-Η ζωή είναι ενα βουνό αλλά η θέα είναι μοναδική...
Unknown
⬇Το ξέρω οτι καταντάει ενοχλητικό αλλά διαβάστε το note από κάτω..!
Καλη ανάγνωση..💪«είσαι τόσο γλυκός..!»είπα και άφησα ενα απαλό φιλί στην μύτη του...
«άντε μικιό,πάμε στο σαλόνι..!»είπε ενω με βοήθησε να κατεβω απο τον παγκο της κουζίνας...Βγήκαμε απο την κουζίνα και πήγαμε στο σαλόνι όπου ηταν ο Αντώνης,ο Θάνος η Βάγια και η Αγάπη...
Καθήσαμε στον καναπέ και η Βάγια με κοίταξε...
«όλα εντάξει;»ρώτησε και χαμογελασα..
«όλα μια χαρά..!»είπα και κοίταξα την μικρή η οποία καθοταν μαζί με τον Αντώνη και τον Θάνο...
«λοιπον τι θα κάνουμε τώρα;»ρώτησε ο Αντώνης και χαμογελασε.
«εγώ λεω να πάμε να φτιάξουμε ένα κέικ και μετά να δούμε καμιά ταινία..!»είπε η Βάγια και ο Αντώνης την κοίταξε..
«εγώ λεω να φτιάξετε καμια πίτσα..!»είπε ο Αντώνης ενώ χαμογελασε..
«ναι και πεινάω κιόλας..!»είπε ο Θάνος και γέλασα...
«εσύ πάντα πείνας φαγάνα..!»είπα και σηκώθηκα από τον καναπέ..
«με τι την θέλετε την πίτσα;»ρώτησα και ο Γιώργος χαμογέλασε..
«με τυρί μόνο..»είπε η Αγάπη και χαμογελασα..
«εγώ θέλω από όλα..Δεν έχω πρόβλημα..!»είπε ο Θάνος και γέλασα..
«ναι,το ξέρω κύριε φαγάνα..Εσείς;»ρωτησα τον Γιώργο και τον Αντώνη και γέλασαν..
«μια από τα ίδια..»απάντησαν και οι δύο ταυτόχρονα και η Βάγια γέλασε..
Η Βάγια σηκώθηκε απο τον καναπέ και πήγαμε στην κουζίνα..
«έχεις υλικά για πίτσα έτσι;»ρώτησε η Βάγια ενώ άνοιξε ενα σιρτάρι.
«ναι πρέπει να έχει..!»απάντησα και χαμογέλασε...
Αφού βγαλαμε όλα τα υλικά τα αφήσαμε πανω στον πάγκο...
'Ανοιξα την κατάψυξη και έβγαλα δύο κατεψυγμένες πίτσες...
«τι θα τις κάνεις αυτές;»ρώτησε η Βάγια και γελασα..
«νόμιζες οτι θα καθόμασταν και θα ανοίγαμε ζυμάρι στις οκτώ το βράδυ;»ρώτησα και γέλασε..
«λοιπόν θα κάνουνε δυο πίτσες,η μια θα έχει απο όλα και η αλλη μονο τυρί σωστα;»ρώτησε η Βάγια ενώ έκοβε το μπέικον...
«σωστά..»απάντησα και άρχισα να κόβω τις πιπεριές..
Αφού τελείωσα με τις πιπεριές έβαλα στην αλλη πίτσα κομμένο τυρί και την έβαλα στο φούρνο..
«έτοιμη και αυτή..!»είπε η Βάγια και κοίταξα την πίτσα..
Να δούμε πως θα την φάνε...
«εβαλες και κρεμύδι ρε;»ρωτησα ενώ γελούσα...
«αυτοί είπαν από ολα..Δεν σου φταίω εγώ..!»ειπε και έβαλε και την άλλη πίτσα μέσα στον φούρνο...
Καθησα σε μια καρέκλα και η Βάγια μυμύθηκε την κίνησή μου..
«τι νομίζεις ότι θα είναι το μωρό;»ρώτησε και γελασα..
«άσε τώρα το μωρό και πες μου για εσένα..Τι γίνετε με τον Αντώνη;»ρωτησα και χαμογέλασε...
«είναι πολύ προστατευτικός μαζί μου αλλά δεν μου έχει πει τι νιώθει για εμένα..»είπε και γελασα..
«Είναι βλάκας ο άνθρωπος..Θα σου πω εγώ τι νιώθει..»είπα και με κοίταξε γεμάτη περιέργεια..
«και πως θα το μάθεις παρακαλώ;»ρώτησε και χαμογέλασα...
«θα πάω να τον ρωτήσω φυσικά..!»είπα και γουρλωσε τα μάτια της...
«μην τολμήσεις..»είπε και σηκωθηκα απο την καρέκλα..
«θες να τον ρωτήσω τώρα ή αύριο;»ρώτησα και γέλασε..
«αύριο καλύτερα..»απάντησε και χαμογέλασα...
Συνεχίσαμε να μιλάμε για άσχετα θέματα μέχρι να ετοιμαστούν οι πίτσες.
Επειτα απο περιπου εικοσιπέντε λέπτα ηταν έτοιμες..Αφού τις βγάλαμε απο τον φούρνο τις κόψαμε σε κομμάτια και τις πήγαμε στο σαλόνι..
Τις αφησαμε πανω στο τραπεζάκι του σαλονιού και καθησαμε στον καναπέ..
«μπαμπά ο Ροκι που είναι;»ρώτησε η Αγάπη και ο Γιώργος χαμογέλασε..
«τον είχα αφήσει εξω οποτε είναι λογικά στον κήπο..»απάντησε ο Γιώργος και έβαλε δυο κομμάτια πίτσα στο πιάτο του...
Η Αγάπη κατέβηκε από τον καναπέ και βγήκε εξω στον κήπο..
Κοίταξα τον Γιώργο και σηκωθηκα και εγω από τον καναπέ και ακολούθησα την Αγάπη..
Μόλις βγηκα στον κήπο είδα την Αγάπη να έχει αγκαλιά τον Ροκι και να κάθεται κάτω..Την πλησίασα και κάθησα δίπλα της..
«τι έχεις μικρή;»ρωτησα και με κοίταξε...Τα ματάκια της ήταν κόκκινα ενώ φαινόταν ότι ηταν πολύ λυπημένη..
«τι έχεις πριγκίπισσα;»ρώτησα και με κοίταξε..
«ο μπαμπάς δεν με αγαπάει πια..Θα αγαπάει περισσότερο το μωρό και εμένα δεν θα μου δίνει σημασία..!»είπε και την τράβηξα απαλά προς το μέρος μου και τυλιξα τα χέρια μου γύρω της..
«πριγκίπισσα ο μπαμπάς σε αγαπάει πολύ..!»της είπα και με κοίταξε...
«αφου με αγαπάει γιατί δεν ήρθε εκείνος έξω;»ρώτησε και πραγματικά δεν ήξερα τι να απαντήσω...
«γιατί ήρθε η Ελλη εξω μικρή μου..»είπε ο Γιώργος και η μικρή 'χώθηκε' περισσότερο στην αγκαλιά μου..
Ο Γιώργος κάθησε δίπλα μου και κοίταξε την μικρή..
«πριγκίπισσα θύμωσες;»ρώτησε ο Γιώργος και η μικρή 'βγήκε' από την αγκαλιά μου..
«δεν με αγαπάς πια..»είπε η μικρή και άρχισε να κλαίει..
«έλα εδώ πριγκίπισσα..»είπε ο Γιώργος και η μικρή με έσφιξε πιο πολύ με τα μικρά χεράκια της..
«πριγκίπισσα,θέλεις να μιλήσουμε για ποιον λόγο θύμωσες;»ρώτησε ο Γιώργος και η μικρή κούνησε καταφατικά το κεφάλι της...
Πήγε στον Γιώργο και κάθησε στην αγκαλιά του...Εγώ σηκώθηκα από κάτω και μπήκα στο σπίτι..
«τι έγινε;»ρώτησε η Βάγια όταν πήγα στο σαλόνι..
«άστα..Η μικρή πιστεύει οτι ο Γιώργος δεν την αγαπάει..»είπα και η Βάγια με κοίταξε καλά-καλά..
«αλήθεια;»ρώτησε και κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά..
Καθησα στον καναπέ και έβαλα σε ένα πιάτο ένα κομματι πίτσα..
Αρχίσαμε να μιλάμε με τα παιδιά και η ωρα πλεον είχε παει δέκα..
«μα καλά που πήγαν ο Γιώργος και η Αγάπη;»ρώτησε η Βάγια και πριν προλάβω να απαντήσω μπήκε στο σαλόνι ο Γιώργος με την μικρή στην αγκαλιά του..
«την πάω πάνω έχει κοιμηθεί.»είπε ο Γιώργος ψιθυριστά και χαμογέλασα..
Ο Γιώργος ανεβηκε τις σκάλες και γύρισα έτσι ώστε να κοιτάω τον Αντώνη..
«με εσένα έχω να κάνω μια πολύ σημαντική κουβέντα αύριο.»είπα και χαμογελασα..
«με τι σχέση έχει;»ρώτησε και χαμογέλασα..
«με κάτι θα έχει να κανει και αυτό..!»είπα και γέλασε..
Επειτα απο λίγο ήρθε στο σαλόνι ο Γιώργος..
«τι έγινε με την μικρή;»ρωτησα ενω κάθησε δίπλα μου..
«νομίζει οτι θα αγαπάω πιο πολύ το μωρό και ότι δεν θα δίνω σημασία σε εκείνη και οτι την αγαπάς μονο εσύ..»είπε και τον κοίταξα..
«αλήθεια;»ρωτησα και κούνησε καταφατικά το κεφάλι του...
Με τράβηξε στην αγκαλιά του και ακούμπησα το κεφάλι μου στον ώμο του...
«λοιπον εμείς να φεύγουμε..Εχετε δύσκολη μέρα αύριο..!»είπε ο Αντώνης και σηκώθηκε από τον καναπέ..
«εντάξει, θα τα πούμε αύριο..»είπα.Σηκώθηκα απο τον καναπέ και αφού αγκάλιασα τον καθένα ξεχωριστά και τους καληνύχτισα βγήκαν από το σπίτι...
«εγώ πάω να κάνω μπάνιο..»είπα και ο Γιώργος σηκώθηκε από τον καναπέ και με πλησίασε..
«να έρθω να σου κάνω παρέα;»ρώτησε ενω τύλιξε τα χέρια του γύρω απο την μέση μου φέρνωντάς με κοντά του...
«όχι,εσύ να καθίσεις εδώ..!»είπα και άφησα ένα απαλό φιλί στα χείλη του..Απομακρύνθηκα απο κοντά του και ανέβηκα την μαρμάρινη σκάλα.Μπήκα στο δωμάτιό μου και αφού πήρα δυο πετσέτες πήγα στο μπάνιο..
'Επιασα τα μαλλια μου εναν ψηλό κότσο,ανοιξα το νερό στο ζεστό και εριξα μέσα αφρόλουτρο με άρωμα καρύδα...
Ναι,μπορεί να ειναι καλοκαίρι αλλά μου αρέσει το ζεστό νερό,τι να κάνουμε;
Περίμενα να γεμίσει η μπανιέρα και αφού γέμισε έβγαλα τα ρούχα μου.Τα αφησα στον νυπτήρα και μπήκα στην μπανιέρα...
Το μόνο που ήθελα ήταν να χαλαρώσω έστω και για λίγα λεπτά...
Επειτα από περίπου τριάντα λεπτά βγήκα απο την μπανιέρα..
Εβαλα μια πετσέτα γύρω απο το σώμα μου και αλλη μια στα μαλλιά μου και βγήκα απο το μπάνιο...
«μικιό μου έτοιμη;»ρώτησε ο Γιώργος και χαμογελασα..
«ναι,μπορείς να βγεις για να αλλάξω;»ρωτησα και γέλασε..
«ρε 'Ελλη αλήθεια τώρα;»ρώτησε και γέλασε..
«τουλαχιστον γυρνά..»είπα και γέλασε..Γύρισε,έτσι ώστε να βλεπω την πλάτη του και χαμογελασα...Αφού έβαλα την κρέμα μου και τα εσώρουχά μου άκουσα τον Γιώργο να γελάει..
Γύρισα και είδα τον Γιώργο να με κοιτάει..Δεν έδωσα σημασία και ανοιξα την ντουλάπα για να πάρω τις πιτζάμες μου...
«πάμε να κοιμηθούμε μικιό..»είπε και τον κοίταξα...
«μα δε-..»πήγα να πω αλλά ο Γιώργος με σταμάτησε..
«θα σου δώσω μια μπλούζα μου..»είπε και βγήκαμε απο το δωμάτιο...Μπήκαμε στο δωμάτιό του και με πέταξε απαλά στο κρεβάτι..Ανεβηκε απο πάνω μου και απλα με κοιτούσε στα μάτια..
«σε θέλω τόσο πολύ γαμώτο..»είπε και άρχισε να με φιλάει...Το ενα του χέρι το είχε στην πλάτη μου ενω το άλλο του χέρι ηταν στο πρόσωπό μου και με χάιδευε...Επειτα απο λίγο σταμάτησε και αρχισε να φιλάει και να δαγκώνει τον λαιμό μου..
Πήγε να βγάλει την μπλούζα του αλλά χτύπησε στο κινητό του..
Εβρισε μέσα απο τα δόντια του και σηκώθηκε απο το κρεβάτι,πήρε το κινητό στα χέρια του και βγήκε απο το δωμάτιο για να απαντήσει..Εγώ σηκώθηκα απο το κρεβάτι και ανοιξα την ντουλάπα.Βρήκα μια μαύρη απλή μπλούζα του και την φόρεσα...
Ξάπλωσα πάλι στο κρεβάτι και έπειτα απο λίγο μπήκε στι δωμάτιο ο Γιώργος...
Εβγαλε την μπλούζα και το παντελόνι του και έμεινε μόνο με το μποξεράκι του..Ξάπλωσε δίπλα μου και με τράβηξε στην αγκαλιά του..
«στο τηλέφωνο ηταν ο δικηγόρος.Μου είπε οτι η δική θα γίνει αύριο στις δέκα..»είπε και με έσφιξε περισσότερο πανω του..
«θα είμαι μαζί σου Γιώργο..Δεν πρόκειται να σε αφήσω μονο σου..»είπα και άφησε ενα φιλι στο μέτωπό μου..
«κοιμήσου μικιό..Μας περιμένει δύσκολη μέρα αύριο..!»είπε και εκλεισα τα ματια μου..
«σε αγαπάω πολύ μικιό μου..Να το κατέχεις αυτό..!»τον άκουσα να λέει πριν με πάρει για τα καλά ο ύπνος..Χευ πατάτες,τι κάνετε;
Πως σας φάνηκε το κεφάλαιο;
Στο επόμενο κεφάλαιο η δική..!💪
Αντε να δουμε τι θα γίνει και εκεί..😂Λοιπον, απλα για να το υπενθιμίσω σε μερικές ότι γράφω ερασιτεχνικά..Δεν έχω καμία εμπειρία στο γράψιμο,οποτε θα ήθελα να υπάρχει λίγη κατανόηση..
Δεν γράφω τέλεια,ούτε πολύ καλά..Γράφω μέτρια και το γνωρίζω...Δέχομαι την αρνητική κριτική γιατί με αυτήν βελτιώνωμαι αλλά όχι να με προσβάλουν...Χριστινα
YOU ARE READING
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Teen FictionΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...