Kut niet meer op Ties' verjaardag. I'm so sorrey vergeef me. Ik was een yt video aan t kijken en je weet wel dan klik je door enzo... En toen zag ik dat het bijna 12 uur was fack... en ik had t vandaag zwaar druk kutjes dus overdag kon niet xD Ik heb t expres langer gemaakt dan normaal nja enjoy X
~hoofdstuk 33~
Ik draai rondjes op Ties zijn bureau stoel. Ik ben net hier aangekomen. De ontmoeting met zijn ouders was gelukkig niet zo ongemakkelijk als dat ik verwacht had. Ties is zijn camera klaar aan het zetten, want we gaan een Q&A opnemen.
"Duurt het nog lang Tiesje" Zucht ik.
"Bijna klaar nog 5 seconde" Mompelt hij gefocust.
Ik begin weer verveeld rondjes te draaien. "Klaar" roept Ties. "Kom zitten" zegt hij als hij naast zich op de bank klopt. Ik sta op en plof naast hem neer.
"Chels kijk in de camera he" Herinnerd Ties me. Ik knik snel.
"Hallo kijkertjes van Tiesje zijn kanaaltje" Begin ik de video.
"Vandaag ga ik een Q&A doen met mijn vriendin. Dus wie ben jij vriendin" Ties slaat een arm om me heen en drukt me stevig tegen hem aan.
"Ik ben Chelsea" Zeg ik glimlachend.
"Ik heb op Twitter gevraagd voor vragen, dus let's go" Ties pakt zijn telefoon er bij.
"Oja en doe alvast een duimpje omhoog" Zegt Ties.
---
"Ties heb je zin in dytg " zeg ik enthousiast. "Ja" mompelt Ties. Hij is druk bezig met het editen van de video, want hij wou hem graag af hebben voordat we naar Utrecht gaan. Ik ben een beetje aan kloten op mijn telefoon.
"Chels?" zegt Ties. "Ja" "Ik wil je iets vragen, maar het hoeft niet als je niet wilt hoor" zijn stem klinkt een beetje zenuwachtig.
"Vraag maar" zegt ik.
"Zou je het erg vinden om me te zoenen voor de tumbnail?" Hij haalt zenuwachtig zijn hand door zijn haar. "Tuurlijk niet" lach ik. "Oke kom hier op schoot" Ik begin te lachen maar ga dan toch bij hem op schoot zitten. Hij draait zijn stoel zodat de zijkant naar de camera staat. "Oke hij filmt" zegt Ties. Gelijk daarna voel ik zijn zachte lippen op de mijne.
------
"We zijn er" Zegt Ties enthousiast. "Wow echt" zeg ik sarcastisch. Ties begint te lachen. Hoe schattig kan je lach zijn?! "Chels ik wil je echt graag aan mijn youtube vrienden voorstellen" Hij trekt me de trein uit.
"Ties doe rustig, waar hebben jullie afgesproken" Vraag ik. Hij haalt simpel zijn schouders op. Mentale facepalm. "Het moet ergens in de app staan tussen al dat gespam" mompelt hij, terwijl hij druk op zijn telefoon tikt. We lopen samen het perron af.
"HE TIES" Hoor ik een onbekende stem roepen. Ties en ik draaien ons allebei om en ik zie een jongen met donker haar onze kant op lopen. "He lang niet gezien" Ties trek hem in een knuffel. Ik sta er maar een beetje ongemakkelijk bij. "Hey Chelsea is het toch" zegt hij. Ik knik "Leuk je te ontmoeten na al die verhalen van Ties aan gehoord te hebben" Zegt hij grijnzend. Ties kleurt een beetje rood. "Ik ben Alex" "belg?" Vraag ik door zijn accent. Hij knikt. "Leuk je te ontmoeten Alex" Zeg ik vriendelijk.
"Ook leuk jou te ontmoeten Chelsea" Ik glimlach nog een beetje ongemakkelijk naar hem. "zullen we naar de andere gaan" vraagt Ties. Alex en ik knikken. Ties legt zijn arm om mijn schouder. "Dus hoe gaat het met je kanaal" Vraagt Alex aan Ties. "Super goed. Ik heb al bijna de 400k. De support is zo inmens groot. Na Tiesgames is verwijderd" Zegt hij enthousiast.
"Ik wou dat ik een keer een video van Tiesgames kon zien" zucht ik. "Heb je er nooit één gezien" vraagt Alex verbaasd. "Nope, ik heb Ties pas ontmoet nadat het verwijderd werd" Hij maakt een begrijpend geluidje. "Jullie zijn echt cute samen" zegt hij. "Awhh thanks" Ik glimlach breed.
"OMFG TIES" gilt een meisjes stem. We kijken met z'n drieën om. Een meisje rent zonder te kijken de straat over. Een paar mensen op straat kijken haar verbaasd aan.
Uitgeput staat ze voor Ties. "Mag ik met je op de foto" vraagt ze hijgend. "Tuurlijk" Ties haalt zijn arm van mijn schouder af. Het is zo lief om te zien hoe hij met kijkers omgaat. Ze poseren samen voor de foto Alex maakt hem.
"Super bedankt" zegt ze enthousiast. "Mag ik ook met jou op de foto" vraagt ze aan mij. Verbaasd kijk ik haar aan. "Uhm ja tuurlijk" Ik glimlach verlegen. Ze houdt haar telefoon voor ons gericht en ik probeer zo leuk mogelijk te lachen. "Dankje" Zegt ze blij.
"Je eerste foto met een fan" zegt Ties grijnzend. "Shut up sukkel" Zeg ik terwijl ik mijn rode hoofd in zijn trui verstop. "Awhh is Chelseatje een beetje verlegen" Ties wrijft over mijn haar heen. Hij slaat zijn armen om me heen. "Ties stop je maakt het alleen maar erger" Mompel ik tegen zijn trui aan.
"Je hoeft niet verlegen te zijn Chels" Ik haal mijn hoofd uit zijn trui en kijk hem aan in zijn ogen. Hij glimlacht en drukt zijn lippen op die van mij. Hij vraagt om toestemming die ik gelijk geef.
Alex begint overdreven te kuchen. Glimlachend verbreek ik de zoen. "gaan we of blijven we hier voor altijd staan" Vraagt Alex. "Ik zou hier zó wel voor altijd willen blijven staan" Antwoord Ties. Hij trekt me steviger tegen zich aan.
"Ik niet dus kunnen we alstublieft gaan" zucht Alex lichtelijk geïrriteerd. "Ja sure" zeg ik enthousiast. Ik probeer me los te trekken uit Ties' greep.
"Tiesje laat me los alsjeblieft" Ik weet gewoon dat hij nu aan het grijnzen is.
"Voor een kusje" Zegt hij kinderachtig.
"Ik heb weinig keus niet" "Nope" Hij laat me los en tuit zijn lippen. Snel ren ik weg. "Chelsea, Ik wil een kusje" Ties komt achter me aangerend. Hij is veel sneller dan mij. "Alex help" Roep ik overdreven als ik achter hem ga staan.
"Kleuters" Mompelt hij. Ik denk niet dat het de bedoeling was dat ik het hoorde. Ik gil als ik van achter beet word gepakt. "Ik heb je" Fluistert Ties in mijn oor, waardoor ik kippenvel krijg. Gelukkig heb ik een lange sweater aan. TiesGames sweater om precies te zijn.
"Laat me los. Je krijgt je kusje al" Ik draai me om en duw mijn lippen één seconde op de zijne.
"Fijn Ties heeft zijn kusje kunnen we nu gaan aub" zegt Alex ongeduldig. "Chels spring op mijn rug" Zegt Ties. Ik doe wat hij zegt en we lopen zo samen met Alex naar het hotel.
Als we binnen komen zit er een groep jongens in de lobby. Ik denk dat de mensen zijn die Ties bedoeld. Ik spring van Ties' rug af. "He Ties, Chelsea en Alex" We waren al op jullie aan het wachten zegt een bekende stem.
>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>
Hey,
Ik moet morgen alweer naar school :I Sterkte iedereen X en voor als je geen mid bent. Veel plezier geniet nog van je vakantie.
Dit boek loopt trouwens achter in tijd enzo xD
Hebben jullie allemaal trouwens al vragen ingestuurd?? Vorig hoofdstuk
Wat vonden jullie van dit hoofdstuk. Zelf weet ik t niet :\
xxx Rosalie
vote/comment/follow?
JE LEEST
Saved || TIES ☑️
FanficWaarom ben ik hier nog? --- De 16 jarige Chelsea word gepest. Haar leven is 1 grote hel. Haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Sindsdien woont ze bij haar tante, die bijna nooit thuis is. Door iedereen word ze in de steek gelaten. Ze word...