Επειτα απο λίγη ωρα είχαμε φτασει στο σπίτι..Βγηκαμε απο το αυτοκίνητο και ο Γιώργος με έπιασε απο το χερι και χαμογέλασε.Ξεκλειδωσε την πορτα μπήκαμε στο σπίτι..Προχώρησε προς το σαλόνι και με έβαλε να καθησω πανω του..
"Γιώργο είσαι καλά;"ρωτησα ενω έβαλα το χερι μου στο μέτωπο του για να δω εαν έχει πυρετό.. Δεν γίνετε ο Γιώργος να αρχίσει να συμπεριφέρεται γλυκανάλατα...Είναι αφύσικο..
"μια χαρά είμαι μικιο...Την μια δεν σου δίνω σημασία και μου λες οτι δεν ενδιαφέρομαι ενω απο την αλλη όταν σου συμπεριφέρομαι καλά με ρωτάς εαν είμαι καλά..Αποφάσισε τι θέλεις για να ξέρω και εγώ πως να σου συμπεριφέρομαι..!”είπε και αφού με κατέβασε απο πανω του βγήκε στον κήπο...
Γαμωτο,το ξέρω ότι έχει δίκαιο αλλά φοβάμαι να αφήσω τον εαυτό μου ελεύθερο..Δεν θέλω να νιωσω κάτι και μετα απο λιγες μέρες όλο αυτό να τελειώσει..
Τόσο δύσκολο είναι να με καταλάβει γαμωτο;
Σηκωθηκα απο τον καναπε και πήγα στον κηπο..Ο Γιώργος ειχε καθισει στον καναπε ενω ειχε τα χερια του στο κεφαλι του.Τον πλησιασα και καθησα στο τραπεζακι που ηταν ακριβως μπροστα του..
Εβγαλα τα χερια του απο το κεφαλι του και έβαλα τα χέρια μου στο προσωπο του..
“συγνώμη για πριν..!”του είπα και άφησα ενα φιλί δίπλα απο τα χείλη του.. Εκείνος δεν είπε τίποτα απλα σηκώθηκε απο τον καναπέ και πήγε λίγο πιο πέρα.
Εγώ του λέω συγνώμη για την συμπεριφορά μου και εκείνος φεύγει; Ε όχι Γιωργακι δεν θα κάτσω να σε παρακαλώ κιόλας..Σηκωθηκα απο το τραπεζάκι και πήγα να μπω στο σπίτι αλλά ο Γιώργος με έπιασε απο τον καρπό και με έφερε κοντά του..
“γιατί είσαι τόσο εγωίστρια;” ρώτησε ενω πλεον με κοιτούσε στα μάτια..
“Γιώργο με δουλευεις; Εσύ είσαι ο εγωιστής εδώ πέρα.Σου ζήτησα συγνώμη και δεν είπες τίποτα..!”του είπα και έβαλε τα χέρια του γυρω απο την μέση μου ενω με πίεσε λίγο περισσότερο πανω του..
“όχι μωρο μου..Εσύ μου είσαι η εγωιστρια.Προασπαθω να σου πω τι νιώθω εδώ και πόσες μέρες αλλά εσύ όλο το αποφεύγεις..” είπε ενω με κοιτουσε στα ματια.
“τι θες να μου πεις δηλαδή;”ρωτησα αλλα το μονο που έκανε ηταν να με βάλει στον ώμο του..
“Γιώργο γαμωτο τι κανεις; Ασε με κάτω..!”είπα ενω πλεον αρχισε να ανεβαίνει τις σκάλες.
“σταματά Ελλη..”είπε ενω με τσιμπισε στην γάμπα..Ανοιξε μια πόρτα και με άφησε απαλά πανω στο κρεβάτι ενώ ο Γιώργος ήταν απο πανω μου.
“γιατί είσαι τόσο γαμημρνα όμορφη;”ρώτησε ενω αρχισε να αφήνει μικρά φιλια στον λαιμό μου και που και που δαγκωνε το σημείο αυτό..
“Γιώργο,θ-θα μου αφήσεις ση-σημαδι γαμωτο.!”είπα ενω του τραβουσα τα μαλλια..Εκείνος σταμάτησε και με κοίταξε στα ματια..Πλεον τα ηταν λίγα εκ ο τα στα μακρια απο τα χείλη μου ενω συνέχισε να με κοιτάει στα ματια..Αφού δεν με φιλησε εκείνος,τον πλησιασα και κολλησα τα χείλη του με τα δικά μου..Δάγκωσε το κάτω χείλος μου και εγώ μας αναποδιγύρισα ώστε να είμαι εγώ απο πανω του.Εβαλε τα χέρια του στους γλουτούς μου και με πίεσε πανω του..Επειτα απο λίγο σταματησαμε να φιλιωμαστε και απλα με κοιτούσε...
“ωραία πιπιλια σου εκανα πάντως..!”είπε ο Γιώργος και μου έκλεισε το μάτι..Ετσι εισαι Γιωργακι;Κατεβηκα απο πανω του και χαμογελασα..
“άντε σήκω τώρα,θέλω να ετοιμαστω..!”είπα και με κοιτούσε με γουρλωμένα μάτια..Τον κοίταξα καλά καλά και χαμογελασα.
“καλυτερα να πας να το τακτοποιησεις αυτο..!”είπα ενω κοίταξα το φούσκωμα στο παντελόνι του..
“αχ ρε Ελλη..!”είπε ενω σηκώθηκε απο το κρεβάτι..Τι να μην τον τυραννησω και εγώ λιγάκι;
Σηκωθηκα απο το κρεβάτι και ανοιξα την ντουλάπα...
Επειτα απο λίγα λεπτα είχα καταλήξει σε δυο φορέματα..
KAMU SEDANG MEMBACA
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Fiksi RemajaΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...