43

560 48 24
                                    

~Hoofdstuk 43~ -Tijdsprong van een paar maanden- 

"Chelsea" Zegt de stem van mevrouw Hartbos hard. Ik schrik op uit mijn gedachten. "Wat is het antwoord op vraag 3" Ik kijk in mijn lege schrift misschien was het toch slim om mijn huiswerk te maken. 

"43" Fluistert Laurens die naast me zit. "43" zeg ik nu hardop. "Goedzo" zegt Mevrouw Hartbos. "Thanks" Zeg ik tegen Laurens. Laat ik het even kort samenvatten wat er gebeurt was de afgelopen maanden. 

Toen ik thuis kwam was mijn tante was heel kwaad en ik heb huisarrest voor een maand. Ook ben ik nu bevriend met Laurens. Ja ik hoor je nu al denken. Wat hoe? Nou na heel veel verontschuldigingen. Heb ik het geaccepteerd, want ik had niet veel keus en beter dan loner zijn toch? Het gepest van Kelsey en Job is verminderd, maar niet weg. Helaas. Mijn tante begint aardiger te doen. Tenminste voor haar doen dan. Mijn eetstoornis is bijna zo goed als weg. Na een speciaal dieet gevolgd te hebben. Eigenlijk is mijn leven stukken leuker geworden. 

Een pinpuntje is Ties. Ik heb hem niet meer gezien sinds de dytg. En ik mis hem zo hard. Het contact tussen ons is verminderd. Van elke dag skype tot één keer in de maand. En onze app is al helemaal dood. En het liefst wil ik hem opzoeken, maar ik twijfel. Ik denk dat hij mij niet meer leuk vind. 

Anders zoek je toch wel contact. Ik heb het gevoel alsof onze liefde van één kant komt. En dat dat doet zoveel pijn. 

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

Hey, 

Ik heb een beslissing gemaakt. Want zo kan het niet verder! Jullie haken allemaal af op dit boek. Dus ik ga vaker update, Maar korte hoofdstukken van 200-500 woorden. Sorry maar ik kan het echt niet opbrengen om lange hoofdstukken te schrijven. Sorry. 

En wat vinden jullie van dit boek, plaats een reactie want ik heb het gevoel dat jullie t allemaal saai vinden. 

En al is dat zo wat kan ik veranderen? 

XXX Rosalie 

Vote/Comment/follow? 

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu