Αφού καθαρησα την πληγή που είχε στο χερι του,το εδεσα με τον επίδεσμο και πήγα να φύγω αλλά με τράβηξε απο το χερι με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του.."τι κανείς;"τον ρωτησα και το μόνο που έκανε ήταν να χαϊδεψει το προσωπο μου.. "τι μου εχεις κανεις γαμωτο;" είπε και με φίλησε...
Επειτα απο λίγο απομακρύνθηκε για να πάρουμε ανάσα και τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση μου..Πήγε να με ξανά φιλισει αλλά τον εσπρωξα λίγο πίσω.."Γιώργο.."του είπα και χαμογέλασα."τι έγινε;"με ρώτησε και με κοίταξε στα ματια.."απλα δεν νιώθω άνετα με όλο αυτό..Μπορεί να κατέβει ή μικρή..!"του είπα και σηκωθηκα απο πάνω του..Εκείνος απλα χαμογέλασε και ξαπλωσε στον καναπέ."Ελλη,εγ.."πήγε να πει αλλά εκείνη την στιγμη κατέβηκαν ή Βάγια με την μικρή στην αγκαλια της και ο Θάνος.. “μπαμπα.!”είπε ή μικρή και αφού κατέβηκε απο την αγκαλιά της Βάγιας ξάπλωσε δίπλα στον Γιώργο και τον πήρε αγκαλιά..“Αγάπη μου,σιγα-σιγά,γιατί ποναω..!”είπε ο Γιώργος και ή μικρή με κοίταξε τρομαγμένη...“τι έπαθε ο μπαμπάς; ”ρώτησε ή μικρή και με κοίταξε..“απλα,εεμμ..χτυπησε κάπου..!”της είπα και χαμογελασα..Το ξέρω οτι δεν είναι ωραίο να λεμε ψέματα απλα τι να της έλεγα; Αγάπη μου κάποιος μαχαίρωσε τον μπαμπά σου; Θα έβαζε τα κλάματα..! “Ελλη,σου μιλάω..”είπε ή Βάγια ενω κουνουσε το χερι της μπροστά απο το πρόσωπό μου..“έλα,πες μου..!”της είπα.. “πάμε μέσα να σου πω..!” μου είπε και χαμογέλασε.. “εντάξει,Γιώργο θέλεις να σου φέρω κάτι;” τον ρωτησα ενω γυρισα να τον κοιτάξω..“όχι,ειμαι εντάξει..!” είπε και χαμογέλασα..Εγώ και ή Βάγια πήγαμε στην κουζίνα και έβγαλε μια ανάσα ανακούφισης..“τι έγινε ρε;”την ρωτησα.“ο Αντώνης (αδερφός Ελλης) είπε να μην κανεις τον κόπο να ανεβεις στην Αθήνα γιατί ή κηδεία έγινε..Εχθες ήρθε..!”μου είπε και απλα χαμογελασα..“εντάξει,αυτό ηταν όλο;”της είπα και με κοίταξε καλα-καλα..“ξέρεις οτι δεν είχα τις καλύτερες σχέσεις με τον πατερα μου,δεν με πείραξε τόσο πολύ..!”της είπα και έβαλα σε ενα ποτήρι παγωμένο νερό και βγηκα απο την κουζίνα...Πήγα στο σαλόνι και αφού άφησα το ποτήρι με το νερό στο τραπεζάκι του σαλονιού απο τον Γιώργο καθησα στην πολυθρόνα..Επειτα απο λίγο ήρθε και ή Βάγια και αρχησαμε να μιλάμε για άσχετα πράγματα..“ο Μάνος που πήγε;”ρώτησε μετα απο λίγο ή Βάγια..“έπρεπε να φύγει..!”είπε ο Γιώργος και χαμογέλασε.. “εντάξει..εγώ να φεύγω σιγα-σιγα..Θα ανησύχησε ή μαμά..!”είπε ή Βάγια και χαμογελασα..“μεινε εδώ σήμερα ρε..!”της είπα και χαμογελασε..! “εντάξει αλλά πρεπει να μου δώσεις ρούχα..!” είπε και χαμογελασα.“φυσικά.”της είπα και συνέχισαν να μιλάνε για άσχετα θέματα ενω εγώ και ή Βάγια παίζαμε με την μικρή..!“Ελλη,πάμε για ύπνο;”ρώτησε ή μικρή ενω ετριβε τα ματια της..“ναι,πάμε.!”της είπα και αφού είπε καληνύχτα στους υπολοιπους,ανεβηκα την σκάλα με την μικρή στην αγκαλιά μου..Μπήκαμε στο δωμάτιο της μικρής και αφού της έβαλα τις πιτζάμες της ξάπλωσε στο κρεβάτι..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Ficção AdolescenteΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...