~Hoofdstuk 20~ (A/N Als er niks staat qua pov dan is t Chelsea ;))
Voorzichtig open ik mijn ogen en zoals ik al dacht lig ik in een ziekenhuis bed. Ik haat ziekenhuizen zo erg.
Ik kijk om me heen en zie Ties op een stoel naast mijn bed zitten. Tranen lopen over zijn wangen. Ik kijk hem bezorgt aan. "Tiesje wat is er" zeg ik zacht. Hij kijkt op en springt op. "Chels je bent wakker eindelijk" zegt hij blij. Hij veegt zijn tranen weg en kijkt me een met een reuze glimlach op zijn gezicht.
"Waarom huilde je" vraag ik zacht. Beschaamt kijkt hij naar zijn schoenen. "Ik was bang dat ik je kwijt was" Fluistert hij. Nieuwe tranen ontstaan in zijn ogen. "Awh kom hier" Ik hou mijn armen open en Ties duikt er in. "Ik ga nooit weg dat beloof ik" Ik knuffel hem ondanks de draadjes aan mijn lichaam in de weg zitten.
"Maar je bent eindelijk wakker" zeg hij blij als hij terugtrekt. "Nee ik slaap nog zeg ik droog" terwijl ik overdreven snurkgeluiden begin te maken. Hij begint te lachen "Leuk Chelsea heel leuk" Ik knik enthousiast. "Ik ben heel leuk" Ik sla mijn haar arrogant over mijn schouders.
"Fijn je bent wakker" Een zuster komt de kamer ingelopen. "Nee ik slaap nog" zeg ik mijn grap van net herhalend. Haar blik word gelijk zwaar geirriteerd. Duidelijk geen gevoel voor humor "Wat is er gebeurd" Ik kijk haar aan alsof ze chinees praat. "Nou ik ben gewurgd maar dat wist je al aangezien je de wonden in mijn nek heb verzorgd" Ik wijs naar het verband in mijn nek. Als blikken konden doden was ik nu dood geweest. Naast me doet Ties moeite om zijn lach in te houden. "Wie heeft je gewurgt" zucht ze.
"Uhmm" Ik kijk naar mijn handen. Ik kan nu echt niet Kelsey zeggen ze zou me vermoorden en ik wil niet dat Ties zich zorgen maakt. "Ik weet het niet meer" zeg ik in de hoop dat het geloofwaardig overkomt. "Dat komt omdat je buiten bewustzijn bent geraakt tijdens het wurgen. Je mag van geluk spreken dat je halsslagaders niet dichtgedrukt zijn de gevolgen daarvan zijn rampzalig" Ik knik maar omdat ik geen antwoord weet. "Mag ik nu naar huis" vraag ik hoopvol. Snel schud ze haar hoofd "Nee je moet nog een tijdje bijsterken" "Owh" zeg ik zacht.
"Oja en je krijgt vanmiddag een kamergenootje" Met die woorden loopt ze mijn kamer uit. "Wat een kutwijf" mompel ik. "Inderdaad" zegt Ties. Hij laat een diepe zucht horen. "Wat is er" Ik draai me om zodat ik hem aan kan kijken. "Ik moest van mijn ouders naar huis als je wakker bent" Zegt hij zacht. "Kom je in het weekend weer" vraag ik hoopvol. "Natuurlijk ik ga vrijdag middag gelijk" "welke dag is het eigenlijk" Ik voel me nu echt een beetje dom. "Woensdag" mompelt hij. "Nog 2 dagen" zeg ik.
"Zorg goed voor jezelf" zegt Ties. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd "Jij ook" Zeg ik. Ik zwaai naar hem en hij zwaait terug. Hij loopt de kamer uit en ik laat me met een diepe zucht in mijn kussen vallen. Ik hoop dat mijn kamergenoot aardig is...
>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>
Hey,
Jullie raden nooit wat ik net zag...
OMG ik sta op #38 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG OMG OMG dat is in de top 40!! jenfeiufnioq3njfojnqrvfj4n3iofnr3jvn3rnvrj Dit is zo facking gaaf ik ben zo blij!!!
en bijna 5k !!!! JEEZZZ
Wat vonden jullie van dit hoofdstuk?
XXX Rosalie
vote/comment/follow?
JE LEEST
Saved || TIES ☑️
Fiksi PenggemarWaarom ben ik hier nog? --- De 16 jarige Chelsea word gepest. Haar leven is 1 grote hel. Haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Sindsdien woont ze bij haar tante, die bijna nooit thuis is. Door iedereen word ze in de steek gelaten. Ze word...