“δεν μπορω να φιλησω την αρραβωνιαστικιά μου;”ρώτησε και με φίλησε με πάθος..Γαμωτο τι μου έχει κανει αυτός ο άνθρωπος;Εβαλα τα χέρια μου στο στήθος του και τον απομακρυνα απο κοντά μου.
“Γιώργο τι μαλακοες κανεις;”τον ρωτησα και χαμογέλασε.
“γιατί μικιο μου σου εκανα τιποτις;”ρώτησε και τον κοίταξα καλά-καλά...
“Γιώργο κανόνισε.Μόνο αυτό σου λέω..Στα έχω μαζεμένα απο το πρωι..”του είπα και βγηκα απο την κουζίνα.Πήγα στον κήπο καο είδα την μικρή να παιζει με το σκυλάκι..
“Αγάπη, θες να έρθεις μαζί μας στην θάλασσα σήμερα;”την ρωτησα και χαμογέλασε πλατιά..
“ναι,θα είναι και ο Θάνος ;”ρώτησε όλο ναζί..
”ναι θα είναι και ο Θανος αλλά δεν σου πέφτει λίγο μεγαλος;”την ρωτησα ενω χαμογελουσα..
“είναι φίλος μου ο Θάνος..! ”είπε και χαμογέλασε.
“τι σου είναι ο Θάνος; ”ρώτησε ο Γιώργος ενω μας πλησίασε.
“φιλος της είναι βρε Γιώργο..”του είπα και ή μικρή χαμογέλασε.
“μαμά πάμε να ετοιμασουμε τα πραγματα...!”είπε ή μικρή ενώ με τράβηξε απαλά απο το χερι..Ο Γιώργος μας κοίταξε και τις δύο σοκαρισμενος αλλά δεν είπα τίποτα.Θα είμαι εκεί για την Αγαπη.Χρειαζεται μια μαμα και ότι και να γίνει με τον Γιώργο δεν θα την αφήσω μονη της...Μπήκαμε στο σπίτι και ανεβήκαμε τις σκαλε ςμε το κουτάβι να μας ακολουθεί..Επειτα από λίγο όμως δεν μπορούσε να ανέβει αλλά σκαλιά και τον σηκωσα στην αγκαλιά μου.Μπήκαμε στο δωματιο της Αγπαης και άφησα το κουτάβι κάτω..Ανοιξα την ντουλάπα και αφού εψαξα λίγο βρήκα ενα αρκετά ομορφο μώβ μαγιό..
“τα υπολοιπα πραγματα της είναι στην αποθήκη..”είπε ο Γιώργος ενώ στεκόταν στην πόρτα..
“εντάξει,πηγενε ώρες τα και εγώ με την Αγάπη θα πάμε να μαγιρεψουμε..!”είπα ενω βγηκα από το δωμάτιο μαζί με την μικρή..Κατεβηκαμε τις σκάλες και πήγαμε στην κουζίνα.
“τι θέλεις να φτιάξουμε για το μεσημέρι;”ρωτησα και χαμογελασα.
“χμμ,κεφταδάκια με πατάτες..!”φώναξε ή μικρη όλο χαρά..
“ωραία,έλα τώρα να σε βοηθήσω να βάλεις την πόδια σου.”είπα και της φορεσα να την πόδια της.Εβαλα μια μαύρη ποδια που βρήκα και αρχίσα να πλαθω τον κιμά.
“εγώ τι να κάνω;”ρώτησε ή μικρή έπειτα απο λίγο.
“θα τα κάνουμε μικρές μπάλες και έπειτα θα τα δώσεις σε εμένα για να τα βάλω στο τηγάνι..!”είπα και χαμογελασε..Επειτα απο περιπου μια ωρα ηταν έτοιμα και τα κεφτεδακια αλλά και οι πατάτες.
“Αγάπη,θα πας να φωνάξεις τον μπαμπά για να ερθει να φάμε;”ρωτησα και ή μικρή βγήκε απο την κουζίνα.Αφού έφτιαξα την σαλάτα,εστρωσα το τραπέζι και τοποθέτησαν τα πατια... Επειτα απο λίγο ήρθε ο Γιώργος με την μικρή στην αγκαλιά του..
Εβαλε την μικρή να καθίσει στην καρεκλα και κάθησε και εκεινος πιο δίπλα της..Αφού έβαλα λίγο νερό σε ενα ποτήρι και καθησα στην καρέκλα..Επειτα απο λίγο αρχίσαμε να τρώμε..
“πολύ ωραίο το φαγητο.”είπε ο Γιώργος όταν τέλειωσε με το φαγητό του.
“με βοήθησε και ή μικρή..! ”είπα και ή Αγάπη χαμογέλασε πλατιά.
“λοιπον πηγενετε να ετοιμαστειτε..Τεσσερις πήγε..!”είπε ενώ σηκώθηκε απο την καρέκλα.
”αγάπη,πηγενε δες λίγη τηλεόραση μέχρι να πλυνω τα πιάτα..”είπα και ή μικρή πήγε στο σαλόνι..Εγώ άρχισα να πλένω τα πιάτα και σιγουραγουδουσα ενα τραγούδι των Guns and Roses..
“Ελλη..”είπε ο Γιώργος και γυρισα να τον κοίταξω.
“τι θες Γιώργο;”ρωτησα ενω σκουπιαα τα χέρια μου στην πετσέτα.Εκείνος με πλησίασε και πέρασε τα χέρια του γύρω απο την μέση μου..
“σε θέλω γαμωτο..!”είπε ενω άφησε ενα φιλί στον λαιμό μου και αρχισε να δαγκώνει το σημείο αυτό..
“Γιώργο,γα..γαμωτι φύγε θα μου αφήσεις σημάδι..!”είπα ενω εκείνος συνέχισε να δαγκώνει τον λαιμό μου.Εβαλα τα χέρια μου στο στήθος του και τον εσπρωξα απο πανω μου.Βγηκα απο την κουζίνα και πήγα στο σαλόνι.
“Αγάπη,πάω να φταιξω την τσάντα και σε λίγο θα έρθω για να σε ετοιμασω εντάξει;”ρωτησα και γύρισε και με κοίταξε.
“ενταξει..!”απάντησε ή .μικρή και άρχισα να ανεβαίνω τις σκάλες.Μπήκα στο δωμάτιο μου και άνοιξα την ντουλάπα.Αφού εξαψα έπειτα απο λίγο βρηκα το μπλε μου μαγιό.Αφού έβγαλα τα ρούχα μου και τα εσώρουχα μου φορεσα το μαγιό.Εβαλα απο πανω ενα μπλε στραπλες φόρεμα και απο κάτω τις μαύρες μου σαγιονάρες.Κοιταχτηκα στον καθρέπτη και είδα οτι στον λαιμό μου υπήρχαν μωβ πιπιλιες..Αν τον σκοτωσω πόσα χρόνια θα πάω μέσα; Εβαλα στην τσάντα τεσσερις πετσέτες,κινητό λεφτά και βγηκα απο τι δωμάτιο.Πήγα στο σαλόνι και άφησα στον καναπέ την τσάντα.Η μικρή φορούσε ηδη το μαγιό της και καθόταν στον καναπέ μαζί με τον Γιώργο και παρακολουθούσαν παιδικά.
“τι ωρα θα φύγουμε;”ρωτησα και ο Γιώργος γύρισε και με κοίταξε.
“εσένα περιμέναμε..Θα ξεκινήσουμε σε λιγο..”είπε και σηκώθηκε απο τον καναπέ.Πήρε μια τσάντα οπου λογικά είχε τα πραγματα της μικρής και βγηκε απο το σπίτι..
“πάμε;”ρωτησα την μικρή και αφού έκλεισε την τηλεόραση σηκώθηκε απο τον καναπέ.Βγήκαμε απο το σπίτι και πήγαμε εξω όπου είχε ο Γιώργος το αυτοκίνητο.Εγώ και ή μικρή καθισαμε στα πίσω καθησματα και αρχισε να μου λέει τι θα κάνουμε στην παραλία..Επειτα απο λίγο μπήκε στο αυτοκίνητο και ο Γιώργος και ξεκίνησε για την παραλία...Χευ πατάτες,τι κάνετε; Είπα οτι σε αυτό το κεφάλαιο θα ηταν με την παραλια αλλά άλλαξα σχεδια..! So,ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο..! Λοιπον επειδή λέω να ανεβάσω και στο My Big Fake Greek Wedding και στο Ο Σωτήρας της; σχολιαστε σε πιο απο τα τρια βιβλία θέλετε να ανεβάσω κεφάλαιο..!
➡Η Νταντά Της Κόρης Του
➡My Big Fake Greek Wedding
➡Ο Σωτήρας της;Χριστίνα
ESTÁS LEYENDO
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Novela JuvenilΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...