16

1.9K 115 28
                                    

~Hoofdstuk 16~ 

"WAAROM BLEEF DAT HEK DICHT" Hij begint hard te schreeuwen en ik duik in elkaar tegen de muur. "Daarom" zeg ik met een trillende stem. Zijn ogen springen vol woede "Als IK aan het hek sta doe je die open begrepen" spuugt hij in mijn gezicht. Ik knik snel in de hoop dat hij weg gaat. "En nu ga ik doen waar ik voor kom" Een gemene grijns vormt zich op zijn lippen. Zijn gezicht staat zo dicht tegen de mijne dat ik zijn adem in mijn nek kan voelen. 

"Job alsjeblieft doe het niet" zeg ik zacht. Hij begint te lachen "Ik doe alles wat ik wil Chelsea" Hij duwt zijn lippen zacht tegen die van mij aan. Snel duw ik hem van me af en ik spring op. Hij kijkt me verbaasd aan, maar die blik veranderd al snel in woede. Ik begin hard weg te rennen ondanks mijn lichaam niet in de beste conditie is na gister. Job trekt een sprintje en komt achter me aangerend. 

"IK KRIJG JE WEL" Ik sprint de deur uit. Elke seconde begin zwaarder te ademen. Ik heb nooit een goede conditie gehad. Ik kijk achterom en zie dat Job steeds meer in de buurt van mij begint te komen en het niet lang zou duren voordat mij ingehaald heeft. 

Ik begin om me heen te kijken opzoek naar iets wat mij wellicht zou kunnen redden. Maar het enige wat mij opvalt zijn bomen. Geen overvolle straten waar je in kan verschuilen. Alleen maar bomen waar je niks aan hebt. Mijn hart begint in mijn keel te kloppen als ik doorheb hoe dichtbij Job is. Ik vraag me af hoeveel tijd ik nog heb voordat hij weer bij mij is. 

"CHELSEA" Hij schreeuwt hard, maar het geluid lijkt veder dan de afstand die net tussen mij en hem zat. Verbaasd kijk ik om en zie dat Job gestopt is met rennen. Heeft hij het opgegeven?! Een klein glimlachje vormt zich op mijn lippen. Ik trek nog een sprintje tot ik zeker weet dat Job mij niet meer kan zien. 

Ik begin met het verminderen van mijn vaart. Totdat ik helemaal stil sta. Ik leun hijgend tegen een boom aan. Mijn keel voelt heel droog en heeft water nodig wat ik niet heb. Terug naar huis kan ik niet en Arnhem centrum is zeker een half uur lopen. Ik laat me tegen de boom naar benden zakken en leg hopeloos mijn hoofd in mijn handen. 

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

hey mensjes, 

Wie is Job? Het is niet persee dutchtuber maar gwn een random Job en wat zou hij van Chelsea willen ? Oke ik stel lekker cliché vragen xD Want dat mag ik want ik ben een coole kikker! 

En wat vinden jullie van mn nieuwe cover? Oude of nieuwe of deze 

En wat vinden jullie van mn nieuwe cover? Oude of nieuwe of deze 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Maar ik heb even een vraagje. Zouden jullie het boek van mijn Tiotwin GIOLOVERXL Willen lezen genaamd 'More than best friends' Ik ben tot nu toe haar enige lezer en het boek is echt goals !!!! Ze verdient meer lezers dus lees aub xD 

 Zouden jullie het boek van mijn Tiotwin GIOLOVERXL Willen lezen genaamd 'More than best friends' Ik ben tot nu toe haar enige lezer en het boek is echt goals !!!! Ze verdient meer lezers dus lees aub xD 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

xxx Rosalie

vote/comment/follow? 

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu