13

1.9K 121 21
                                    

A/N even voordat dit hoofdstuk begint. 

Persoonlijk vind ik Saved doodsaai worden de drama enzo is gewoon weg. En ik merk aan de stemmen dat jullie dit ook vinden... Dus hier komt een tijdsprong van een paar dagen. Dit hoofdstuk is overladen met drama xD Wat houdt iedereen daar toch van eah ;p XXXXXX

~hoofdstuk 13~ (een paar dagen later) 

"Ik ga je missen Tiesje" Zeg ik jammerend. "Ik jou ook Chels" Ties verbergt zijn hoofd een beetje in mijn haren. Ik kijk op mijn horloge "Ties mijn trein gaat over 5 minuten en het perron is aan de andere kant van het station. Als ik nu niet ga mis ik de trein" Zeg ik gehaast terwijl ik me uit de knuffel trek. "We skype nog en app en snap" Zegt Ties. "Ja tuurlijk, bye" zeg ik snel waarna ik als een malloot over Utrecht centraal begin te rennen. Oke trein naar Arnhem wees te laat. 

-----

Ik loop snel de oprit op van mijn huis. Laten we zeggen dat ik niet in een klein huis woon. Ik heb mijn telefoon stevig in mijn handen geklemd. De hele reis hebben Ties en ik non stop geappt. Dit weekend was een van de beste in mijn hele leven. Het is lang geleden sinds ik zoveel plezier heb gehad.  Ik kijk op naar mijn huis en zie dat er een vreemde auto voor staat. Een diepe zucht verlaat mijn mond dit kan niet veel goeds betekenen. 'Komop Chelsea jij kan dit' spreek ik mezelf toe waarna ik de voordeur open. De deur opent met een krakend geluid dat galmt door het hele huis. "Chelsea" Klinkt de stem van mijn tante door het huis. "JA" roep ik terug. Ik schop mijn schoenen uit en hang mijn jas op. 

Ik loop de woonkamer in en zie mijn tante aan tafel zitten met een paar mannen om haar heen. Op de tafel liggen pilletjes en een man heeft een joint in zijn hand. Ze kijken me allemaal stoned aan. "Waar was jij" Roept mijn tante kwaad naar me. Ik dacht dat je juist ontspande van drugs maar mijn tante laat me het tegen deel zien. "Uhmm bij een vriend" zeg ik zacht. Ze begint luid te lachen "sinds wanneer heeft Chelsea vrienden" Oke dat deed pijn. Ik haal mijn schouders op en vestig mijn blik stevig op mijn schoenen. "Zeg nu maar wat je echt hebt gedaan" sist ze kwaad. 

"Ik was echt met een vriend" zeg ik hopeloos. "Godver kutkind" Ze staat op en haar stoel schuift wel een meter naar achter. Ze loopt dreigend naar me toe. "Ik geef je nog 1 kans waar was je" Ze staat dreigend tegenover me. "Ik was bij vriend" zeg ik nog een keer. Haar ogen staan op het punt om uit haar oogkassen te springen van woede. Ze geeft me een harde klap tegen mijn kaak "Auw" Ik ga met mijn hand over mijn kaak en zak op de grond van de pijn. Een paar tranen lopen over mijn wangen maar huilen doe ik niet. Ik huil bijna nooit.  Een van de mannen staat op en loopt naar mijn tante toe. "Relax Petra, Ze is nog jong" Hij probeert haar te sussen maar tegengeefs. "Het is niet eens mijn kind godver. Het is het kind van mijn perfect zusje O wat ik ben ik blij dat die eindelijk vermoord is. Het koste wel wat maar het was het waard" De woorden rollen zo makkelijk over haar lippen. Mijn ogen worden groot en niet een beetje ook. 

Ik spring op en de pijn in mijn kaak is verdwenen als sneeuw voor de zon. "Heb jij mijn ouders vermoord" Schreeuw ik kwaad naar mijn tante. Haar hele gezicht is spierwit en waarschijnlijk beseft ze zich wat ze net verteld heeft. "Nee ik heb mensen ingehuurd" zegt ze bitchy. "Wat" Ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd. Ik ben de controle over mezelf allang verloren. "Je ben een verschrikkelijk mens wist je dat. Je vermoord je eigen zus toch niet" Een klein grijnsje vormt zich op haar lippen. "en of ik dat doe" Ze begint te lachen. Ik bal mijn vuisten die ondertussen wit zijn geworden dn haal vol uit op haar neus. 

Met grote ogen kijk ik van mijn vuist naar de neus van mijn tante die helemaal scheef staat. Wat heb ik gedaan?! Opeens springen de andere 2 mannen ook op. "Godverdomme kijk wat je hebt gedaan" schreeuwt er en kwaad naar me. Hij spant zijn spieren aan. Mijn hele gezicht word lijkbleek. Ik kijk naar mijn tante die op de bank is gaan liggen. Terwijl de man die zei dat ze rustig moest worden haar ondersteunt. Hij houdt een theedoek tegen haar neus aan. "Niemand doet mijn Petra pijn" zegt hij. Hij loopt dreigend op me af. Met elke stap die hij naar mij toe komt doe ik er een achteruit. Totdat ik de harde muur tegen mijn rug voel...

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

Hey, sorry voor de cliffhanger xd 

Vinden jullie drama leuker of niet? Want ik vind dit veel leuker en zo worden mijn hoofdstukken ook stukken langer. En laat een comment achter ik vind het echt geweldig om die te lezen. Persoonlijk vond ik dit echt leuk om te schrijven. Ik weet niet waarom maar ik leef me echt in, in Chelsea. 

XXX Rosalie 

vote/comment/follow? 

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu