18

1.7K 104 19
                                    

~Hoofdstuk 18~

"Godver Chelsea wat doe je nou" Ik kijk naar Kelsey die voor me op de grond ligt. "Omg, Kelsey het spijt me echt" Ze krabbelt overeind. "Ja vast" gromt ze. Ze strijkt haar kleding glad "Waarom ben jij niet dood" Ze kijkt me bot aan. "Het lukte niet" zeg ik zacht. "Chelsea je kan helemaal niks. Je kan niet eens een einde aan haar eigen leven maken" Zegt ze spottend. "sorry" zeg ik zacht. 

"en wat was dat met Ties. Heb jij hem ontmoet je weet nog wat ik gezegd had" Ze stapt dreigend op me af. "het gebeurde zomaar het was niet mijn bedoeling" piep ik bang. Ze begint te lachen "Niet je bedoeling. Waarom zette je mijn eigen man tegen me op. Hoe slecht kan je zijn. Ties is van mij denk jij dat je ooit kans bij hem maakt kijk hoe je er uit ziet" "Ik zie hem als een vriend" Ze begint luid te lachen. "vriend Je hebt nog nooit vrienden gehad en je zou ze ook nooit krijgen. Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat Ties jou laat vallen. Geef me zijn nummer nu" Mijn gezicht betrekt en ik schud wild met mijn hoofd. "Ik heb hem beloofd zijn nummer aan niemand te geven" Haar ogen beginnen vuur te spuwen en ze vouwt haar handen tegen mijn nek. Is ze me nu aan het wurgen?! Haar ringen duwen hard in mijn nek. Ik probeer met alle kracht haar handen van mijn nek af te halen. 

Een gemene grijns vormt zich op haar gezicht als ze de pijn in mijn ogen ziet. Ik krijg bijna geen adem meer en probeer met al mijn overgebleven kracht adem te halen. "Als je mij zijn nummer geeft dan laat ik je los" Zegt ze grijnzend. Ik kijk om me heen of er mensen zijn die me willen helpen, maar iedereen loopt door. Niemand die ook maar het idee krijgt om mij te helpen. Langzaam verschijnen er zwarte vlekken in mijn beeld. Het laatste wat ik hoor zijn de luide sirenes van de ambulance en dan val ik weg...

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

hey, lekker kort omdat t dan spannend blijft moeahhahahahahahhahahha

xxx Rosalie

vote/comment/follow? 

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu