Hoofdstuk 31
Aan de linkerkant zit een groepje jongens, die een beetje zitten te kloten. Luca en ik negeren ze en lopen gewoon door. Aangekomen bij de kassa, kijken we even wat we willen hebben. "Hallo, zeg het maar hoor" zegt een knappe jongen aan de kassa, met een knipoog. Ik zie dat Luca het wel leuk vindt, ze begint een beetje aan haar haar te frunniken. "Uhm, doe mij maar een Mocha Frappuccino" zegt ze flirterig. Ik glimlach even naar de jongen en zeg dat ik hetzelfde wil.
"Deze krijgen jullie van het huis" zegt de jongen en bij geeft ons onze koffie. "Dankje" zeg ik en dan draai ik me om. "Hier heb je mijn nummer nog" zegt de jongen en hij geeft hem aan Luca, die glimlachend achter me aanloopt. We lopen al drinkend naar buiten en gaan op weg naar huis, te voet, omdat we aan onze conditie willen werken.
"Hee, Kelly?" "ja, lieverd?" "hoe zit het nu met jou en Milan, want er is iets aan de hand wat je me deze hele avond nog niet heb vertelt. Was je dat nog van plan, of moet ik het uit je gaan zuigen?" vraagt Luca, licht-geïriteerd. Ik kijk in haar ogen en zie dat ik haar echt geraakt heb, door het te verzwijgen. "Sorry, het spijt me echt Luca, ik zal je alles tot in de detail vertellen". Dus dat deed ik.
Ik was al zo lang aan het vertellen, dat we niet eens doorhadden dat we al thuis waren. "Ohmygod! Schatje toch! Wat erg voor je! Misschien moeten we maar eens langs Hugo, om te kijken hoe het met hem gaat nu" zegt Luca gemeend. Ik knik en we lopen naar het mannen gedeelte. Oké dat klonk echt net alsof we in een winkel waren.
"Luca?" "ja?" "weet jij eigenlijk wel waar Hugo's kamer is?" vraag ik grinnikend. "Mmm... Goeie vraag" zegt nu ook Luca lachend "nee grapje, tuurlijk weet ik dat, hij was m'n ex. Weet je nog? De eerste dag?" vraagt ze aan mij. Ik denk terug aan onze eerste dag en ja hoor, een seconde later liggen we allebei in de deuk. "Hoe.. Hoe jij toen.. Toen... Reageerde" zeg ik stotterend van het lachen. Nu kunnen we allebei niet meer ophouden.
We lopen naar kamer 216 en kloppen aan. Geen antwoord. We kloppen nog een keer aan en deze keer horen we voetstappen. "Kelly? Luca? Wat doen jullie hier?" vraagt hij met een hese stem. Probably omdat hij met lag te slapen. Eigenlijk klinkt het best sexy. Kelly niet doen! Niet meteen op een ander verliefd worden!
"We kwamen kijken of het wel goed met je gaat, na je weet wel alles" zeg ik en ik schenk hem mijn glimlach. Hij glimlacht terug en doet de deur helemaal open, om aan te geven dat we naar binnen kunnen. Ik kijk de kamer rond, overal hangen posters van hockeyers en ik zie 2 bedden staan. Eentje van Hugo en van nog iemand. Wie slaapt er eigenlijk bij Hugo? "Hugo, wie slaapt er bij jou op de kamer?" vraag ik en ik draai me op mijn hakken om, om hem aan te kunnen kijken. "Rick, hij is echt een lul. Je wilt hem niet ontmoeten" zegt hij emotieloos.
Dan bekijkt hij me van top tot teen. "Je ziet er trouwens leuk uit" zegt Hugo tegen mij met een glimlach en ondeugende pretoogjes. "Uhm, dankje" zeg ik awkward en dan begin ik te blozen. Damn waarom doet die kerel altijd iets met mijn gevoelens? "Uhm..Uhmm..." Kucht luca achter Hugo. "Oh eh, jij ook hoor" zegt hij. "Dat dacht ik ook" antwoordt Luca en dan gooit ze een plukje haar over d'r schouder. Ik grinnik zachtjes.
"Duss" zegt Hugo om de awkward stilte te verbreken. "We kunnen wel een film kijken, dan schuiven we Rick's bed tegen de mijne" zegt Hugo, met een glimlach. Luca en ik knikken tegelijk en lachen dan hardop. Hugo kijkt ons raar aan en trekt één wenkbrauw omhoog, waardoor we nog harder beginnen te lachen, gewoon omdat hij ons niet snapt. Hij schudt zijn hoofd en loopt richting Rick's bed, waar ik nog voor stond.
Hugo begint aan het bed te trekken, waardoor er een pijnlijke grimas op zijn gezicht komt. "Hugo, laat Luca en mij maar" zeg ik en ik glimlach hem bemoedigend toe. "Alleen omdat jij het bent" zegt hij en Luca komt al aangelopen. Samen zetten we alles goed en gaan we zitten.
"Netflix" zegt Hugo, op een toon die geen tegenspraak duldt. Hij zet een random film aan, The Chosen. Het is een horrorfilm en als excuus ga ik wat dichter tegen hem aanzitten, wat hij niet erg blijkt te vinden.
We zitten midden in de film en Luca en ik beide met een kussen tegen ons borst aan geklemd, als er opeens op de deur wordt geklopt. Het is een jongen, met Blonde krulletjes, groene ogen en goede kleding smaak.
Hij is opzich best knap, maar hij is zo niet mijn type. Ik val meer op het type niet-arrogant. Met bruin haar en blauwe ogen natuurlijk.
"Rick..." zegt Hugo met samengeknepen ogen. Zijn ogen glijden over de bedden heen. Eerst naar Luca, maar zij is blijkbaar niet interessant genoeg, want zijn ogen blijven bij mijn lichaam hangen. Hij scant mijn hele lichaam en ik voel me naakt, ookal heb ik gewoon mijn jurkje aan. Hugo pakt mijn hand stilletjes vast en geeft er een kneepje in. Ik denk dat ik nu verliefd ben, gewoon omdat Hugo zo beschermend is.
JE LEEST
One girl
Genç Kız EdebiyatıKelly is een meisje die houdt van hockey. In Nederland zit ze in de MB1. Ze is vijftien als ze wordt gescout. Ze gaat studeren aan een (kost)school, waarbij ze hockey op topniveau met school combineren. Als ze dan eindelijk nieuwe vriendinnen heeft...