"Πως θα του το πω; "

4.7K 419 43
                                    

Ο έρωτας γεννήθηκε για δυο... Αλλά παντα υπάρχει μια καργιόλα που δεν ξέρει να μετράει..!

-Unknown



Ανοιξα την πόρτα και μπορστα μου βρισκόταν η Σάρα...
Τι στο διάολο θέλει αυτή εδώ;
Χωρίς να πει κάτι με χτύπησε δυαντα στο προσωπο..
“τι στο διάολο έκανες;”είπα και πριν προλαβω να κάνω κάτι με χτύπησε με δύναμη στον θώρακα..
“έτσι και τολμησεις να μπεις ανάμεσα σε εμένα και τον Γιώργο δεν θα βγεις ζωντανη απο όλη αυτήν την ιστορία..!”είπε και χαμογελασα αδύναμα..
“πας καλά; Εσύ και ο Γιώργος δεν έχετε τίποτα..Τον άφησες μονο του με την μόλις λίγων εβδομάδων κόρη του.Τι μάνα εισαι εσύ; Και μην τομλησεις να με ξανα απειλησεις..!”είπα και χαμογέλασε..Με χτύπησε με δυναμη στην κοιλιά και εννιωσα εναν έντονο πόνο...Η Σάρα έφυγε κατευθείαν και εγώ έμεινα στο πάτωμα,μπροστά απο την πόρτα να κραταω την κοιλιά μου..
“Βάγια...”φωναξα και έπειτα από λίγο ήρθε η Βάγια..Μόλις με είδε πήρε στα χέρια της το τηλέφωνο της και κάλεσε κάποιον..
Επειτα απο λιγα λεπτα είχε ερθει ενα ασθενοφόρο.
“Βάγια,μείνε με την μικρή..Μην πεις τίποτα στον Γιώργο και ανησυχισει άδικα θα είμαι καλά..!”είπα και μπήκαν στο σπίτι δυο τραυματιοφορείς...
Με έβαλαν στο φορείο και με έβγαλαν απο το σπίτι..Με εβαλαν στο ασθενοφόρο και με μετάφεραν στο νοσοκομείο...
Ο γιατρός μου είχε πιασει κουβέντα ώστε να μην κοιμηθώ ενω έβλεπε μήπως είχα κάποια τραύματα..
“ποναρε κάπου;”ρώτησε ο γιατρός ενω με εξέταζε ακόμη.
“στην περιοχή της κοιλιάς ποναω..!”είπα και ο γιατρός με κοίταξε ανήσυχος.
Επειτα απο λιγα λεπτα το ασθενοφόρο σταμάτησε..Με έβγαλαν απο το ασθενοφόρο και με μετέφεραν μέσα στο νοσοκομειο...
“που θα με πάτε;”ρωτησα ανήσυχη...
“στα επείγοντα..!”απάντησε κάποιος και εκλεισα τα ματια μου...
Επειτα απο λίγο με εβαλαν μέσα σε ενα δωμάτιο.Αρχισαν να μου κανουν διάφορες εξετάσεις ενω με ρωτούσαν που ποναω και τα λοιπά...Επειτα απο λίγα λεπτα ο πόνος είχε υποχωρήσει και πλεον εννιωθα πιο καλά..
Επειτα απο ενα μισαωρο περιπου μπήκε μέσα ένας γιατρος...
“λοιπον είστε εντάξει προς το παρόν...Πρέπει να πάτε να κάνετε ενα τεστ εγκυμοσύνης και εναν υπέρηχο αύριο..Σας έχω κλισει ηδη ραντεβού..!”είπε ο γιατρός και γουρλωσα τα ματια μου..
“γιατί να κάνω τεστ εγκυμοσύνης; Αφού δεν είμαι έγκυος..!”είπα καο ο γιατρός χαμογέλασε..
“κάντε το για καλό και για κακό..! Θα σας βοηθήσει η Μίνα να βγειτε εξω..!”είπε και χαμογελασα.Επειτα απο λιγα λεπτα ήρθε μια κοπελα..
“είστε έτοιμη;”ρώτησε η Μίνα λογικά και σηκωθηκα απο το κρεβάτι...
“οπός το πάρει κανεις.!”είπα και χαμογέλασε..
Βγήκαμε απο το δωμάτιο και αρχίσαμε να περπατάμε προς την εξοδο του νοσοκομείου..Βγήκαμε απο το νοσοκομειο και περίμενε ενα ταξί απο εξω..
“ευχαριστώ πολύ.! ”είπα καο η Μίνα χαμογέλασε.
“τίποτα..!”απάντησε εκείνη και χαμογελασα.Είπα την οδο του σπιτιού στον οδηγό και έπειτα απο περιπου δεκαπέντε λεπτα είχαμε φτασει..
Μπήκα στο σπίτι και αφού πήρα λεφτά τα έδωσα στον ταξιτζη και έφυγε..
Μπήκα παλι στο σπίτι και καθησα στον καναπε..Επειτα απο λίγο εμφανίστηκε η Βαγια..
“Ελλη,δεν ξέρεις ποσο πολύ τρομαξα..! Εισαι καλα;”ρώτησε η Βάγια και χαμογελασα.
“ναι είμαι καλά..Ο γιατρός είπε αύριο να πάω να κάνω εναν υπέρηχο και ενα τεστ εγκυμοσύνης..!”είπα και η Βάγια σηκώθηκε απο τον καναπε και αρχισε να τσιριζει...
“Βάγια,σταματά θα ξυπνήσεις την μικρή...”είπα και κάθησε παλι στον καναπέ και με πήρε αγκαλιά..
“δηλαδή εισια έγκυος;”ρώτησε ενω χαμογελούσε.
“δεν είπα αυτό..Και καταρχάς πρεπει να περάσουν λιγες εβδομαδες...Δεν νομιζω να είμαι έγκυος όμως...”είπα και ακουσαμε κλειδιά στην πόρτα..
“μην πέις τίποτα στον Γιώργο θα του το πω εγώ..!”είπα ψιθυριστά στην Βάγια και εκεινη απλα κούνησε καταφαταικα το κεφάλι της.έπειτα απο λίγο ήρθε στο σαλόνι ο Γιώργος.. Κάθησε στον καναπε δίπλα μου και χαμογέλασε..
“επ,τι κάνετε;”ρώτησε και χαμογελασα..
“μια χαρά εσύ; Πως περασατε;”ρωτησα και η Βαγια χαμογέλασε.
“βαρετα μορε..!Η μικρή κοιμάται;”ρώτησε και εγώ και η Βάγια γελασαμε..
“όχι,πήρε τις φίλες της και πήγαν στα μπουζούκια..Τι θέλεις να κανει βρε Γιώργο η μικρή;”ρωτησα ενω η Βάγια γελούσε ακόμη...
“καλά ντε,μια ερώτηση εκανα..!”είπε και σηκώθηκε απο τον καναπέ..
“πάω για ύπνο..Μην το ξενυχτήσετε..!”είπε και ανεβηκε τις σκάλες..
“γιατί δεν του το είπες; Πρέπει να του πεις και για την θεωρια του γιατρού..!”είπε η Βάγια και χαμογέλασε..
“Βάγια με δουλευεις τώρα; Μεθαύριο είναι η δική για την κηδεμονία της μικρής..Δεν μπορώ να του πω και οτι μπορεί να είμαι και έγκυος..Που δεν το πιστεύω αλλα τέλος πάντων.Αυτό που έκανε η Σάρα θα του το πω μόλις ανεβω πάνω...”είπα και σηκώθηκε απο τον καναπέ.
“που πας;”ρωτησα και χαμογελασε..
“εγώ για ύπνο και εσύ να πεις τι έγινε στον Γιώργο..Ολη την αλήθεια..!”είπε και αγκαλιασα ενα μαξιλάρι..
“δεν θα του πω τίποτα...”είπα και ανεβηκε το πρωτο σκαλοπάτι..
“αν δεν του το πεις εσύ θα του το πω εγώ..Και θα θυμώσει μαζί σου..Αυτό θες;”ρώτησε και κουνησα αρνητικά το κεφάλι μου..
“ωραία..Καληνύχτα Ελλη..!”είπε και χαμογέλασε..Ανεβηκε την σκάλα και έπειτα απο λιγο ανεβηκα και εγώ την σκάλα..Εφτασα μπροστά απο το δωμάτιο του Γιώργου.Μπήκα μεσα και καθησα στο κρεβάτι..
Ο Γιώργος έκανε μπάνιο οποτε θα αργούσε..Εκλεισα για λίγο τα ματια μου και άρχισα να σκέφτομαι πως θα του πω αυτό που έγινε..!
Επειτα απο λίγο άνοιξε η πόρτα του μπάνιου και βγήκε ο Γιώργος με μια πετσέτα γύρω απο την μέση του...
“επ,γιατί δεν ήρθες μέσα να κάνουμε μαζί μπάνιο;”ρώτησε ενω με πλησίασε..
Αφησε ενα φιλι στην μύτη μου και χαμογέλασε..
“Γιώργο έχω να σου πω κάτι σοβαρό..!”είπα και σοβάρεψε..
“πες μου..!”είπε ενώ με κοίταξε στα ματια..Γαμωτο πως θα του το πω;








Χευ πατάτες,τι κάνετε;
Η Ελλη είναι έγκυος; WTF..!😱
Η Σάρα θέλει σκότωμα..!
Αντε να δουμε τώρα πως θα αντιδράσει ο Γιώργος..!  Αν σας άρεσε πατήστε το αστερακι και αφήστε το σχόλιο σας από κάτω....



Χριστίνα

Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora