6

2.2K 129 33
                                    

~Hoofdstuk 6~ 

Zuchtend ga in naast Ties in de trein zitten. "Waarom" Vraagt hij. Ik kijk hem kort aan, maar richt mijn blik dan op mijn schoenen. Ik haal simpel mijn schouders op. "My life sucks" Zeg ik. "Tuurlijk niet, er moet toch wel iets positiefs in je leven zijn" Ik kijk hem aan en schud spijtig mijn hoofd. "Niks" Hij kijkt me aan met een blik vol medelijden. "Niemand, geen vrienden, geen familie, geen ouders, broers zussen, huisdieren?" Weer schud ik mijn hoofd. Een eenzame traan rolt over mijn wang. 

Hij trekt me in een knuffel en wrijft over mijn rug heen. "he, niet huilen. Alles komt goed. Ik ben vanaf nu die reden" Ik trek me terug en kijk hem met grote ogen aan. "Wat?! Ik bedoel uhmm wil je dat wel niemand mag mij" Zeg ik zacht. "Ik mag je" Een glimlach vormt zich op mijn gezicht. "Meen je dit" Hij knikt. Ik trek hem in een knuffel. "Thanks" Fluister ik. Hij lacht "alles voor jou Chelsea" zegt hij. 

Na en tijdje geknuffeld te hebben trekken we weer terug. "Dus laten we elkaar beter leren kennen" Stelt Ties voor. Ik knik instemmend. "Ik ben Ties Granzier 16 jaar oud. Mijn hobby is youtube.  Ik heb een kanaal genaamd TIES met 300.000 abonnees" Zegt hij met twinkelende ogen. Ik vloek wat binnensmonds. Hij is de Ties waar ik van Kelsey af moest blijven fack. Als ze hier achter komt ben ik er geweest. Ze maakt me af, letterlijk. Waarom moet nou net dé Ties mij weer redden. Het was misschien beter geweest als hij me had laten springen. Dan had ik al dit gezeik niet. Gelijk ontstaat er een brok in mijn keel. Waarom moet Kelsey alles voor mij verpesten. Ze pakt alles van me af. Mijn ogen worden waterig. 

"Chels, gaat het" Vraagt de stem van Ties naast me. Ik schud mijn hoofd "Sorry Ties, we kunnen geen vrienden zijn" Met die woorden sta ik op en ren ik weg van Hem. "Chelsea wat?! Kom terug" Roept hij me na. Ik kijk om en zie dat hij achter me aan rent. Andere mensen in de trein kijken ons raar aan. Ik versnel mijn pas. Hij mag me niet vinden. Hoe erg pijn het ook doet. Het is beter als we niet meer met elkaar omgaan.  

"Chelsea" De stem van Ties klinkt dichtbij. Ik kijk om en zie dat hij enkele meters van me verwijderd is. Ik trek een sprintje en ren vol tegen een conducteur op. Shit "Meisje niet rennen in de trein. Het is hier geen speeltuin. Het zelfde geld voor jou jongeman" Zegt hij streng wijzend op Ties en mij. Ties gaat hijgend naast mij staan. "Dit is jullie enigste waarschuwing. Bij de volgende vliegen jullie de trein uit Begrepen" Ties en ik knikken braaf. De conducteur draai zich om en gaat veder met zijn werk. Gelijk gaat Ties tegenover mij staan. 

"Chelsea wat is er" Ik kijk hem aan in zijn ogen die verdrietig staan. "Het is ingewikkeld net zo als mijn leven" Zeg ik zacht. Hij kijkt op "wil je het me uitleggen" Ik knik twijfelend. We lopen samen weer terug naar de plek waar we net zaten. 

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

OMG, Thanks voor de facking 300 reads omg omg omg. Ik ben echt blij en het spijt me voor het feit dat ik meer dan 1 week niet heb geupdate. Hopelijk vonden jullie dit hoofdstuk wel goed :) 

xxx Rosalie

Vote/Comment/Follow? 

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu