~Hoofdstuk 29~
"Tot snel" zeg ik zacht tegen Ties als ik mijn lippen van de zijne heb gehaald. "Succes morgen en laat je niet klein maken oke?" Ik knik en geef hem nog een korte kus op zijn lippen. Hij knuffelt me stevig.
Als de trein arriveert laat hij me los. "Dag Chels ik zal je missen" hij drukt een kus op mijn voorhoofd, waarna hij de trein instapt. Hij zwaait nog en dan sluiten de trein deuren zich. Met een zucht draai ik me om en loop ik het perron af.
Hoe ga ik deze schoolweek ooit overleven?
-----
Ik laat me op de bank ploffen en zet de tv aan. Ik mis Ties nu al zijn lach zijn stem zijn aanwezigheid. Ik ben zoveel van hem gaan houden in zo'n omzettend korte tijd. Ik word uit mijn gedachten gehaald door mijn telefoon die opeens heel veel begint te trillen. Fronsend pak ik hem op en zie dat het alleen maar Twitter meldingen zijn. Ik ontgrendel er één waarna ik bij de reacties onder de tweet van Ties uitkom.
*@tiesgames Is het de slet van een Chesea? Ties zegt dat je liegt. #chelies @chelseadegraaf*
Is chelies onze shipnaam? Ik moet eerlijk toegeven die is best wel nice, maar hoe komen zijn fans aan mijn twitter? Ik besluit om verder te kijken in de reacties. Ondanks dat Ties me gewaarschuwd had.
*@tiesgames hopelijk valt ze dood niemand zal haar missen kijk hoe lelijk HAHAHAHA #chelies*
Autch, dus dit is haat? Om eerlijk te zijn doet het me ook nog best wel veel pijn. Dat mensen die jou niet eens kennen je uitschelden.
Ik kijk verder in de reacties, maar zie alleen nog maar meer haat. Tuurlijk zijn er wel een paar leuke reacties, maar ze vallen bijna niet op tussen de haat. Mijn oog valt op één reactie.
*@kelseyxties: @tiesgames Whahahahahaa dit meen je toch niet !!!1!!!1!!! Jij en chelsea dat dikke kind?? Je verdient zoveel beter dan dat... kom naar mij*
Een traan rolt over mijn wang. Ik wist niet dat haat krijgen zo moeilijk was. Het doet echt veel pijn. Ik zie dat Ties heeft gereageerd.
*@tiesgames: @kelseyxties Sorry maar ik vind Chelsea echt leuk en het boeit me niet wat jij er van vind. Ga alsjeblieft ergens anders aandacht zoeken*
Ik glimlach door mijn tranen heen. Ik vind het lief dat Ties voor me opkomt, maar toch blijft er één zinnetje in mijn hoofd rondspoken:
Dat dikke kind
>_>_>_>_>_>_>_>_>
Hey,
Uhm ja dit is teee kort :/ maar ik heb weinig tijd want de wifi stopt elk moment dus sorry.
De shipnaam is bedacht door estrellafaith thanks (zei was de eerste) 😊 sorry opdraging lukt niet:/
Wat vonden jullie van dit hoofdstuk? Let me know
Xxx rosalie
Vote/comment/follow?
JE LEEST
Saved || TIES ☑️
FanficWaarom ben ik hier nog? --- De 16 jarige Chelsea word gepest. Haar leven is 1 grote hel. Haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Sindsdien woont ze bij haar tante, die bijna nooit thuis is. Door iedereen word ze in de steek gelaten. Ze word...