"τι θέλεις Σαρρα;"ρώτησε και έχασα το χρωμα μου..Τι στο διάολο θέλει τώρα αυτή;"αυτό που λες δεν γίνετε..! Πάρε το αποφαση.."είπε και έκλεισε το τηλέφωνο.Μας πληιασε και κάθησε κοντά μου."τι έγινε;"ρωτησα εγώ και ή Βάγια ταυτόχρονα..Ο Γιώργος σηκωθηκε απο τον καναπε και αρχισε να προχωράει μακρια απο εμας.Η Βαγια πήγε να σηκωθεί αλλα της εκανα νόημα να καθίσει κάτω.."πρεπει να τον αφήσουμε να ηρεμήσει λίγο."είπα και χαμογέλασε."έχεις δίκαιο αλλά δεν μπορω να τον βλέπω έτσι..!"είπε και κάθησε δίπλα στον Αντώνη."θα ερθει εκείνος οπότε νιώσει έτοιμος..!"είπε ο Αντώνης και χαμογέλασε. "λοιπον,για πειτε τα νέα σας.Τόσο καιρό έχω να σας δω..!"είπε και ή Βάγια αρχισε να του μιλάει... Εγώ σηκωθηκα απο τον καναπέ και πήγα στην κουζίνα,έβαλα λίγο νερό σε ενα ποτήρι και έτσι όπως γυρισα ήρθα προσωπο με προσωπο με τον Γιώργο..Προσωπο με στήθος για την ακρίβεια γιατί είμαι και λίγο κοντή.Δεν προλαβα καν να μιλήσω και με έκλεισε στην αγκαλιά του.Αφησα το ποτήρι στον παγκο και τυλιξα τα χέρια μου γύρω απο την μέση του.Για να μου συμπεριφέρεται έτσι ο Γιώργος ή Σαρρα του είπε κάτι χοντρό ή του είπε κάτι πολύ χοντρό..! "Τι έγινε;"ρωτησα και με κοίταξε στα ματια.."το μονο που θέλω αυτήν την στιγμη είναι μονο μια αγκαλιά..!"είπε και με πήρε ξανά αγκαλια..Τα πραγματα δεν είναι καλά..Καθόλου καλα..! Μείνα με έτσι για περίπου 10 λεπτα και μετα απομακρύνθηκε απο εμένα..Με κοίταξε και βγήκε εξω...Τι έπαθε τώρα;Πφφ..! Βγηκα απο την κουζίνα και πήγα στα παιδια..Καθησα στον καναπέ και ή Βάγια με κοίταξε."είναι καλά ο Γιώργος;"ρώτησε και χαμογέλασε."πραγματικά δεν ξέρω..!"είπα και συνεχίσαμε να μιλάμε.Επειτα απο λίγο ο Αντώνης και ή Βάγια έφυγαν..Εγώ αφού μαζεψα τα ποτήρια τα πήγα στην κουζινα.Ξανά Βγηκα εξω και απλα καθησα στον καναπέ και κοιτουσα τον ουρανό..! "Έλλη;"ρώτησε ο Γιώργος και κάθησε δίπλα μου."τι εγινε;"ρωτησα και δεν απάντησε.Απλα καθόταν εκεί,να κοιτάει τον ουρανό..! Τι στο διάολο του είπε ηΣαρρα και τον τάραξε τόσο πολυ; Του είπε οτι θέλει την μικρή πίσω; 'Η ότι θέλει να γίνουν μια κανονική οικογένεια; Τι με έχει πιάσει γαμωτο; Εγώ είμαι απλα Η Νταντά της κόρης του,σωστα; "τι σκέφτεσαι μικρή;"ρώτησε ο Γιώργος ενώ πέρασε το χερι του γύρω απο τον ώμο μου."τίποτα..!"απάντησα και αναστεναξε. "πάμε για ύπνο είναι αργά..Αύριο θα πρεπει να μιλήσουμε και με την μικρή..!"είπε και τον κοιταξα.“Γιώργο,ή μικρή χρειαζεται την μητέρα της..!”του είπα και σηκωθηκε απο τον καναπέ..“το ξέρω γαμωτο,το ξερω..!” είπε και με κοίταξε.“θα το συζητήσουμε αύριο εντάξει;”ρώτησε και σηκωθηκα και εγώ απο τον καναπέ.“εντάξει..!”είπα και μπήκα στο σπίτι με τον Γιώργο να με ακολουθεί απο πίσω..!Ανεβηκα τις σκάλες και εφτασα στο δωμάτιο μου.Εβγαλα τα ρούχα μου και φορεσα τις πιτζάμες μου..Ξαπλωσα στο κρεβάτι και έπειτα απο λιγα λεπτα ήρθε ο Γιώργος.. Ξάπλωσε δίπλα μου και με τράβηξε κοντά του..“Τι κανείς; ”ρωτησα ενω τον κοίταξα..“ή Σαρρα θέλει να πάρει την επιμέλεια της μικρής..!”είπε και γουρλωσα τα ματια μου.“αυτό δεν μπορεί να το κανει..!”είπα και ο Γιώργος συνέχισε να κοιτάει το ταβάνι.“είπε οτι αν δεν γίνουμε μια κανονική οικογένεια θα κανει οτι είναι δυνατό για να μείνει ή Αγάπη μακριά μου..!”είπε και του χάιδεψα το χερι...“θα είμαι εδώ μαζί σου εντάξει;Δεν πρόκειται να σε αφήσω μονο σου..!”του είπα και γύρισε και με κοίταξε.
Με πλησίασε και ακούμπησε τα χείλη του πανω στα δικά μου αφήνωντας ενα απαλό φιλί.“σε ευχαριστώ..!”είπε και με έσφιξε στην αγκαλιά του..“Τι θα κανεις με την μικρή;”ρωτησα και χαμογέλασε.“τι θα κάνουμε εννοείς..”είπε και τον κοιταξα.“εγώ είμαι απλα ή νταντά της..!”απάντησα και χαμογέλασε.“όπως είπες και πριν ή μικρή χρειαζεται την μαμά της και εισαι ή πιο κατάλληλη για αυτό..Σε συμπαθεί παρα πολύ ή μικρή..!”απάντησε.“μα Γιώργο εγ..”πήγα να συνεχισω αλλά ακούμπησε τα χείλη του πανω στα δικά μου..Δάγκωσε το κάτω χείλος μου και χαμογελασα. Εβαλα τα χέρια μου στο στήθος του και τον από μακρύ να λίγο..“Γιώργο τι..”πήγα να συνεχίσω αλλά άφησε ενα απαλό φιλί στην μύτη μου..“κοιμησου Ελλη..Θα τα πούμε αύριο..!”είπε. Ακουμπησα το κεφάλι μου στο στήθος του και έκλεισαν τα ματια μου.Επειτα απο λίγο με είχε πάρει ο ύπνος στην αγκαλιά του Γιώργου..
Χευ πατάτες,τι κάνετε; Ποσο καιρό έχω να ανεβάσω κεφάλαιο εδώ καλέ; Λοιπον πως σας φάνηκε το κεφάλαιο; Η Σαρρα τελικά θέλει την κηδεμονία της μικρής αλλά και τον Γιώργο..Στο επόμενο κεφάλαιο ή συζήτηση Γιωργου-Ελλης-Αγαπης...
Χριστινα
KAMU SEDANG MEMBACA
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Fiksi RemajaΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...