26

1.7K 100 37
                                    

~Hoofdstuk 26~ 

*1 maand later*

"Chels je mag vandaag weg" Ties komt hyper mijn kamer ingestormt met een dokter achter hem aan. "Dat klopt maar je moet thuis voorzichtig doen, er mag niet te veel druk op je komen. Ook moet je volgende week terug komen voor controle oke?" Ik knik snel en spring van het bed af waar ik op zat. "Eindelijk uit dit klote ziekenhuis" roep ik vrolijk. De dokter kijkt me met opgetrokken wenkbrauw aan. Hij mompeld wat binnenmonds en loopt de kamer uit. Ik loop naar mijn kleren toe en prok ze allemaal in mijn rugzak. Die ik vervolgens op mijn rug hijs. "Lets facking go" roep ik enthausiast. Ties begint te lachen en komt naast me staan. Zijn lach zorgt er voor dat ik een warm gevoel in mijn buik krijg. Ik heb geen idee wat het is, maar ik heb het de laatste maand wel vaker gehad. "Ties kom je bij mij slapen" ik trek een pruillippje en kijk hem met puppyogen aan. Hij begint te lachen. "Tuurlijk, denk je dat ik jou alleen naar huis laat reizen" Ik haal mijn schouders op. "Ik ben wel al 16 en geen klein kind meer. Ik kan heus wel zelf naar huis. Het is niet eens zo ver weg van hier."

"Eindelijk thuis" Ik laat me op de bank vallen. Waardoor ik er gelijk weer af rol en met een plof op de grond komt. Ties begint hard te lachen. Ik grom wat en sta op en plof vervolgens wel goed op de bank. Ties ploft naast me neer. "Gaan we een film kijken" vragend draai ik mijn hoofd zijn richting op. Hij knikt "kies jij maar" Ik spring op en pak de afstandsbediening om vervolgens netflix op te starten.

Met een grote grijns op mijn gezicht klik ik twilight aan. "Nee chels niet deze" kreunt Ties. (A/N  NIET  doordenken lieve lezertjes van dit boek dat kan schadelijk zijn voor u hersenen. U bent hierbij gewaarschuwt)

Met een grote grijns kijk ik Ties aan. "Dit is de beste film in de geschiedenis van films" zeg ik hyper. Hij zucht diep "Als je hem hebt gezien piep je wel anders" Ik start de film en ga goed zitten.

"En hij was leuk he" zeg ik enthausiast tegen Ties. Ik wil nu echt het volgende deel zien. "Oke het was wel leuk" geeft hij toe. "Yas!" ik spring op de bank. "Nu hoor je bij de twilight fanboys" Ik begin te springen en probeer het plafon aan te raken. "Ik wist niet dat je zo hyper bent" zegt hij vermoeid. "Dat komt omdat ik bij jou echt mezelf kan zijn" Ik laat me op mijn kont op de bank ploffen. Naast Ties. "Bedankt daarvoor" zeg ik zachtjes als ik mijn hoofd op zijn schouder neerleg.

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

Hey,

Zoals jullie al wisten ben ik op vakantie! Het is supernijs alleen vandaag had de camper een klapband midden op de snelweg. Er kwam allemaal politie bij enzo. RIP...

Sorry voor alle spelfouten aangezien ik dit op mn phone in de mac schrijf xD

Wat vinden jullie van dit hoofdstuk? Persoonlijk vind ik t een beetje saai, maar wou graag wat nieuw hoofdstuk publiceren. Nouja love you guys. Ik meen het jullie zijn echt de beste lezers ooit <3 ik kan niet beschrijven hoe blij jullie mij steeds maken met alle comments enzo...

Xxx Rosalie

Vote/comment/follow?

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu