~Hoofdstuk 3~
Ze kijkt zoekend om zich heen. Zonder dat ze door heeft dat ik hier sta. Ik vraag me af waar ze naar zoekt, maar ik heb al een vaag vermoede, Mij. Als ze de gang inkijkt blijven haar ogen bij mij hangen. Een grote grijns vormt haar lippen. Het liefst zou ik nu door de grond willen zakken. Ze loopt snel op me af. Ik wil omdraaien en wegrennen en hopen dat ik haar nooit meer hoef te zien. Maar ik blijf stokstijf staan en beweeg geen spiertje. Het lijkt alsof elk deel van mijn lichaam mij tegenwerkt. Bang kijk ik naar Kelsey die met de seconde dichterbij komt. Als ze voor me staat sist me me kwaad wat toe.
"Lieve Chelsea, ben je eindelijk wakker? Ach meis was je bijna dood"
Ze kijkt me met een emotieloze blik aan. Ik hou mijn lippen stevig op elkaar bang om wat verkeerds te zeggen. Zonder ook maar enige waarschuwing zet ze vol haar lange nagels in mijn vel. Een pijnlijke kreun verlaat mijn mond en ik zak bijna door mijn benen. Op haar emotieloze gezicht komt een klein glimlachje.
"Jij gaat nu naar mij luisteren en als je dat niet doet komen er gevolgen. Begrepen" Haar stem klinkt dreigend. Ik knik snel in de hoop dat ze haar nagels uit mijn vel haalt. Ze laat een klein lachje horen, waarna ze haar nagels uit mijn arm haalt. Ik zucht opgelucht, maar kijk haar daarna weer bang aan. Haar grijns word met de minuut groter.
"Laten we maar naar jou kamer gaan" Zegt ze met een mierzoet onschuldig stemmetje, alsof ze net niks heeft gedaan. Ik knik, maar zeg nog steeds geen woord. Ik loop samen met haar naar mijn kamer die aan het eind van de gang ligt.
We lopen de kamer binnen en ik ga op het bed zitten. Kelsey neemt naast mij plaats op het bed. De zuster komt weer binnenlopen. Vragend kijkt ze Kelsey aan.
"Wie ben jij" Zegt ze verbaasd.
"Ik ben Kelsey. De beste vriendin van Chels" Zegt ze weer met haar mierzoete stem. De blik van de zuster gaat van Kelsey naar mij. Ik geef haar een neppe glimlach.
"Chelsea, je moet zo wat testjes doen. Daaraan kunnen we zien of je weer naar huis mag" Ik knik, en kijk naar Kelsey.
"Het bezoekuur is zo voorbij dan moet ik u verzoeken om naar huis te gaan. Vanavond om 7 uur kunt u weer langskomen" Zegt ze doelend op Kelsey. Kelsey knikt en staat op. Ze trek me in een knuffel.
"Tot vanavond Chels"
Ongemakkelijk knuffel ik terug. Ik vraag me af wat ze van plan is...
>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>
Omg Ik heb de 50 reads !!!!!! Wat vonden jullie van dit hoofdstuk? Laat het weten in de comments!
Xxx Rosalie
Vote/comment/follow?
JE LEEST
Saved || TIES ☑️
FanfictionWaarom ben ik hier nog? --- De 16 jarige Chelsea word gepest. Haar leven is 1 grote hel. Haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Sindsdien woont ze bij haar tante, die bijna nooit thuis is. Door iedereen word ze in de steek gelaten. Ze word...