Raad welke bitch 60k heeft ^^
~Hoofdstuk 43~
"Alsjeblieft Chels zegt dat nooit meer" Zegt Ties met een krakerige stem. Als er één ding is waar ik niet tegen kan is het een huilende Ties. Ik trek Ties in een knuffel. "Sorry Ties ik weet het allemaal niet meer" Zucht ik.
Hij slaat zijn armen stevig om me heen en wrijft zachtjes over mijn rug heen. Ik voel zijn tranen in mijn nek vallen. "Chels je hebt geen idee hoeveel ik van je hou. Het is niet te omschrijven met woorden."
"Wil je me alsjeblieft uitleggen wat er gebeurt is." Smeekt hij bijna. Ik neem een hap adem en leg hem het verhaal uit.
------
Als ik Ties het verhaal uit heb gelegd is het een tijdje stil. "Ik moet gaan" Zeg ik zacht. Ik prop de laatste spullen in mijn rugzak en sta op. Ties knikt "Sorry Chels" Zegt hij. "Waarom zeg je sorry" vraag ik verbaasd. "Het is mijn schuld als ik er niet was. Dan had je zoveel minder problemen" zegt hij verdrietig. "Tiesje je bent op dit moment de enige die mijn leven nog een beetje leuk maakt en het is allemaal mijn eigen schuld. Dus zeg dat alsjeblieft nooit meer oke" Vraag ik hem. Hij knikt en leg zijn hoofd op mijn schouder. Ik pak mijn telefoon en check de treintijden over 20 minuten gaat er een trein vanaf centraal naar Arnhem.
"Ik moet gaan Ties" zeg ik. Hij haalt zijn hoofd van mijn schouder af en kijkt op. "Ik hoop dat je tante je ooit nog laat gaan" Zegt hij zacht. Ik knik "Dat hoop ik ook. Ik ga smeken" Zeg ik. Ik sta op en hijs mijn rugzak op mijn rug. "Doei Sarah" Zeg ik tegen Sarah die ongemakkelijk in de hoek stond. Ze opent haar armen als teken van een knuffel die ik haar ook geef. "Chels ik kan niet meelopen. Teveel fans" Zegt Ties verdrietig. Als ik Sarah loslaat.
"Hey maakt niet uit" Zeg ik en ik druk een kus op zijn lippen. "Doei" zeg ik nog voordat ik de hotelkamer verlaat. Ik zucht diep en haal een hand door mijn haar voor ik de lift instap "Doei Ties" fluister ik zacht.
>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>
THE END!!!!!!!
Xxx Rosalie
Haha Prank, maar dit hoofdstuk is nog korter dan Job's lul. Fucked. Maar jullie hebben maand gewacht komt dit. Sla me maar in elkaar. Hahaha Doei ik spoor niet!
Xxx Rosalie.
JE LEEST
Saved || TIES ☑️
FanfictieWaarom ben ik hier nog? --- De 16 jarige Chelsea word gepest. Haar leven is 1 grote hel. Haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Sindsdien woont ze bij haar tante, die bijna nooit thuis is. Door iedereen word ze in de steek gelaten. Ze word...