"τι στο διάολο θέλει πάλι αυτή;"

5.5K 425 35
                                    

“κάντε ησυχία ή Ελλη κοιμάται ακόμη..!”άκουσα τον Γιώργο να λέει και ανοιξα τα ματια μου..“τι έγινε;”ρωτησα και ετριψα λίγο τα ματια μου..“ακόμη κοιμασε βρε φιλενάδα;”ρώτησε ή Βάγια ενώ κάθησε στον καναπέ..“μμμμ..”είπα ενω ξάπλωσα ξανά στον καναπέ και πήρα αγκαλιά το μαξιλαρι του Γιώργου..“Ελα Ελλη ξυπνααα..!”είπε ή μικρή ενω με τραβούσε απαλά από το χερι...“εντάξει,εντάξει ξυπνησα..!”είπα και σηκωθηκα απο τον καναπέ.. Πήγα στο μπάνιο,στον κάτω όροφο, και εριξα λίγο παγωμένο νερό στο προσωπο μου.Επιασα τα μαλλια μου σε ενα ψηλό κότσο και πήγα παλι στο σαλόνι..!“τι θα κάνουμε σήμερα;”ρώτησε ή Βάγια και χαμογέλασε.“εγώ λέω να καθησουμε εδώ..”είπα και ο Γιώργος χαμογέλασε.“ναι,θα βγούμε κάποια αλλη μέρα..!” είπε ο Γιώργος. “Ελλη πάμε να πεξουμε;”ρώτησε ή μικρή και με πλησίασε.“φυσικά..!”είπα και ή μικρή χαμογέλασε.“έρχομαι και εγώ..Να αφήσουμε τους άνδρες να μιλήσουν..!”είπε ή Βάγια και αρχίσαμε να γελάμε...Πήγαμε στον κήπο και αρχίσαμε να παίζουμε με το σκυλάκι..“Ελλη έλα να σου πω λίγο..!” είπε η Βάγια και πήγε λίγο πιο πέρα..“πες μου..!”είπα ενω την πλησιασα.“σου αρέσει ο Γιώργος έτσι;”με ρώτησε και χαμογέλασε..“όχι βέβαια..!”είπα και χαμογέλασε..“είσαι σίγουρη;”ρώτησε και κατέβασα το κεφάλι μου.“όχι,δεν ξέρω τι θέλω..!”είπα. Πήγε να μιλησει αλλά την διέκοψε ή φωνη της μικρής.“Ελλη,Βάγια...Ελάτε να παίξουμεεε..!”φώναξε ή μικρή και πήγαμε προς το μέρος της και αρχίσαμε να παίζουμε κρυφτό..! Επειτα απο κανένα μισάωρο ο Γιώργος και ο Αντωνης βγήκαν στον κήπο..Καθησαν στον καναπέ και απλα μας παρακολουθούσαν να παίζουμε....Πλέον είχε περασει ή ωρα και ήταν ηδη εννιά..Η Βάγια ο Γιώργος και ο Στέφανος καθοντουσαν στους καναπέδες και συζητούσαν ενώ εγώ και ή Αγάπη ζωγραφιζαμε..“Ελλη,να με βαλεις για ύπνο;”ρώτησε ή μικρή ενω με κοιτούσε.“φυσικά Αγάπη..”της είπα και πγε κοντά στον Γιώργο..Την πήρε στην αγκαλιά του και ή μικρή χαμογέλασε.“καληνύχτα πριγκίπισσα..!”είπε ο Γιώργος και την άφησε κάτω..Η μικρή με πλησίασε και την πήρα αγκαλιά.Μπήκαμε στο σπίτι και ανεβηκα τις σκάλες.Μπήκαμε στο δωμάτιο της και την βοήθησα να βάλει τις πιτζάμες της.Κάθησε  στο κρεβάτι και με κοίταξε.“να σε ρωτήσω κάτι;”ρώτησε και χαμογελασα.“φυσικά ότι θέλεις..!”είπα και σοβαρεψε.“εσύ είσαι ή μαμά μου;”ρώτησε και την κοίταξα..“μικρή μου θα ήθελα πολύ να ήμουν ή μαμά σου αλλά δεν είμαι..Θέλεις να το συζητήσουμε αύριο μαζί με τον μπαμπά; ”την ρωτησα και χαμογελασε…“εντάξει..!”είπε και ετριψε τα μάτια της..“έλα μικρή ώρα για ύπνο..!”είπα και ξάπλωσε.Την σκεπασα με το σεντόνι της και άφησα ενα απαλο φιλί στο μέτωπο της.Βγηκα απο το δωμάτιο και κατεβηκα τις σκάλες.Πήγα στον κήπο και καθησα κοντά στον Γιώργο.“ή μικρή με ρώτησε εαν είμαι ή μαμά της..!”είπα και γυρησαν και με κοίταξαν όλοι..! “τι της απαντήσεις;”ρώτησε ενω στα μάτια του μπορουσα να διακρινω την αγωνία.“οτι θα το συζητήσουμε αύριο μαζί σου.Δεν ήξερα τι να της πω..! ”είπα και με τράβηξε στην αγκαλιά του.“θα το συζητησουμε αύριο μαζί..!”είπε και χαμογέλασε. “αύριο λέμε να πάμε στην θάλασσα θα έρθεις;” ρώτησε ή Βάγια έπειτα απο λίγο.“ναι,γιατί όχι; Απλα να μου πεις την ωρα για να ετοιμασω την μικρή..!”είπα και χαμογελασα.“ωραία,θα πάμε λογικά κατα τις εξι το απόγευμα.!” είπε και χαμογέλασε.“και ποιοι θα έρθουν;”ρωτησα και ο Γιώργος με κοίταξε...“εμείς οι τεσσερις και ή μικρή..Δεν νομιζω να χρειαζεται κάποιος άλλος..!”είπε και με κοίταξε καλα-καλα..

“που ξέρεις μπορεί και να χρειαζεται

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

“που ξέρεις μπορεί και να χρειαζεται..!”είπα και χαμογελασα..“Ελλη..!”είπε προειδοποιειτικά.“Ελα πλάκα κάνω,ηρέμησε..!”είπα και χαμογελασα. “να πουμε και στον Πέτρο να ερθει..”είπε ο Αντώνης και τον κοίταξα.“ναι,ή μικρή τον συμπαθεί παρα πολύ..!”είπα και ή Βάγια χαμογέλασε..Χτύπησε το κινητό του Γιώργου και σηκώθηκε για να απαντήσει.Η Βάγια και ο Αντώνης συνέχισαν να μιλάνε ενω εγώ παρατηρουσα τον Γιώργο.Επειτα απο λίγο όμως ύψωσε την φωνη του σαν κάτι να τον τάραξε.“τι θέλεις Σαρρα;”ρώτησε και έχασα το χρωμα μου..Τι στο διάολο θέλει τώρα αυτή;



Χευ πατάτες,τι κάνετε; Τι στο καλό λέτε να θέλει τώρα αυτή ή Σαρρα;Εχει σημαντικό λογο που γύρισε ή θέλει απλα να ταράξει τα νερά;


Χριστινα

Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )Onde histórias criam vida. Descubra agora