23

1.8K 116 53
                                    

~Hoofdstuk 23~

"Chelsea" Een zachte vertrouwde stem klinkt zacht in mijn oren. Voorzichtig open ik mijn ogen en ontmoet de blauwe ogen van Ties. "Hee wat doe jij hier" Mijn stem klinkt schor. "Je zou toch pas vrijdag komen" Zijn ogen vergroten zich een beetje. 

"Chels het is al zaterdag" zegt hij. "Raar gister was het nog woensdag heb ik 3 dagen geslapen" "Je hebt ook nog een tijdje op de intensive care gelegen. Je was bijna dood" Tranen ontstaan in zijn ogen. "Doe me dit nooit meer aan alsjeblieft" zegt hij zacht. 

"Wat heb ik gedaan" vraag ik voorzichtig. "Je hebt je infuus er uit getrokken" Gelijk kijk in naar mijn pols. Waar een nieuw infuus is gevestigd. "O sorry" zeg ik zacht. 

"Doe het alsjeblieft niet meer" "beloofd" zeg ik zacht. "Maar Ties wat was dat van die video ik ben je vriendin toch niet" zeg ik. Ik herinner me weer wat Robin gezegd had. Zijn wangen kleuren langzaam licht roze. "Uhmm" begint hij voorzichtig. Hij kijkt ongemakkelijk naar zijn handen. "Ik deed het voor de views" Zijn stem is zo zacht dat het bijna onverstaanbaar is. 

"Had dat dan gelijk gezegd dan had ik je vol op je mond gezoend" zeg ik grijnzend. Zijn wangen worden helemaal rood. "Echt" Ik begin te lachen. "Tuurlijk niet je bent mijn beste vriend" zeg ik glimlachend, maar ik zie de pijn in zijn ogen. Heb ik wat verkeerd gezegd? 

POV TIES

Haar woorden blijven zich steeds maar in mijn hoofd herhalen. Het was goed bedoeld, maar ze weet niet hoeveel pijn ze me doet. Waarom doet verliefd zijn zoveel pijn? 

"Ties gaat het wel" haar zachte lieve stem zorgt er voor dat ik een raar gevoel in mijn buik krijg. "Ja, met jou" Ik zet een neppe glimlach op mijn gezicht. "Ik voel me goed. Alleen een beetje keelpijn" "Moet ik wat voor je halen" vraag ik bezorgt. Ze schud haar hoofd. "Ik wil dat je bij me blijft" Haar felblauwe ogen kijken me aan. "Ik blijf altijd bij je" Ik ga naast haar in het ziekenhuis bed liggen. 

"Zullen we een film kijken" stel ik voor. Gelijk knikt ze "Kies jij maar" Ik sta op en pak mijn laptop uit mijn tas. Ik kies een leuke film uit, waarna ik de laptop op mijn schoot leg. Ze legt haar hoofd op mijn schouder. Samen kijken we naar de film. 

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

Hey, 

Bijna 8k en 21 fanfictie!!!!! Love <3 Wat vonden jullie van dit hoofdstuk? let me know :)

xxx Rosalie

vote/comment/follow? 

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu