~Hoofdstuk 11~
Ties kijkt me met grote ogen aan en ik weet wat hij nu wilt weten. Ik knik voorzichtig met mijn hoofd. Zijn mond vormt naar een O. "Let op" fluistert hij tegen me. Ik knik voorzichtig. "Hallo, met Ties" Zegt Ties.
"Omg is dit echt Ties Omg" Gilt Kelsey door de telefoon. "Ja dat ben ik" zegt Ties droog. "Omg ik ben je grootste fan ooit. Mijn naam is Kelsey en ik woon in Arnhem en ik ben het aardigste meisje van heel Nederland" Zegt ze slijmend tegen Ties. "Chels Zeg jij nu eens wat" fluistert Ties tegen me. Ik heb nu echt de neiging om 'wat' te zeggen. "Hoi Kelsey" zeg ik met een gemeen stemmetje. Er volgt een lange stilte
"Chelsea" De vragende stem van Kelsey klinkt door de telefoon. "Ja" Antwoord ik. "Het spijt me" "dat zeg je echt alleen maar omdat Ties hier is" Zeg ik droog. "nee echt" Ik hoor gewoon aan haar stem dat ze aan het liegen is. "Ja stop maar Kelsey niemand gelooft je" Zegt Ties. "Ties, ga weg van Chelsea ze is niet wie je denkt dat ze is. Ze hee-" Veder komt ze niet doordat Ties opgehangen heeft. "Wat heeft zei een kutstem zeg" Ik kijk Ties grijnzend aan. "Vind Ik ook" Zeg ik lachend.
----
We hebben net nog een paar mensen gebeld en ik moet toegeven het was best wel leuk. Het is lang geleden dat ik zoveel heb gelachen.
"Ties" Roep ik.
Ik hoor een 'ja' uit de badkamer komen geen idee wat hij aan het doen is. "wat doe je" "Ik ben mijn kakje op mijn hoofd aan het herstellen" zegt hij. "Mongool"zeg ik lachend waarna ik naar de badkamer toe loop. Ik zie hem voor de spiegel staan met zijn handen in zijn haar. "laat mij eens" zeg ik waarna ik met mijn handen zijn haar in model probeer te brengen. Het lukt me ook nog best wel.
Als ik klaar ben kijkt Ties me glunderend aan. "Bedankt Chels je bent de beste"
>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>
Hey mensen,
Ben ik weer en ik heb niet veel te vertellen xD maar willen jullie miss Night Changes gaan lezen van lilkleinesbae ? Zelf vind ik dit boek echt goals en het is een gio fanfic maar de rest van de squad komt er ook in voor ;) Ik vind echt dat ze meer lezers verdient !!!!!!!
xxx Rosalie
Vote/Comment/follow?
JE LEEST
Saved || TIES ☑️
FanfictionWaarom ben ik hier nog? --- De 16 jarige Chelsea word gepest. Haar leven is 1 grote hel. Haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Sindsdien woont ze bij haar tante, die bijna nooit thuis is. Door iedereen word ze in de steek gelaten. Ze word...