Jullie zijn awesome <3
~Hoofdstuk 24~
"Chelsea je moet even mee voor een onderzoek" Een zuster komt de kamer ingelopen en ik word uit de film gehaald. Ze loopt naar mijn infuus en haalt er een paar draadjes uit, zodat ik dat ding kan meeslepen.
"Mag Ties mee" Ik kijk de zuster hoopvol aan. "Nee" zegt ze. "Kom je mee" Ik stap voorzichtig uit bed. en mijn blote voeten raken de koude grond. "Hier trek deze maar aan" de zuster legt een paar pantoffels voor mijn voeten. Ik trek ze voorzichtig aan.
"we gaan kijken of je wonden genezen zijn en wanneer je weer naar huis zou kunnen" Ze leest wat op van het notitieblok wat ze in haar hand vasthoud. Ik loop naar haar toe. "Doei" Ik zwaai nog even naar Ties die in mijn bed blijft liggen. "Succes Chels" hij zwaait terug. Samen met de zuster loop ik naar een kantoortje.
-----
Met een grote glimlach kom ik het kantoor weer uit. Ik mag morgen weg naar huis. Mijn dag kan niet meer stuk. Ik sleep mijn infuus mee, maar ik heb geen idee waarvoor dat ding dient. Ik kijk om me heen in de drukke ziekenhuis gangen. Zusters lopen gestrest rond. Mijn ogen scannen elke persoon in de gang. Totdat mijn ogen blijven hangen bij één persoon. Mijn hele lichaam verstijfd zich terwijl ik één richting op blijf staren.
Alsof hij door heeft dat ik hem aankijk. Draait hij zich om en kijkt mijn richting uit. Een gemene grijns vormt zich op zijn lippen. Met grote passen komt hij mijn richting opgelopen. Ik draai me om in de hoop dat hij mijn gezicht niet gezien heeft. Rennen is op dit moment geen optie aangezien ik een infuus mee moet slepen.
Ik loop zo snel als mogelijk naar mijn kamer toe. Ik kijk over mijn schouder om te zien wat de afstand tussen ons is. Hij is zo dichtbij dat hij mij elk moment beet zou kunnen pakken. Ik voel hoe hij ruw mijn schouder vastpakt. "Daar ben je weer" sist hij in mijn oor.
>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>
Hey,
Gister was een van de beste dagen van mijn leven!!!! Ik heb Tio gemeet samen met GIOLOVERXL <3 We hadden Tio shirts gemaakt voor onszelf en ook voor Gio & Ties en moet je zien wat er vandaag op twitter verscheen!!!
Dat is het shirt wat ik en GIOLOVERXL gemaakt hebben !!!!!!!!Voor als je me niet geloofd. Hier nog een foto van toen we de shirts aan het maken waren.
het was zo facking geweldig !!!!!!
XXX Rosalie
Vote/comment/follow?
JE LEEST
Saved || TIES ☑️
FanfictionWaarom ben ik hier nog? --- De 16 jarige Chelsea word gepest. Haar leven is 1 grote hel. Haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Sindsdien woont ze bij haar tante, die bijna nooit thuis is. Door iedereen word ze in de steek gelaten. Ze word...