι του..
“οτι μου έκανες πρόταση γαμου..”είπα και χαμογέλασε.
“μωρο μου η μάνα μου το ξέρει ηδη..! Οι μόνοι που δεν το ξέρουν είναι η Βάγια και ο κύρης μου..”είπε και χαμογέλασε.Λογικά ο κυρης του είναι ο πατέρας του έτσι;
“η μικρή πως θα το πάρει όμως;”ρωτησα και γελασε..
“η Αγάπη το ξέρει οτι σου εκανα πρόταση γαμου..Ηταν η πρωτη που το έμαθε..!”είπε και άφησε ενα φιλί στην μύτη μου...
“μα..”πήγα να συνεχίσω αλλά ο Γιώργος άφησε ενα φιλί στα χείλη μου..
“πολύ μιλάς μικιο μου..”είπε ενω σηκώθηκε απο το κρεβάτι...
Φόρεσε το μποξερακι του και μια μαύρη φόρμα και γύρισε να με κοιτάξει..
“πάω να φτιάξω καφέ,θέλεις;” ρώτησε και χαμογελασα.
“οχι..Θα κατεβω σε λιγακι..!”ειπα ενω πηρα αγκαλια το μαξιλαρι του...Ο Γιωργος βγηκε απο το δωματιο και εγω εκλεισα τα ματια μου..Επειτα απο κάτι λεπτα με είχε πάρει ο ύπνος...
Επειτα απο δεν ξέρω και εγώ πόση ωρα,ξυπνησα..Σηκωθηκα απο το κρεβάτι και βγηκα απο το δωμάτιο..Κατεβηκα τις σκάλες και πήγα στο σαλόνι όπου ηταν ο Αντώνης,ο Σταυρός,ο Πέτρος και ένας άλλος...
“τώρα ξυπνησες ρε;”ρώτησε ο Αντώνης ενω με κοίταξε..
“ναι,ο Γιώργος που είναι;”ρωτησα ενω καθησα στην πολυθρόνα..
“μιλάει στο τηλέφωνο..!” απάντησε ο Σταυρός και χαμογέλασε..
“εντάξει..Πάω να φτιάξω καφέ..!”είπα και Σηκωθηκα απο την πολυθρόνα..Πήγα στην κουζίνα και είδα τον Γιώργο να στηρίζεται στον παγκο..Δεν είπα κάτι απλα τον πήρα αγκαλιά..
“η δική για την μικρή είναι μεθαύριο..”είπε ενω γύρισε και με κοίταξε..
“εχεις βρει δικηγόρο; ”ρωτησα και κούνησε το κεφάλι του καταφατικα..
“δεν θέλω να την χασω..!”είπε και τον κοίταξα στα ματια..
“δεν θα την χάσεις Γιώργο..Δεν γίνετε το δικαστήριο να επιτρέψει να μείνει το παιδι με μια τοξικομανη..!”είπα και άφησα ενα απαλό φιλι στα χείλη του..
“πηγενε τώρα εξω γιατί σε περιμένουν οι υπόλοιποι..!”είπα και βγήκε απο την κουζίνα..Αφού έφτιαξα τον καφέ μου πήγα στο σαλόνι..
“και με τον άλλον τι θα κανεις;”ρώτησε ο Πέτρος..
“δεν ξέρω..!”άκουσα τον Γιώργο να απαντάει..Δεν με είχαν προσέξει οποτε σταμάτησα εκεί οπου ήμουν..
“ενα σου λέω εαν πάθει κάτι η αδερφή μου βρες καράβι να φύγεις..!”είπε ο Αντώνης και προχώρησα προς το σαλόνι καθησα στην πολυθρόνα και όλοι εκτός απο τον Γιώργο με κοίταξαν καπως περίεργα..
“τι κοιτατε;”ρωτησα αλλά δεν πήρα απάντηση..
“θα παντρευτείτε;”ρώτησε ο Αντώνης και ο Γιώργος χαμογέλασε..
“μόλις τελειώσουν όλα αυτά λέμε να παντρευτουμε..!”απάντησα εγώ και σηκωθηκα απο την πολυθρόνα.
“που πας;”ρώτησε ο Γιώργος και χαμογέλασα..
“πάω να πάρω την μικρή..!Είναι ηδη μια η ωρα..!”είπα και ανέβηκα την σκάλα..Μπήκα στο δωμάτιο μου και εκλεισα την πόρτα..Εβγαλα απο την ντουλάπα ενα τζιν σορτσάκι και το φορεσα..
“εγώ λέω να το φορεσεις με το πουκάμισο.Θα σου πηγαινει καλυτερα..!”είπε ο Γιώργος και χαμογελασα.
“Γιώργο με έχεις δει πως είμαι; Σαν τον φασουλη..!”είπα και με πλησίασε..Εφτιαξε λίγο καλύτερα τα μανίκια και έβαλε το μπροστα μέρος του πουκάμισου μεσα απο το σορτσάκι..
“τώρα δεν εισαι ο φασουλής..!” είπε και χαμογελασα.Ο Γιώργος άνοιξε την ντουλάπα και αφού φόρεσε μια ασπρη μπλούζα και τα αθλητικά του με πλησίασε.
“πάμε;”ρώτησε ενω κράτησε το χερι μου..
“μα τα παιδιά είναι κάτω..!”είπα και χαμογέλασε.
“έχουν φύγει τα παιδια..Θα βρεθούμε και το βράδυ..!”είπε και χαμογέλασα..
“α ωραία που θα πάμε; Η Βάγια το ξέρει;”ρωτησα και γύρισε και με κοίταξε..
“μωρο μου,εγω θα βγω με τα παιδιά..Εσύ θα καθισεις εδώ με την Βαγια και την Αγάπη..”είπε και με πλησίασε..Αφησε ενα φιλί στα χείλη μου και κατεβηκαμε τις σκάλες..
Δεν κατάλαβα ο Γιώργος γιατί να βγει και εμείς να καθησουμε μέσα; Τώρα που θα δω την Βάγια θα κανονησουμε να πάμε κάπου εγώ,εκείνη και η Αγάπη..
Δεν θα ζω εγώ κάτω απο τον ανδρικό ζυγό...Ναι,απο οτι καταλαβατε είμαι φεμινίστρια..!
Βγήκαμε απο το σπίτι και μπηκαμε στο αυτοκίνητο..Επειτα απο λίγο ο Γιώργος ξεκίνησε για το πατρικό του...
Στην διαδρομή δεν είπαμε απολύτως τίποτα..Ακου εκεί να βγει εξω ο Γιώργος και να μην βγω εγώ..!
“θα βγεις απο το αυτοκίνητο ή θα μείνεις εδώ μικιο;”ρώτησε ο Γιώργος και βγηκα απο το αυτοκίνητο..Πέρασε το χερι του γύρω απο την μέση μου και προχωρήσαμε προς το σπίτι.Χτύπησε το κουδούνι και έπειτα απο λίγο μας άνοιξε η Αγάπη.!
“μπαμπα το είπες στην μαμά;”ρώτησε η μικρή και χαμογελασα..
“ναι της το είπα..!”είπε ο Γιώργος και με κοίταξε στα ματια..
“μαμά τι απάντησες;”ρώτησε η μικρή ενω γύρισε και με κοίταξε..
“απάντησα ναι..!”είπα και η μικρή χαμογέλασε...
“πάω να το πω στην γιαγια..!”είπε η μικρή και ο Γιώργος την άφησε να πατήσει στα πόδια της..
“τι να πει η μικρη στην Αννα;”ρώτησε ο Κ.Χρήστος ενω μπήκε στο σπίτι....
Ωχ,άντε να δουμε τώρα πως θα το πάρει..Χευ πατάτες,τι κάνετε; Είναι το πιο απαίσιο κεφάλαιο που έγραψα ποτε,αλλά μην ανησυχειτε το επόμενο θα εχει περισσότερο ενδιαφέρον..! Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο...Επόμενο θα πει αύριο..!
Χριστίνα
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Ficção AdolescenteΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...