"και η ''βομβα'' εσκασε..."

5.9K 459 13
                                    

"Πέτρο;" ρωτησα ενω δεν μπορουσα να πιστέψω στα ματια μου...Δεν θα έχουμε καλά αποτελεσματα...Ο Πέτρος απο ότι μου έχει πει ή Έλλη με ήθελε αλλά εγώ δεν τον ήθελα... Δεν λεω ομορφουλης είναι,με μπλε ματια αλλα δεν τεριαζαμε..!"Ελλη μου,τι κανεις;"με ρωτησε ο Πέτρος και χαμογελασε..

"μια χαρα ειμαι Πετρο εσυ;"τον ρωτησα και με πήρε αγκαλιά.."μια χαρά."απάντησε και χαμογελασα."τόσο καιρό έχεις να με δεις και ακόμα δεν πήρες αγκαλιά τον άντρα σου;"με ρώτησε ο Θάνος και τον πηρα αγκαλια.."μου ελειψες ρε μικρό μου!"μου είπε και άφησε ενα φιλι στο μέτωπο μου..!

"Θάνο,Πέτρο από εδώ ο Γιώργος..Είναι ο αδερφός μου..!"είπε ή Βάγια.."χαρηκα που σε γνωρίζω επιτέλους Γιώργο έχω ακούσει πολλά για'σενα..!"είπε ο Θάνος ενώ με είχε ακόμη στην αγκαλιά του.."ελπιζω να ακουσες και κάτι καλό."είπε ο Γιώργος και ο Θάνος άρχησε να γελάει.."που είναι ή Αγάπη;"ρωτησε ο Γιώργος ενω κοίταξε την Βάγια.."είναι εξω παίζει με το σκυλι!"είπε και χαμογέλασε...Επειτα απο λίγο και ενω πλεον ειχαμε καθησει στον καναπέ μπήκε μέσα ή μικρή.."μαμά,γιατί δεν ήρθες να παίξουμε; "ρώτησε ή μικρή ενω ο Γιώργος την έβαλε να καθίσει πάνω του.."ΜΑΜΑ;;"ρώτησαν ο Θάνος και ο Πέτρος ταυτόχρονα και ο Γιώργος χαμογέλασε. "μεγάλη ιστορία..!"ειπα και απλα χαμογελασα.."εμείς πάμε λίγο μεσα,πείτε τα εσείς..!"είπε ή Βάγια και αφού σηκώθηκε απο τον καναπέ μου νόημα να την ακολουθήσω..Πηγαμε στην κουζίνα και ή Βάγια με κοιτούσε κάπως περίεργα.."τι εκανα παλι;"την ρωτησα και χαμογέλασε.. "ρε με δουλεύεις;Ο αδερφός μου εκεί μέσα μόνο καπνούς απο τα αφτιά του δεν έβγαλε..!"είπε ή Βαγια και αρχησα να γελάω..

"γιατί να βγάλει καπνούς καλό μου; Δεν ενδιαφέρεται για'μένα..!"της είπα και σοβαρεψα.."έλα ρε Ελλη τώρα,μέχρι και η μικρή έχει καταλάβει ότι κάτι τρέχει μεταξύ σας..!"ειπε η Βάγια ενώ αρχησε να γελάει.."μην λες μαλακιές ρε..!"της ειπα και πηγα στο σαλονι..."αν την ξανά ακουμπησεις ώρες καράβι να φύγεις..!"άκουσα τον Γιώργο να λέει..Πηγα στο δθιδρομο απο οπου ακουγόταν ή φωνη του και τον είδα να είναι έτοιμος να παλέψει με τον Πέτρο.."εσένα τι σε νοιάζει ρε; Κοπελα σου είναι;"τον ρώτησε ο Πέτρος και ο Γιώργος τσαντιστικε..Ηρθε ή ωρα νομίζω να παρέμβω γιατί δεν νομιζω να γλυτώσει ο Πέτρος..."Γιώργο εδώ δεν είναι ρινγκ..!Ασε τον..!"του είπα και γύρισε να με δει..

Μόλις με είδε φάνηκε να ηρεμήσε και βγήκε στον κήπο..!"συγνώμη γι'αυτο..!"είπα κοιτώντας τον Πέτρο.."εγώ δεν φοβάμαι,για εσενα που είσαι μαζί του φοβάμαι..Θα έρθεις πίσω στην Αθήνα μαζί μου.Εδώ κινδυνευει ή σωματική σου ακεραιότητα..!" μου είπε..."το που θα μείνω το αποφασιζω εγώ..Δεν θα μου πεις τι θα κάνω Πέτρο..!"του είπα και πήγα στον κήπο..

Ο Θάνος έπαιζε με την μικρή ενω ο Γιώργος και ή Βαγια μιλούσαν, για την ακρίβεια ή Βάγια μιλούσε και ο Γιώργος άκουγε.. Τους πλησιασα και κάθησα στον καναπέ δίπλα στην Βάγια.."λοιπον τι νέα ρε παιδιά;" είπε ή Βάγια και χαμογέλασε..

"θα σου τα πω μετά..!" της απάντησα και ο Γιώργος μας κοίταξε καχύποπτα και της δυο.."και γιατί δεν της τα λες τώρα; έχετε μυστικά απο εμενα;" ρώτησε ο Γιωργος και κοίταξε και τις δυό μας..!"δεν κατακαβα; γιατί πρεπει να στα λέμε όλα; Εντάξει,η Βαγια ειναι αδερφη σου. Εγω τι σου ειμαι;"ρωτησα "κατι είσαι και εσυ!"μου ειπε και αφού σηκώθηκε απο τον καναπέ με πλησίασε και άφησε ενα απαλό φιλί στα χείλη μου.."θα τα πούμε αργότερα εμείς..!"μου είπε ψιθυριστά ώστε να το ακούσω μονο εγω και πήγε εκεί που ηταν ή μικρή..!"τι στο διάολο ηταν αυτό;"ρώτησε ή Βαγια.."πραγματικα Βάγια,δεν μπορω να τον καταλάβω αυτον τον ανθρωπο..!Θα με τρελάνει πραγματικα..!"της είπα και χαμογέλασε.."κοιτά ο Γιώργος θέλει να έχει παντα το πανω χερι.Δεν του αρέσει ποτε να εκτελεί διαταγές μιας γυναίκας..!"μου είπε "αυτός δεν θέλει γυναικα καλό μου,στρατιωτακι θέλει..!"της ειπα και αρχησαμε να γελαμε..!Επειτα απο λίγο ήρθαν ο Πέτρος,ο Θανος και ο Γιώργος με την μικρή.."παλι μας κραζατε ρε;"ρώτησε ο Θάνος ενω κάθησε στον καναπε που καθόταν ή Βάγια.."και για πες Γιώργο,ποσο καιρό τα εχεις με την Ελλη;"ρώτησε...Και ή βόμβα έσκασε...

Γεια σας πατάτες,τι κανετε; Χρονια πολλα σε οσες γιορταζουν..!

Δεν έχω να σχολιασω κάτι σχετικα με το κεφάλαιο... Λοιπόν επειδή ή εφαρμογή σήμερα είναι εναντίον μου δεν με αφήνει να βάλω εικόνες..Θα ξανά προσπαθήσω αργοτερα αλλά δεν ξέρω αν θα μπορέσω να βάλω εικόνες..

Χριστινα



Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora