-Χευ πατάτες,διαβάστε το σημείωμα στο τέλος του κεφαλαίου..!
Καλη ανάγνωση..!Αφού εκανα το τεστ βγηκα απο το μπάνιο με το τεστ εγκυμοσύνης στα χέρια μου...
“το έκανες;”ρώτησε η Βάγια και κουνησα καταφατικά το κεφάλι μου..
“πρεπει να περιμένουμε πεντε λεπτα..”είπα και καθησα στον καναπέ..
“διαβασες τις οδηγίες;”ρώτησε η Βάγια και την κοιταξα.
“όχι,διάβασέ τες..!”είπα και ανεστεναξα..
“γαμωτο,τι θα κάνω εγώ ενα μωρό; Δεν μπορω..Θα πρεπει να το ταΐζω,να το κυνηγάω απο εδώ και απο εκεί..Οχι,όχι δεν μπορω..
“Ελλη,είσαι καλά; Εσυ ασπρισες..!”είπε η Βάγια και την κοίταξα..
“Βάγια,φοβάμαι.!”είπα και χαμογασε..
“δεν χρειαζεται να φοβάσαι βρε..Ο Γιώργος θα είναι διπαα σου..Ολοι θα είμαστε..Που να το μαθει και ο μπαμπας.!”είπε η Βάγια και γέλασε..
“Λοιπξ εδώ λέει ότι αν είναι δυο ροζ γραμμές είσαι έγκυος..!”είπε η Βάγια ενω διαβασε τις οδηγίες.
“Βαγια που είναι η μικρή;”ρώτησα ενω σηκωθηκα απο τον καναπε...
“βγήκε εξω να παίξει ηρέμησε.!”είπε και δεν απάντησα. Βγηκα στον κήπο και είδα την Αγάπη να παιζει με τον Ρόκι..
“Αγάπη,έλα νμεσα να μην είσαι μονη σου..!«είπα και γέλασε..
“μα μαμα δεν είμαι μονη μου έχω τον Ρόκι και με προσέχει..!”είπα και χαμογελασα..
“ναι αλλά μικρή μου πρεπει να σε προσέχω και εγω..Πμαε μέσα και θα βγούμε σε λιγάκι εξω.! ”είπα και κούνησε καταφατικά το κεφάλι της..Πήγαμε στο σπίτι και ο Ροκι μας ακολούθησε..
Καθησα στον καναπέ και η Αγάπη αρχισε να παιζει καν με τον Ροκι..
“πέρασαν τα πεντε λεπτα;”ρωτησα και χαμογέλασε..
“όχι θέλει άλλο ενα λεπτο..!”είπε και κοίταξα την ωρα στο κινητό μου..Είναι 13:10 οποτε στις 13:11 πρεπει να το δουμε..!
Ακουσα κλειδιά στην πόρτα και έπειτα απο λίγο ήρθε στο σλαονι ο Γιώργος..
“επ,τι κάνουν τα κορίτσια μου; ”ρώτησε ο Γιώργος και η μάτια τοθ έμεινε στο τεστ εγκυμοσύνης..
“το έκανες;”ρώτησε ενω με κοιτουσε σοβαρός..
“ναι..!”απάντησα και χαμογέλασε..
Η Βάγια κοίταξε το τεστ και με πήρε αγκαλιά..
“δυο γραμμές ροζ..!”είπε και γέλασε..
“τι είναι οι δυο γραμμές ροζ;”ρώτησε ο Γιώργος και χαμογελασα...
“οτι είμαι έγκυος..!”είπα και με πλησίασε...Κάθησε στον καναπέ δίπλα μου και με τράβηξε στην αγκαλιά του...
“σε ευχαριστώ μικιο μου,σε ευχαριστώ πολύ..!”ψιθύρισε στο αυτί μου και χαμογελασα..
“πήρες φράουλες;”ρωτησα και χαμογέλασε..
“ναι είναι πανω στο τραπέζι..!”είπε και σηκωθηκα απο τον καναπε..Πήγα στην κουζίνα και αφού έβαλα μερικές φράουλες σε ενα πιάτο και πήγα πάλι στο σαλόνι..Η Αγαπη καθόταν με τον Γιώργο και η Βάγια έβλεπε μάτι στο κινητό της..Καθησα στον καναπέ δίπλα στην Αγάπη και αρχισα να τρώω τις φραουλες...
“Ελλη τι ωρα θα βγουμε σήμερα;”ρώτησε η Βάγια και χαμογελασα..
“χμμ κατα τις εξι,εξι και μισή κάπου εκεί..!”είπα και ο Γιώργος γύρισε και με κοίταξε..
“που θα πατε;”ρώτησε ο Γιώργος και η Βάγια γέλασε..
“αμάν βρε μπαμπάκα..Μια βόλτα θα παμε..!”είπε η μικρή και χαμογελασα.
“σου απάντησε η μικρή Γιώργο...Εσύ θα μείνεις εδώ να προσεχείς τον Ροκι..!”είπα και εγώ,η Βάγια και η Αγάπη αρχίσαμε να γελαμε ενω ο Γιώργος μας κοιτούσε σοβαρός..
“πολλά ζητάς Ελλη.Ακούς εκεί εγώ να κατά να προσέχω τον σκύλο..! ”είπε ο Γιώργος και ο Ροκι γαβγισε..
“είδες δεν με συμπαθεί ο σκύλος.”είπε και χαμογελασα..
“έλα βρε μπαμπά..!”είπε η Αγαπη και αφού σήκωσε στην αγκαλιά της τον Ροκι τον άφησε στα ποδια του Γιώργου..
Η Βάγια πήρε το κινητό της και τους έβγαλε φωτογραφία..
“είναι αναγκη να τον προσέχω εγώ; Δεν γίνετε να τον αφήσω στην μανα μου;”ρώτησε ο Γιώργος και χαμογελασα.
“όχι δεν γίνετε..!”απάντησα και η Βάγια γέλασε..
Χτύπησε το κουδούνι πήγα να ανοιξω..Ανοιξα την πόρτα και η κα.Αννα με έκλεισε στην αγκαλιά της..!
“οοο το ήξερα οτι είσαι έγκυος.!”είπε ενώ μου ετριβε την πλατη..
“είχατε δίκαιο..Ελπίζω μονο να μην ξανά φάω φράουλες..!”είπα ενω πλεον ειχαμε διακόψει την αγκαλιά μας.
“πέρασε μεσα..!”είπα και μπήκε στο σπίτι...Επειτα απο λίγο ήρθε και ο κ.Χρήστος..
Μόλις με είδε με πήρε αγκαλιά.
“με κανείς πολύ χαρούμενο κόρη μου..!Και ας εχεις και τατουάζ.!”είπε και γελασα..
Μπήκαμε στο σπίτι και καθησαν στον καναπέ..
“θελετε να σας φτιάξω κάτι;”ρωτησα και χαμογελασα.
“εγώ θα τι ήθελα ενα νεράκι.!”είπε ο κ.Χρήστος ενω
χαμογέλασε..Πήγα στην κουζίνα και αφού έβαλα σε ενα ποτήρι νερό πήγα παλι στο σαλόνι.Αφησα το νερό στο τραπεζάκι του σαλονιού και Καθησα δίπλα στον Γιώργο..
“Αύριο είναι η δική έτσι;”ρώτησε η κα.Αννα και ο Γιώργος σοβαρεψε..
“ναι,θα αφήσω την μικρη σε εσενα..”είπε ο Γιώργος και η μικρή ευτυχώς δεν κατάλαβε τίποτα αφού έπαιζε λίγο πιο πέρα..
“τι θα γίνει πια με αυτήν την Σαρα Γιώργη; Για ποσο θαβσε τυραναει ακόμη;”ρώτησε ο κ.Χρήστος και ο Γιώργος αναστεναξε..
“δεν ξερω..Θα δουμε στην δική..!”είπε και γύρισε προς το μέρος μου..Σηκωθηκα απο τον καναπέ και πήγα στην κουζίνα...
Εβαλα σε ενα ποτήρι λίγο χυμο και αφού τον ήπια καθησα στην καρέκλα και έκλεισαν για λίγο τα ματια μου..
Σηκωθηκα απο την καρέκλα αλλά ενιωσα τα παντα γύρω μου να μαυριζουν με απουελεσμα να σοριαστώ στο πάτωμα...Χευ πατάτες,τι κανετε; Δευτερο κεφαλιο για σημερα..Ποιος να το πεειμενε..!
Η Ελλη ειναι εγκυος..
Ποιος να το περιμενε..!😂
Στο μεθεπομενο κεφαλαιο θα ειναι η δικη για την κηδεμονια της Αγαπης..
Το τελος του βιβλιου πλησιάζει σιγά σιγά..Και όταν εννοώ τελειώνει εννοώ σε περιπου δέκα κεφάλαια..!Αλλα σας ετοιμαζω και κατι ακομη...
Η Ελλη και ο Γιωργος μπορει να τελειωνουν αλλα αλλο ενα ζευγαρι θα τους αντικαταστίσει και πιστεψε με θα εχει πολυ πλακα..!Χριστινα
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Ficção AdolescenteΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...