- Όταν σε κοιτάζω , βλέπω το μέλλον που θέλω να έχω .- Ν.Χαραλάμπους
"Κάθισε έχω πολλά να σου πω."μου είπε και εγώ κάθισα στον καναπέ λίγο πιο μακριά από αυτόν.
"Λοιπόν όλα ξεκίνησαν όταν αυτός που είδες στην παραλία , ο Αργύρης, τα είχε με την αδερφή μου." πήγε να συνεχίσει αλλά τον διέκοψα.
"Την Βαγια ; Μα δεν μου έχει πει τίποτα."του είπα και με κοίταξε νευριασμένος.
"Απλα μην με διακόπτεις και θα μάθεις. Λοιπον , ο Αργύρης τα είχε με την μεγαλύτερη αδερφή μου την Αννα. Η Αννα έμεινε έγκυος αλλά ο Αργύρης δεν ήθελε το παιδι και έβαλε κάποιους να την χτυπήσουν. Αλλα όχι μονο την χτύπησαν για να αποβάλει αλλά την δολοφόνησαν. Απο εκείνη την ημέρα έχω ορκιστεί οτι θα πάρω εκδίκηση. Και θα πάρω."μου είπε και με κοίταξε στα μάτια.
Ο Γιώργος βούρκωσε και εγώ τον πλησίασα και τον πήρα αγκαλιά ασυναίσθητα.
Ο Γιώργος με έσφιξε λίγο παραπάνω.
"Σε ευχαριστώ που με ακουσες." ψιθύρισε και εγώ απλα του χαμογέλασα.
Ο Γιώργος κάθησε στον καναπέ και μου έκανε νόημα να καθησω κι εγώ. Αφού καθησα στον καναπέ άρχισε να μιλάει ξανά.
"Σε λίγο καιρό είναι τα γεννεθλια της μικρής και θα ήθελα να με βοηθήσεις να τα οργανώσουμε μαζί,αν δεν εχεις να κάνεις κάτι άλλο φυσικά." είπε και πραγματικά ήταν πολύ γλυκός εκείνη την στιγμή .
"Φυσικά και θα σε βοηθήσω." του είπα και χαμογέλασα.
"Θα καθίσεις να δουμε τηλεόραση ή θα πας κάπου;" με ρώτησε ο Γιωργος.
"Δεν εδώ κανονίσει κάτι , οπότε θα καθήσω να σου κάνω παρέα." του είπα και χαμογέλασε.Ο Γιώργος ξάπλωσε στον καναπέ και εγώ απλα παρακολουθούσα τηλεόραση.
"Έλλη ξάπλωσε μαζί μου,δεν δαγκώνω."μου είπε και με τράβηξε κοντά του.
Η πλάτη μου ακουμπούσε το στέρνο του και είχε περασμένα τα χέρια του λίγο πιο κάτω από το στήθος μου ενώ είχε βάλει το κεφάλι του στην καμπύλη του λαιμού μου.
Συνεχίσαμε να βλέπουμε τηλεόραση αλλά μετα απο λίγο εμένα με είχε πάρει ο ύπνος.
(Το σαλόνι👆)Πλευρά Γιώργου
"Έλλη ξάπλωσε μαζί μου,δεν δαγκώνω."της είπα και την τράβηξα κοντά μου.
Η πλάτη της ακουμπούσε το στέρνο μου και είχα περασμένα τα χέρια μου λίγο πιο κάτω απο το στήθος της.
Έβαλα το κεφάλι μου στην καμπύλη του λαιμού της και συνέχισα να παρακολουθώ τηλεόραση.Μετα απο λίγο άκουσα να ανοίγει ή πόρτα και μέσα μπαίνει η Βάγια και η μανα μου. Η Βάγια όταν μας βλέπει έτσι μένει με ανοικτό το στόμα εννω η μανα μου μας κοιτάξε και χαμογέλασε.
Σηκώθηκα αθόρυβα δίπλα απο την Ελλη και πήγα στην κουζίνα που ηταν η μανα μου και η Βάγια.
"Τι ήταν αυτό μέσα ρε Γιώργο; Σου είπα να μην την πλησιάσεις και εσύ πας και κοιμάσαι μαζί της γαμώτο σου. Έτσι και την πληγώσεις την έβαψες."μου είπε η Βάγια και η μάνα μου την κοίταξε περίεργα.
"Βάγια μεγάλο παιδί είναι , ξέρει τι κάνει."είπε και απλα της χαμογελασα.
"Δεν τρέχει τίποτα με την Ελλη απλα ήμασταν κουρασμένοι και κοιμηθήκαμε μαζί."τους είπα και η μάνα μου με κοίταξε προβληματισμένη.
"Μάλιστα , ας κάνουμε ότι το πιστέψαμε." είπε η μάνα μου και άρχισε να μιλάει με την Βάγια.
"Και εσείς για ποιο λόγο ήρθατε εδώ βραδιάτικα;" ρώτησα
"Ξέχασα κάτι και ήρθα να το πάρω."είπε η Βάγια.
Εγώ πήγα στο σαλόνι και ξάπλωσα μαζί με την Έλλη. Έπειτα από λίγο με είχε πάρει ο ύπνος.
Χευ πατάτες , τι κάνετε ;
Ανεβασα και εδώ κεφάλαιο!Ελπίζω να σας άρεσε η μικρή αποκάλυψη του Γιώργου. Τι άλλο λέτε να κανει;
Χριστίνα
ESTÁS LEYENDO
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Novela JuvenilΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...