44

593 42 9
                                    

~Hoofdstuk 44~ POV Ties !!!! Yay eindelijk weer ;p

Ik zucht diep als ik mezelf er weer op betrap dat ik foto's van Chelsea aan het bekijken ben. Maar ik kan het niet laten. Ik mis haar zo erg en ik weet echt niet wat ik moet doen. Het voelt alsof mijn hart langzaam in allemaal stukjes geslagen word.

Maar ik wil haar ook niet appen, want ik wil niet de enige in onze relatie zijn die moeite doet. Het voelt echt alsof ik de enige ben die er moeite in stopt. Je wilt niet weten hoe vaak ik op het punt stond op het verzendknopje te klikken, te vaak. 

Ik schrik een beetje als een skype oproep mijn telefoon beeldscherm overneemt. De naam Chelsea staat in beeld. Net als haar profielfoto. Snel kijk ik in de spiegel en doe een poging het kakje op mijn hoofd nog te redden. 

Als dat enigszins gelukt is komt het volgende probleem. Opnemen of niet. Zou ik haar meer moeite in onze relatie laten stoppen? Want ik weet als ik haar stem weer hoor en haar een soort van zie. Ik gelijk weer in de wolken ben. Ik beweeg mijn vinger richting het groene knopje. Net als ik wil klikken springt de oproep weer weg. Ik heb te lang getwijfeld nu is het te laat. 

Ik laat mezelf op mijn bed vallen. Waarom doet verliefd zijn zoveel pijn? 

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

Hey, 

i'm back. Wat vinden jullie trouwens van de *kuch* Nieuwe *kuch* cover? had ik dat al gevraagt? Ben vergeetachtig af lol. Nja Dubai (SarahSpx) Ik ga weer. 

xxx Rosaloe ( haha dit was typfout maar t staat wel tumblr doei Xxx)

vote/comment/follow?

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu