“κάθησε,θέλω να μιλήσουμε σοβαρά..!”είπε ενω με κοίταξε..Γαμωτο τι στο καλό θέλει να μου πει παλι;
“έγινε κάτι;”τον ρωτησα και χαμογελασα.
“ναι.Κοιτά όπως σου είπα ή Σαρα θέλει την επιμέλεια της μικρής..Αυτό όμως δεν το αφήσω να γίνει.Σε λιγες μέρες θα γίνει ή δική για την επιμέλεια της μικρής και θέλω να έρθεις να καταθέσεις για εμένα..”είπε και εκείνα στήλη άλατος..Γιατί να γίνει ή δική για την μικρή; Αφού ή Σάρα άφησε την μικρή..
“μα ή Σάρα άφησε την μικρή, πως γίνετε να την θέλει πίσω;”ρωτησα και ο Γιώργος πέρασε το χερι του μέσα απο τα μαλλια του.
“θέλει λέει να απληρωσει τον χρονο που έχασε με την κόρη της.Μαλακιες.Η μικρή ποτε δεν την γνώρισε.”είπε και άφησε μαι ανάσα αγανάκτησης.
“μήπως προσπαθει να πετύχει κάτι;”ρωτησα εγώ αυτήν την φορά.
“θέλει να καταστρεψει την ευτυχία μου Ελλη..Θέλει να μου πάρει οτι πιο σημαντικό έχω και αυτό δεν πρόκειται να περάσει έτσι..!”είπε ενώ με κοίταξε στα ματια.
“τι εννοείς;”ρωτησα ενω σηκωσα το φρύδι μου.
“οτι και αν σου πει ή Σάρα για εμένα δεν θέλω να πιστεψεις τίποτα.Και οτι και αν σου πει θα έρθεις και θα μου το πεις κατευθείαν εντάξει;”ρώτησε και τον κοίταξα καλά - καλά..
“μα, Γιωρ-..”πήγα να πω αλλα με διέκοψε.
“ρωτησα εντάξει; ”είπε και με κοίταξε.
“εντάξει αλλά αν είναι κάτι άλλο σημαντικό θέλω να μου το πεις τώρα..!”του είπα και με κοίταξε σοκαρισμένος.
“όλο αυτο με την βεντέτα δεν είναι αλήθεια.Υπάρχει ή βεντενα απλως όχι για αυτόν τον λογο..!”είπε ενω με κοιτούσε στα ματια.
“Δηλαδή με κοροΐδευες..!”είπα ενώ σηκωθηκα απο τον καναπέ.Εκείνος δεν μίλησε..Και πολύ καλά έκανε γιατι αν μιλούσε θα του άνοιγμα το κεφάλι στα δυο..!
“ή βεντέτα υπάρχει στα αλήθεια ή ο Αργύρης είναι κάποιος φίλος σου και του είπες να με τρομάξει λίγο ώστε να πεσω πιο γρήγορα στην αγκαλιά σου;”τον ρωτησα και σηκώθηκε απο τον καναπε ενω με πλησίασε με γρήγορα βήματα.
“ακου να σου πω.Ψεύτη εμένα δεν θα με αποκαλεις..! Το είπα αυτό γιατί δεν ήξερες τίποτα για την Σάρα.Η βεντέτα έχει να κανει με την Σάρα..Ηταν ή κοπελα του Αργυρή και είχαν χωρίσει πρόσφατα.Ο Αργύρης είχε πάει με την κοπελα που κου άρεσε όταν ημασταν 19 οποτε είπα γιατί όχι; Αυτή άρχισε να μου κουνιεται και πιστεύω την συνέχεια την ξέρεις.Δεν ενώ θα τίποτα για αυτήν και ουτε νιώθω..Εγώ το μονο που θέλω ειναι να με εμποστευετεις..!”είπε ενω τοποθέτησε τα χέρια του στο προσωπο μου.Εγώ δεν μίλησα.Απλα έμεινα εκεί προσπαθώντας να 'χωνέψω' όλο αυτό που μόλις άκουσα.
“με εμπιστεύεσε;”με ρώτησε ο Γιώργος ενω πλεον είχε έρθει πολύ κοντά μου.
“δεν ξέρω,πραγματικα..!”είπα και χαμογέλασε.
“δεν υπάρχει δεν ξέρω μικιο μου.. Υπάρχει μονο ναι και όχι..!”είπε ενω συνέχισε να με κοιτάει μέσα στα ματια.
“και εαν είμαι κάπου στο ενδιάμεσο;”ρωτησα και ο Γιώργος απομακρύνθηκε απο κοντά μου.Ουφ,παλι καλά γιατί δεν ξέρω για πόσο ακόμα μπορουσα να συγκράτηση τον εαυτό μου απο το να μην τον φιλησω..!
“αμαν ρε Ελλη,εγώ σου μιλάω σοβαρά και εσύ με ειρωνευεσαι;”με ρώτησε και τα πήρα..
“Γιωργακη μην μου φωνάζεις εσύ εμένα γιατί αν κάποιος έπρεπε να φωναξει αυτή θα ήμουν εγώ..!”είπα και γύρισε προς το μέρος μου.
“είσαι σίγουρη; Εγώ δηλαδή δεν πρέπει να φωναξω που έκανες στον άλλον τα γλυκά ματάκια; Με δουλεύει Ελλη; Αν δεν ηταν ή μικρη θα είχε φαει το ξύλο της ζωής του ο άλλος..!”είπε ενω με κοιτούσε.
“ο Σταυρός είναι απλα φίλος μου.Δεν θα μου κανεις έλεγχο με ποιον θα κάνω παρέα και με ποιον όχι.Δεν μου εισαι ουτε ο μπαμπάς μου,ουτε ο αδερφός μου..!”του είπα και με πλησίασε.
“είσαι το μικιό μου και πρεπει να σε προσέχω..”είπε και με φίλησε..Επειτα απο λιγι απομακρύνθηκα για να πάρω ανάσα και χαμογέλασε.
“άντε πήγαινε τώρα πανω.. Καληνύχτα..!”είπε και άφησε ενα φιλι στο μέτωπο μου ενω απομακρυνθηκε απο κοντά μου..
“εσύ που..”πήγα να συνεχίσω αλλά με διέκοψε.
“είπα πηγενε πανω..!”είπε και ανεβηκα τις σκάλες..Μπήκα στο δωμάτιο μου και έκλεισα την πόρτα πίσω μου.Ξαπλωσα στο κρεβάτι και εκλεισα τα ματια μου.Αν είναι ηλίθιος ο άνθρωπος έτσι συμπεριφέρεται..! Αν παω την ωρα που κοιμάται και τπυ κλείσω την μύτη λέτε να σκάσει; 'Η όχι βρήκα καλυτερο..! Θα τον στραγγαλίσω..Ναι αυτό θα κάνω..! Επειτα απο λίγο με πήρε ο ύπνος..Ενιωσα κάποιον να ξαπλώνει δίπλα μου αλλά δεν γυρισα.
“συγνώμη μικιο μου για πριν..”άκουσα την φωνη του Γιώργου να λέει και γυρισα προς το μέρος του.
“πάρε με αγκαλιά και σκασε.Θέλω να κοιμηθώ.!”είπα και έτσι όπως ήμουν γυρισμένη προς αυτον πέρασε το ενα του χέρι γύρω απο την μέση μου ενω το άλλο του χερι το έβαλε στο πίσω μέρος του κεφάλιου μου..“καληνύχτα μικιο μου..”είπε και επειτα απο λίγο σε είχε πάρει ο ύπνος στην αγκαλια που νιώθω ασφαλεια,στην αγκαλιά του..!
Χευ πατάτες,τι κάνετε; Λοιπον πως σας φάνηκε το κεφάλαιο;Πολύ ζηλιάρης βγήκε αυτός καλέ..! Ελπίζω ή Αγάπη να μην του μοιάσει..! 😂😂
Τι σας έχω,τι σας έχω; Καινούργια ιστορία πατάτες..! Δεν θα ανέβει αυτές τις μέρες..! Εχω σκεφτεί μόνο τον πρόλογο..! Λοιπον,ή ιστορία αυτή θα ανέβει λογικά τον επόμενο μηνα.
Οσον αφορα αυτή ή ιστορία,το βιβλιο Η Νταντά Της Κόρης Του το πολύ σε 15 με 20 κεφάλαια τελειώνει..! Απλα ενημερωνω..
Χριστίνα.
YOU ARE READING
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Teen FictionΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...