41

812 56 41
                                    

~Hoofdstuk 41~ 

Snel draai ik mijn hoofd om zodat Ties niet kan zien dat ik aan het huilen ben. "Chels je bent weer wakker" schreeuwt Ties enthousiast. Ik hoor hem rennen en even later word ik in een knuffel getrokken. Ik sla mijn armen om hem heen en dit was alles wat ik eigenlijk nodig had, een knuffel van Ties. Ik begin zachtjes tegen zijn schouder te huilen.

"He chels rustig, wat is er gebeurt" Hij wrijft zachtjes over mijn rug.

"Ik moet weg" zeg ik met een haperende stem.

"Hoe bedoel je?" Vraagt Ties verbaasd.

"Sorry" Ik trek me uit de knuffel en richt me weer op het inpakken van mijn spullen.

"Chelsea alsjeblieft praat tegen me" Klinkt Ties' stem wanhopig door de kamer. Ik zucht diep, terwijl het medelijden groeit. 

"Ties sorry ik moet echt naar huis" zucht ik. Ik draai me om en loop naar de badkamer en weeg snel de tranen weg. Wat niet helpt omdat ze steeds opnieuw ontstaan. 

Ik schrik als ik opeens van achter in een knuffel word getrokken. "hey Chelsea wat is er nou aan de hand"klinkt Ties zijn lieve stem door mijn oren. Ik zucht diep en twijfel of ik het aan hem moet vertellen. 

"Ik weet het allemaal niet meer Ties" zucht ik zacht. En dat was de druppel die de emmer liet overlopen. Ik barst keihard in huilen uit. Ik trek me uit de knuffel en ga tegen de muur aan zitten. 

Ik weet niet of ik nog verder wil leven. Ik vind er niks meer aan. Het liefst wil ik spontaan door de grond zakken. 

Ik weet dat als ik zo door blijf 'eten' ik dood ga, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik dat op dit moment zo erg vind. Eigenlijk wil ik wel graag 'dood'

Ik voel hoe er iemand naast me komt zitten. "Chelsea alsjeblieft leg het me uit" Hoor ik Ties pijnlijk zeggen. Ik wou dat ik uit kon leggen hoe ik me voelde, maar het lijkt echt onmogelijk. Hoe wil ik mijn gevoel en gedachtes uit gaan leggen zonder dat het verkeerd klinkt. 

"sorry Ties ik kan niet meer" Piep ik zacht. 

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

Hey, 

Sorry dat het zooo lang duurde en dit zooo kort is. 

maar 1. Ik was op vakantie. 2. Ik had eigenlijk geen zin >.< 3. Ik heb exames :,( 

Het is ook nog korter dan de lengte van de lul van Job. Mehhhhhhhhhhh  rip mijn leven doei Xxx 

Wat zijn jullie goede voornemens? En Thanks voor de dikke support :) Duimpie!!!!

Xxx Rosalie 

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu