~Hoofdstuk 21~ POV TIES
Ik staar naar buiten naar het landschap wat voorbij Raats. Waarom moest ik van mijn ouders naar huis. Ik hoor Chelsea te steunen nu ze in het ziekenhuis ligt. Ik weet niet wat het is, maar ik heb het gevoel alsof ik Chelsea moet beschermen tegen al het kwaad in de wereld. Ik wil het liefst elk moment van de dag bij haar zijn. Ik heb me nog nooit zo gevoelt. Ik voel me zo leeg zonder haar.
Hoe kan ik er voor zorgen dat Kelsey haar met rust laat? Wacht ik heb Kelsey haar nummer nog. Snel haal ik mijn telefoon uit mijn zak. Ik hoop dat ik hem niet uit mijn notities heb verwijderd. Oke 06********
"Hallo met Kelsey" Haar stem alleen al ik wil niet weten hoe ze er uit ziet. "Ja blijf me je poten van Chelsea af" sis ik kwaad. "Chelsea" zegt ze vragend. "Je weet heus wel wie ik bedoel" "O je bedoeld die zielige bitch die zichzelf heel zielig vind en alles overdrijft" Zegt ze bitchy. "Ze is niet zielig. jij bent zielig, jij hebt haar facking gewurgd" Zeg ik kwaad. "Dat zegt zij. Ik heb haat nooit gewurgd. Chelsea zet altijd iedereen tegen me op. Ze is echt een bitch" Zegt ze zielig. Ik kan er echt niet tegen dat zij nu slachtoffer gaat spelen.
"Ach flikker op. Laat Chelsea gewoon met rust"
"Waarom zou ik. Ze is zo'n makkelijke prooi. Ik ga haar helemaal verslinden tot er geen haar meer van haar over is" Ze begint te lachen. "Als jij Chelsea ook nog maar met één vinger aanraakt. Dan zorg ik er voor dat je geen vinger meer hebt" Zeg ik dreigend. "Awhh wat schattig kom je op voor je vriendinnetje. Ik ben zo bang voor jou want je bent zo lang en gespierd" Ze laat een sarcastisch lachje horen.
"Ik ben tenminste niet zo fake als jou" "Je hebt mij nog nooit gezien dus hoe kan je nou weten dat ik fake ben"
"Ik weet alles" "Laat me niet lachen je weet de helft nog niet van wat ik allemaal kan doen dit is pas het begin" zegt ze mysterieus. Waarna ze ophangt...
>_>_>_>_>_>_>_>_>_>
Hey,
UHmmm wisten jullie nog dat dat ik de vorige keer zei dat ik bijna de 5k had? Nou nu heb ik bijna de 6k!!!!!!!! Het gaat zo enorm snel.
Maar ik heb een nieuwe cover. En omg die is zo facking mooi !!!!!! lilkleinesbae zo bedankt hij is echt goals !!!!!!!!!!
Lees ook haar boek het is zonder te liegen de beste gio fanfic ever. Je mist echt wat als je hem niet leest!!!!!!!!
Wat vonden jullie van dit hoofdstuk en wat vinden jullie van de nieuwe cover???
xxx Rosalie
vote/comment/follow?
JE LEEST
Saved || TIES ☑️
FanfictionWaarom ben ik hier nog? --- De 16 jarige Chelsea word gepest. Haar leven is 1 grote hel. Haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Sindsdien woont ze bij haar tante, die bijna nooit thuis is. Door iedereen word ze in de steek gelaten. Ze word...