~Hoofdstuk 34~
"Heey Gio lang niet gezien" Ties begroet hem vrolijk. Gio, is dat die gene die ik en Ties geprankt hadden? "Jij bent Chelsea toch" Ik kijk op en zie een meisje me glimlachend aankijken. "Hey ik ben Sarah" ze steekt haar hand uit. "Chelsea" Zeg ik terwijl ik mijn hand in die van haar vouw. (GIOLOVERXL <3)
"Ik ben de vriendin van Gio" voegt ze er aan toe. Ze glimlacht breed "Hoorde ik mijn naam" Gio komt naar ons toegelopen en slaat een arm om Sarah heen. "He Chelsea" Zegt Gio vrolijk als hij mij opmerkt. "Hey" Ik glimlach ongemakkelijk.
"Ik moet jou en Ties nog steeds terug pakken" Vragend kijk ik hem aan. "Waarvoor?" Hij begint te grijnzen. "Jullie hadden mij geprankt weet je nog" Ik begin ook te grijnzen bij de herinnering. "Oja dat was echt geniaal" Zeg ik.
"Wat was geniaal" vraagt Ties die zich in het gesprek mengt. "Toen we Gio geprankt hadden" Antwoord ik grijnzend. "Dat was zeker geniaal, maar Chels kom dan stel ik je voor aan de andere" Ties trekt me weg van Sarah en Gio.
---
"En wat vind je van ze" vraagt Ties enthousiast. We staan nu in de lift naar onze hotelkamer. De rest ging alvast eten, maar Ties en ik moesten onze rugzakken nog dumpen. "Ze zijn echt super aardig" Zeg ik oprecht eerlijk.
Hij begint breed te glimlachen en kijk door de spiegel naar me toe. Ik glimlach naar hem door de spiegel heen. Hij slaat zijn arm om mijn schouder. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. "Ik hou facking veel van je Chels" Mompelt Ties waardoor mijn hart smelt. "Ik hou ook van jou Tiesje"
"Ik meen het. Je bent in zo korte tijd zoveel voor me gaan betekenen. Ik zou niet weten wat ik zonder jou zou moeten. Ik wil er niet eens over nadenken om je kwijt te raken." Zegt Ties.
"Awh cutie" Ik knijp in zijn wangen. Hij laat een schattig lachje horen.
"Je bent echt cute" zeg ik na hem een tijdje te hebben aangestaard. Hij wilt net zijn mond openen als de bekende piep klinkt, de lift is gearriveerd.
Samen lopen we de lift uit. Ties zijn arm rust nog steeds op mijn schouder. "Chels doe jij hem open?" Vraagt Ties als we voor de juiste kamer staan. Ik frons "Jij hebt toch de kaart" "Oja shit" Hij haalt zijn arm van mijn schouder af en begint druk in zijn zakken te zoeken.
"Jaszak remember" zeg ik lachend. Zijn wangen kleuren een beetje roze. "Sukkeltje" Zeg ik lachend.
Hij steekt de kaart in de deur waarna deze opent. We lopen samen naar binnen en ik gooi mijn rugzak op bed. Net als ik op het bed wil gaan springen galmt mijn ringtoon door de hele kamer.
"Dat ben ik" Roep ik naar Ties, terwijl ik mijn telefoon uit mijn zak haal. Ties gaat languit op bed liggen en kijkt me aan.
Snel neem ik op. "Hallo met Chelsea" Zeg ik.
"Hoi Chelsea" Zegt een stem die ik uit duizenden herken, Job.
"Wat moet je en hoe kom je aan mijn nummer?" sis ik kwaad. Hij laat een kort lachje horen.
"Dat is niet zo moeilijk babe. Gewoon even aan Kelsey vragen." Ik vloek binnensmonds.
"Waarom bel je? Heb je niks beters te doen met je leven ofzo" vraag ik.
"Ik ben een beetje boos op jou" Zegt hij met een kinderachtig stemmetje.
"Jij pakt Laurens van me af" Vervolgt hij zijn verhaal.
"Dus. Hij loopt achter mij aan" mompel ik bot.
"Je gaat hier straf voor krijgen schatje pas maar op" Met die woorden hangt hij op...
>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>
Hey,
ten eerste duizendmaal sorry dat ik facking meer dan 2 weken niet heb geupdate. Ik heb er niet echt een goede reden voor :/ en dan kom ik met dit hoofdstuk vol aids :( Dus ik snap als jullie nu stoppen met lezen ofzo xD
Maaaar school is weer begonnen *Huilt hard* laten we zeggen dat mijn rooster kut is en ik de eerste week al 2 uur mocht nakomen cry. Onze klas is ook gezellig he GIOLOVERXL xD Oke prenk t is de kutste klas in de geschiedenis van klassen. rip...
Oja en saartje heeft een rol aka GIOLOVERXL. Idk ik vond het wel funny. Lees ook haar boek!!!!!! Its pretty goals !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OJA EN OMG IK STA OP FACKING #7 IN FANFICTION !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KUNNEN WE DE TOP 5 HALEN???? DAT ZOU ZO FACKING GEWELDIG ZIJN!!!!!!!!!!!!!! <3
Dus aub vote en vinden jullie saved nog steeds leuk? Of wordt t te langdradig??????
xxx Rosalie
vote/comment/follow?
JE LEEST
Saved || TIES ☑️
FanfictionWaarom ben ik hier nog? --- De 16 jarige Chelsea word gepest. Haar leven is 1 grote hel. Haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Sindsdien woont ze bij haar tante, die bijna nooit thuis is. Door iedereen word ze in de steek gelaten. Ze word...