~ Hoofdstuk 8~
"Vertel nu eens wat over jezelf" zegt Ties. "Uhm oke"
"Ik ben Chelsea de Graaf, 16 jaar oud. Mijn hobby is tekenen en voetballen denk ik" Zeg ik twijfelend over de informatie die ik net gaf. "Teken je ook portretten" vraagt hij met grote ogen. Ik knik kort "geprobeerd" "Ait, wie" Hij kijkt me vragend aan. "Uhm 5 seconds of summer en One Direction" Zeg ik. "One Direction is toch boyband" Vraagt hij. Ik knik "Maar 5 seconds of summer ken ik niet. Is dat ook een boyband" Wild schud ik mijn hoofd. "Het is absoluut geen boyband. Maar je kent denk ik hun liedje She looks so perfect" Vragend kijkt hij me aan. "Niet bij naam. Maar zing is een stukje" Ik kijk hem aan. "Maar kan absoluut niet zingen" "maakt niet uit. Doe gewoon" Zegt hij. "Oke"
"You look so perfect standing there. In my American Apparel underwear And I know now, that I'm so down. Your lipstick stain is a work of art. I got your name tattooed in an arrow heart. And I know now, that I'm so down"
Hij houd zijn vingers in zijn oren. "heb je een krijsende kat in je kill ofzo" Zegt hij plagend. Ik lach en geeft hem een zachte duw tegen zijn schouders. Hij begint ook te lachen en duwt me terug. Ik val bijna op de grond en duw hem ook hard terug. Hij grijpt snel de leuningen van de stoel vast. Zodat hij niet omvalt. Ik begin hard te lachen omdat zijn gezicht hilarisch was. Hij kijkt me twinkeling in zijn ogen. Hij begint me te kietelen. Wat er voor zorgt dat ik nog harder moet lachen. De mensen om ons heen in de trein kijken ons geïrriteerd aan. 'De jeugd van tegenwoordig' Hoor ik een man mompelen. "Ties stop" Zeg ik lachend. Een grote glimlach vormt zicht op zijn gezicht die zijn tanden ontbloot.
"Oke alleen omdat we anders waarschijnlijk de trein worden uitgetrapt" Zegt hij. Ik kijk op en zie de conducteur ons oplettend aankijken. Snel zitten we allebei weer rechtop. "ben je fan van die 2 bands" vraagt hij. "Mwah, beetje ze zijn wel cute" Zeg ik grijnzend. "Ben ik ook cute" Hij zet zijn schattigste gezicht ooit op. "nee" Zeg ik droog. "Bedankt ik hou ook van jou" Zegt hij en trekt me in knuffel. "Ik hou ook van mezelf. Wat toevallig" Zeg ik met een big smile. Hij begint te lachen en kucht heel overdreven. Ik kan het niet laten om ook een grote glimlach op mijn gezicht te laten zien.
>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>
Hoi, daar was ik weer XD Maar je raad nooit wat er is gebeurt. Of toch wel? oke nee grapje maaaaaaaaaaar ik heb de 600 reads yay en de 100 stemmen weetje hoeveel dat zijn omg. Op mijn vorige hoofdstuk had ik de 17 stemmen maar moet je dit overzicht zien.
Niet normaal de eerste twee hoofdstukken hebben meer dan 100 reads en alle hoofdstukken hebben meer dan 10 stemmen. Ik hou van jullie <3
xxx Rosalie
vote/comment/follow?
JE LEEST
Saved || TIES ☑️
FanficWaarom ben ik hier nog? --- De 16 jarige Chelsea word gepest. Haar leven is 1 grote hel. Haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Sindsdien woont ze bij haar tante, die bijna nooit thuis is. Door iedereen word ze in de steek gelaten. Ze word...