Hoofdstuk 32
"Duss... Wat doen jullie in mijn kamer" vraagt hij, zijn ogen nog steeds op mij gericht. "En wat geeft jou het gevoel dat ik je dat ga vertellen?" vraag ik arrogant aan hem. "Nouja, je bent in mijn kamer, je ligt op mijn bed, je ligt tegen Hugo aan en hij heeft jouw hand vast. Dus zeg het nou maar gewoon" zegt hij met een zelfvoldane glimlach. Shit, denk ik, hij heeft het dus wel gezien.
"Gewoon, mag dat niet dan. Er staat hier nergens 'Luca en Kelly mogen deze kamer niet betreden', dus ik ik ben jou geen antwoord verschuldigd". Hij slaat zijn ogen ten hemel en komt naast mij liggen. "Dan ben ik jou niet verschuldigd, waarom ik hier kom liggen" zegt hij zelfverzekerd. Nu is het mijn beurt om mij ogen ten hemel te slaan.
"Rick, wat doe je hier?" vraagt Hugo emotieloos. "Dit is mijn kamer" antwoordt hij simpel. Ik rol met mijn ogen en duw hem van het bed af. Hij kijkt me woedend aan: "waar was dat voor nodig?!" "gewoon, je bent irritant" zeg ik en ik ga dichter tegen Hugo aanliggen. Luca begint keihard te lachen en Hugo lacht mee. Ik doe moeite om mijn lachen in te houden, maar als Rick nou naast Luca gaat liggen, kan ook ik mijn lachen niet meer inhouden. Rick kijkt mij beschuldigend aan.
Er ligt nog iets in zijn ogen, maar ik kan er niet achter komen wat het is.
Als de film is afgelopen, kijk ik op mijn horloge. 00.45. Ik kijk naast me en zie dat Hugo in slaap is gevallen. Hij is zo schattig als hij slaapt. Ik glimlach even en kijk dan naar Luca, die ook ligt te slapen. Als ik mijn ogen op Rick richt, zie ik dat hij naar mij staart, hij glimlacht. Ik beantwoord zijn glimlach niet. "Dat wordt hier blijven slapen dan" zeg ik en richt mijn ogen weer even op Hugo en Luca. "Jep" is zijn antwoord.
Ik pak mijn telefoon en stel mijn wekker in om 06.30 uur, zodat Luca en ik rustig naar onze eigen kamer kunnen gaan 's ochtends. Ik kijk nog even Rick aan en zie dat hij dichter tegen Luca aan is gaan liggen. Hij heeft een regelmatige ademhaling, hij slaapt.
Ik draai me voorzichtig in Hugo's armen om en ga op zijn borst liggen. Mijn ogen vallen dicht en al snel slaap ook ik.
"Kelly?" hoor ik in de verte, ik Kreun even. "Kelly, we zijn door de wekker heen geslapen, het is twaalf uur" hoor ik weer. Ik open mijn ogen en zie dat het Luca was. Ik kijk naast me en zie dat Hugo nog steeds slaapt. Althans, dat dacht ik, want hij opent opeens zijn ogen.
"Goedemorgen slaapkop" zegt hij met een onwijs sexy hese stem. Ik glimlach door mijn eigen gedachtes en antwoord: "jij ook goedemorgen", wat mij een kusje op mijn neus oplevert. Ik glimlach weer en kruip dichter tegen hem aan. "Maakt niet uit, ik lig hier wel goed" zeg ik tegen Luca en ik kijk haar aan. "Oké, maar ik ga weer terug, dan kan ik me omkleden en dan ga ik met Rick even hardlopen" zegt ze en dan loopt ze de deur uit.
Ik kijk Hugo aan. "Zij en Rick?" vraag ik en ook hij kijkt mij verbaasd aan. "Ik denk het" zegt hij na een tijdje. "Dus?" vraagt hij. "Wat?" "hebben wij nu iets?" vraagt hij en hij heeft een ondeugende grijns rondom zijn mooie lippen. "Uh ik denk het, maar ik wil het wel eventjes geheim houden, aangezien het net uit is met Milan" zeg ik met een zucht. "Als dat het enige is, dan vind ik het prima" antwoordt Hugo en hij geeft me een zoen.
Zijn tong komt naar binnen en dan zijn we verwikkeld in een passievolle zoen. Ik glimlach tegen zijn lippen en trek me weer terug. "Ik ga even douchen" zeg ik en ik stap zijn bed uit, loop naar de badkamer en trek mijn kleren uit.
Na een tijdje gaat de deur open. Ik denk dat het Hugo is, dus ik trek me er niet zo veel van aan. "Godverdomme Rick, ik ben aan het douchen. Ga de fucking badkamer uit" schreeuw ik boos, nee woedend als ik zie dat het Rick is. Hij heeft een scheve grijns op zijn gezicht. "Dat duurde lang" zegt hij "als het Hugo was dan vond je het niet erg hè?" Ik kijk hem boos aan, maar heb niks te zeggen, omdat ik weet dat hij gelijk heeft.
Ik pak de handdoek, die over de douche hangt en trek hem om mijn lichaam. Terwijl ik nog nat ben, stap ik uit de douche en kijk hem recht in zijn ogen aan. "Er-uit!" roep ik naar hem, maar hij geeft geen kick. "Nee" antwoordt hij simpel en dat maakt mij nog razender.
Ik duw hem met een hand. Nog een keer, maar alweer geeft hij geen kick. Terwijl ik bozer en bozer word, wordt zijn grijns alleen maar groter en groter. "Ben je niet sterk genoeg schat?" vraagt hij en hij begint te lachen. Dat was de druppel, ik sla hem hard in zijn gezicht, maar nog lacht hij. Wat hééft hij toch? Zo zacht was de klap nou ook weer niet, of wel?
Hij komt dichterbij. Zo dichtbij dat zijn mond bij mijn oor is. "Geloof me schat, ik ga jou krijgen. Ookal moet ik daarvoor Hugo in elkaar slaan" fluistert hij en zijn adem strijkt langs mijn oor, waardoor ik even afgeleid ben. Hij loopt de badkamer uit en ik trek mijn BH en string aan en een shirt van Hugo.
JE LEEST
One girl
ChickLitKelly is een meisje die houdt van hockey. In Nederland zit ze in de MB1. Ze is vijftien als ze wordt gescout. Ze gaat studeren aan een (kost)school, waarbij ze hockey op topniveau met school combineren. Als ze dan eindelijk nieuwe vriendinnen heeft...