~Hoofdstuk 32~
"Het huiswerk voor volgende week staat op het bord" Roept de docent. Ik kijk op en zie 10 opdrachten op het bord staan. Hij zet het maar op magister. Ik heb geen zin om mijn agenda uit mijn tas te halen. Het is pauze!
Ik loop door de drukke school gangen. Waarom is het altijd zo druk? Gelukkig gaat met pauze iedereen één kant op en niet twee. Ruw word tegen de kluisjes gedrukt. Ik kijk recht in Job's fel blauwe ogen. Ik moet toegeven dat zijn ogen echt mooi zijn. Een gemene grijns verschijnt op zijn lippen vervolgt door een harde stomp in mijn maag. Ik zak in elkaar. Hij wil me weer slaan, maar iemand is hem voor. "Job stop" Zegt een bekende stem. Ik kijk op en zie Laurens staan. Met naast hem Kelsey. "Lau laat hem lekker doorgaan. Dat kind is niks waard" Zegt Kelsey met een irritante ondertoon in haar stem. Laurens zucht diep "Job ga gewoon" Job staat op en loopt samen met Kelsey weg.
Met grote ogen kijk ik Laurens aan. Hij heeft een lieve glimlach op zijn gezicht en steek zijn hand uit, zodat hij me omhoog kan helpen. Ik pak zijn hand aan en hij hijst me omhoog. Een steek gaat door mijn buik heen, maar ik besluit om het te negeren.
"Het spijt me voor Job" Hij slaat zijn ogen neer. Verbaasd kijk ik hem aan "Je pest me toch al zolang waarom doe je opeens zo aardig"
"Ik besefte me dat waar ik mee bezig ben niet kan. Vroeger werd ik ook gepest en ik weet hoe erg het voor je is" Er rolt een traan over zijn wang. Snel veegt hij hem weg. Huilt hij nou echt? Of is dit gelogen om me zomenteen nog harder te laten vallen? "Het spijt me" Met die woorden staat hij op en laat hij me verbaasd achter.
----------
Met een grote glimlach laat ik mijn tas vallen in de gang. Eindelijk verlost van deze schooldag! Laurens is nog een aantal keer naar me toe gekomen, maar ik weet niet of hij te vertrouwen is. Het is zo ingewikkeld. Ik zucht diep en open de deur naar de woonkamer. Mijn mond valt letterlijk open als ik mijn tante op de bank zie zitten. Ze kijkt naar een moordserie en lijkt niet eens door te hebben dat ik in de deuropening sta.
"Ik ben thuis" Zeg ik zacht. Nog steeds kijkt ze recht voor zich uit naar de tv. Ik heb geen zin om er nog meer aandacht aan te besteden. Dus ik loop naar de keuken en schenk een glas water in voor mezelf. Als mijn glas op is loop ik naar mijn kamer.
Eenmaal aangekomen in mijn kamer klap ik mijn laptop open en klik youtube aan. Ik kijk een youtube video van ene Gio. volgens mij is hij de persoon die ik toen met Ties had geprankt. Ik moet eerlijk toegeven hij maakt echt leuke video's. Na dat ik er een paar gekeken heb. Haal ik mijn telefoon uit mijn zak en begin ik te appen. Na een paar seconde ben ik er al weer klaar mee aangezien ik vriendloos ben. Ik heb alleen Ties & Robin. Zin in huiswerk heb ik niet. Ik moet dit jaar toch al overnieuw doen omdat ik 2 maanden school gemist heb. Ik vind het bullshit, maar volgens school waren het de 'belangrijkste' maanden. Zal je net zien...
Misschien is het maar beter als ik volgend jaar naar een andere school ga. Ik heb geen zin meer in ook maar iemand van deze school. Ik kan waarschijnlijk wel naar Robin's school.
Na nog een tijdje vervelen krijg ik een appje van Ties binnen.
Tiesje 👫💘: Chels ik wil je iets heeeel belangrijks vragen! Dus kom ff online X
U: Hai :)
Tiesje 👫💘: Je moet eerlijk antwoord geven!!!! Want ik snap als je het niet wilt...
U: Ja is goed zeg nou maar
Tiesje 👫💘: Aankomend weekend is de dtyg en ik vroeg me af of je misschien met mij mee zou willen gaan. Dan kan ik je ook voorstellen aan mijn youtube vrienden! en dan kan ik je nog even zien voor ik op vakantie ga ;)
U: Ja lijkt me leuk X
Tiesje 👫💘: Dus je gaat mee????
U: Sure
>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>
hey,
OMG!!! Ik heb wifi op mn facking laptop... Nu kan ik 100000000x makkelijker update. Love naar de camping wifi xxxx Maaar OMG ik 25k weetje hoe facking veel dat is?????? Ik ben blij :) Next hoofdstuk zoes. Het is echt een schande dat ik ze er pas in het 33ste hoofdstuk in doe. behalve Gio, maar ja Gio is altijd al een apart geval geweest :'D Ik weet niet of het jullie opgevallen is xD (sws wel want tja je klikt er op) Maar ik heb een nieuwe cover. Ik vind hem best aardig gelukt tbh. Ik ben namelijk niet de beste covermaker :"D Wat vonden jullie eigenlijk van dit hoofdstuk? Ik weet nog niet wat ik er van vind want ik moet het nog nalezen, maar eahhh xD
trouwens willen jullie m'n nieuwe boek lezen? Hij heet 'Please Don't go' T is een acid fanfic maar ook Unagize zou er veel inkomen!!!!
Oja en wie is er net als mij nog om 3 uur wakker? Wss niemand xD
xxx Rosalie
vote/comment/follow?
JE LEEST
Saved || TIES ☑️
FanficWaarom ben ik hier nog? --- De 16 jarige Chelsea word gepest. Haar leven is 1 grote hel. Haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Sindsdien woont ze bij haar tante, die bijna nooit thuis is. Door iedereen word ze in de steek gelaten. Ze word...