Hoofdstuk 35
We zijn vrolijk met Saar aan het spelen en na een uurtje gaan we weer naar binnen. Ik pak mijn tas in, zeg de meiden gedag en loop met Saar naar Hugo's kamer. Ik klop aan en hij doet meteen open. Shirtless staat hij in de deuropening. Ik probeer niet te staren, maar het lukt niet echt. Hij heeft zo'n mooi lichaam. "Kun je het zien?" vraagt hij grijnzend aan mij. Ik knik overdreven met mijn hoofd en hij gooit de deur open, als teken dat ik binnen kan komen.
Saar springt tegen hem aan en hij pakt haar op. "En wie is dit lieverdje?" vraagt hij. "Saar" antwoord ik simpel. Hij geeft haar een kusje op haar koppie en samen lopen we naar binnen. "Ik moet nog wel even douchen" zeg ik en ik draai me op mijn hak om, zodat ik hem kan aankijken.
"Prima" zegt hij en hij gaat op zijn bed zitten. Meteen komt Saar naar hem toe gelopen en springt op zijn schoot. Ik glimlach en loop naar de badkamer.
Als ik me heb uitgekleed, stap ik in een warme douche. Na, ik denk twee minuutjes komt er iemand binnen. Ik draai me vliegensvlug om, wat niet zo slim was, want ik glij uit en val met mijn hoofd tegen de muur.
"Kelly" hoor ik iemand geschrokken roepen. Ik herken de stem. Hugo. "Lieverd, gaat het? Waarom draaide je dan ook zo snel om, ik kwam alleen maar mee douchen hoor" hoor ik hem, lichtelijk geïrriteerd, maar wel op een schuldige toon zeggen. Ik kreun, zucht en sta weer op, met een hand op mijn hoofd drukkend. Ik negeer zijn opmerking over waarom ik zo snel omdraaide.
"Sorry?" zeg ik op een vragende toon. Hugo begint te lachen. Ik kijk hem raar aan. "Wat nou" vraag nu ík geïrriteerd. Hugo bijt op zijn lip, om nog meer lachen tegen te gaan. Ik geef hem een vernietigende blik.
"Sirieus Hugo, waarom lach je?" vraag ik nu weer. "Ten eerste, je viel, waarom zeg je sorry?! Ten tweede, je bent schattig als je boos bent". Ik stomp hem op zijn inmiddels blote borst en stap weer in de douche. Hij kleedt zich verder uit en komt erbij staan. Ik kijk weer naar zijn borst.
"Heb je er onderhand niet genoeg van, om naar mijn borst te staren?" vraagt hij en hij grijnst breeduit. Ik wend mijn ogen af en richt me op zijn gezicht. "Nee" zeg ik onverschillig. Zijn grijns veranderd in een glimlach en dan trekt hij mij dichter tegen zich aan. Hij begint mij ruw te zoenen en ik ga er in mee.
"Misschien moeten we maar stoppen met douchen, anders krijgen we klachten dat we teveel water verbruiken" zeg ik lachend en Hugo knikt. We stappen uit de douche, Hugo houdt mij stevig vast, voor het geval dat en we drogen onszelf af.
Ik trek een sweater van Hugo aan, die tot over mijn kont komt. "Moet je altijd mij kleding stelen?" vraagt Hugo ontzet, als hij mijn lichaam bekijkt. "Ja, daar zijn vriendinnetjes voor. Wen er maar aan". Nu ik weer vrolijk ben, sinds dagen, trek ik ook mijn joggingbroek, schoenen en jas aan en pak mijn portemonnee.
"Waar ga je naartoe?" vraagt hij, als hij ziet dat ik stiekem probeer weg te glippen. No way dat ik hem dat ga vertellen. Ik lach naar hem. "Geheim" zeg ik geheimzinnig en dan trek ik snel de deur dicht, voordat hij nog meer vragen gaat stellen.
Ik loop neuriënd naar beneden en koop een bak 'Ben & Jerry's Cookie Dough'. Ik loop weer naar boven en ga Hugo's kamer binnen. "Raden" zeg ik, als hij mij in het oog heeft gekregen. "Uhm, Ben & Jerry's?" raadt hij. Ik kijk hem boos aan. "Jij bent ook niet leuk" zeg ik, waardoor Hugo begint te lachen. Hij trekt mij tegen zich aan en duwt mij zachtjes op bed. Dan pakt hij de bak ijs af en gaat weer liggen.
"Hee" zeg ik nu, vol verontwaardiging. Wat flikt hij me nou? Hij pakt gewoon míjn bak ijs af. Hij grijnst naar mij en houdt dreigend de lepel boven het ijs. "Don't you dare" zeg ik en ik geef hem die blik, om mijn zin meer betekenis te geven. Hij neemt een hap. Dat was de druppel.
Ik ga op hem zitten en begin hem overal te kietelen. Ik kom er al snel achter dat hij daar niet tegen kan. Hij schreeuwt dat ik moet stoppen, maar ik ga gewoon door. Zijn verdiende loon. "Oké, oké, ik geef me over" zegt hij nu, quasi-boos. Ik lach. 1-0. Ik geef hem een kusje en ik begin de bak ijs leeg te lepelen, deze keer mag Hugo er ook van eten.
De ijsbak is al een tijdje leeg, als ik zeg: "we doen een spel". "Wat voor spel?" "Een spel om elkaar beter te leren kennen" zeg ik en ik kijk hem aan, afwachtend op zijn reactie. "Oké, prima" zegt hij. "Ahh, alsjeblieft??? Ik ken je niet zo heel goed en ik... Wacht, je zei ja" reageer ik verbaasd en ik doe een gek overwinningsdansje. Hugo lacht. "Mijn kleine, gekke meid" zegt hij.
"Oké" begin ik, "het gaat zo. Ik stel jou eerst vijf vragen en dan andersom". "Wacht, waarom begin jij?" kaatst Hugo terug. Ik zucht, "goed, begin jij maar dan" zeg ik en dan begint hij.
"Wat is jouw lievelingskleur?" "Roze".
"Wat is jouw mooiste lingerie?" Wat is dat voor stomme vraag?" vraag ik hem. "Je moet antwoorden" kaatst hij met een grijns terug. "Goed, uhm, ik heb een kobaltblauwe BH, met zwarte kant erover heen en hetzelfde met de string" zeg ik beschaamd. Hij lacht."Oké, wat vind je niet mooi aan jezelf?" Ik ga mijn lichaam af, maar durf het niet echt te vertellen. Ik bedoel, het is best beschamend als je jouw neus lelijk vind en hij gaat er dan naar kijken. "Zeg maar, wat is het ergste wat er kan gebeuren?" vraagt hij liefjes. "Dat jij het uitmaakt" zeg ik onzeker. Hij stoot een lachje uit. Als dat het ergste is wat er kan gebeuren en ik verzeker je, dat gaat niet gebeuren, vertel het dan maar. "Mijn neus" zeg ik en ik kijk onzeker weg.
JE LEEST
One girl
ChickLitKelly is een meisje die houdt van hockey. In Nederland zit ze in de MB1. Ze is vijftien als ze wordt gescout. Ze gaat studeren aan een (kost)school, waarbij ze hockey op topniveau met school combineren. Als ze dan eindelijk nieuwe vriendinnen heeft...