38

1.1K 60 51
                                    

~Hoofdstuk 38~ 

Ik deins een beetje naar achter en wrijf over mijn neus heen. Gelukkig dat Job niet zo hard kan slaan. 

"Wtf dude je hebt haar net geslagen" Roept Nathan kwaad naar Job. 

"Nathan laat het. Hij kan toch niet hard slaan" Ik leg mijn hand op zijn schouder in de hoop dat hij Job niet aan gaat vallen. Want dan word alles alleen maar erger en dan filmen kijkers het en dat wil je niet. 

Hij gromt wat naar Job wat ik niet kan verstaan en trekt mij mee weg. "Laten we ergens anders heen gaan" "Okeh" zeg ik schouder ophalend. 

"Waar gaan we heen" Vraag ik. "Geen idee" antwoord hij. We lopen nu weg van de dytg richting Utrecht. 

"We gaan niet naar de mac hé zoals altijd" lach ik. Hij begint ook te lachen en ik zie in de verte de gele M al tevoorschijn komen. 

"Het was te verwachten" Zeg ik als we de mac inlopen. Hij grijnst "Dus wat wil je eten" vraagt hij. Een brok ontstaat in mijn keel. "Ik hoef niks hoor. Ik heb toch geen geld bij me" Ik plak een neppe glimlach op mijn gezicht. 

"Maakt niet uit ik betaal" Zegt Nathan. "Het hoeft echt niet hoor. Ik heb niet zo'n honger" Ik vergroot de neppe glimlach op mijn gezicht.  

"Dit is dus precies wat Ties bedoelde" Mompelt hij in zichzelf. "Wat" vragend kijk ik hem aan. "Ties maakt zich zorgen, omdat je gister en vandaag nog niks gegeten hebt." Mijn ogen vergrote zich. "H...oo.ee b..ee.dd..oe..l j.ee" Stotter ik. 

Mijn hand begint te trillen terwijl ik hem verschrikt aankijk. "Probeer jij soms af te vallen" Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd en laat een nerveus lachje horen. "Tuurlijk niet. Ties heeft het fout. Mag ik een hamburger en een kleine friet" Hij glimlacht zijn tanden bloot. "Tuurlijk" zegt hij waarna hij naar het bestelbord loopt. 

Ik zucht diep en kijk naar al het eten wat voor me ligt. Hoeveel vet zou er hierin zitten? "Chels gaat het goed. Je ziet er wat bleekjes uit"   "Het gaat super" Ik plak de neppe glimlach weer op mijn gezicht. 

Ik pak één frietje uit het doosje en neem een hapje. Ik krijg het gevoel alsof ik moet overgeven. "Sorry ik voel me niet zo goed"Zeg ik, waarna ik opsta en snel naar de wc loop. Ik doe mijn best om niet midden in de Mac te kotsen. Mensen zouden denken dat ik teveel gedronken heb.  

Ik duw de zware deur van de wc open. Als ik binnen ben ga ik bij de meest rechtse wc naar binnen. Die ik op slot draai, waarna ik op mijn knieën voor de wc ga zitten. Gelijk daarna moet ik overgeven. 

Als ik klaar ben veeg ik mijn mond af met wc papier. Een zure smaakt dringt door in mijn mond. De nasmaak is altijd niet normaal erg . Ik spoel door en haal de deur van slot, waarna ik mijn handen ga wassen. In de wc staat een oudere vrouw en ze kijkt me bezorgt aan. "Meisje gaat het met je" 

"Ja, Ik heb denk ik iets verkeerds gegeten" Zeg ik waarna ik de wc's uitloop. Wat ga ik nu tegen Nathan zeggen dan? Omdat ik al zo lang niks gegeten heb kots ik alles wat ik wel eet gelijk weer uit. Maar ik kan de waarheid niet zeggen, want hij verteld het gelijk aan Ties door. En ik wil niet dat Ties zijn hele vakantie verpest door bezorgt te zijn. Ik zie hem dat echt doen. 

Ik kijk op naar de tafel waar Nathan ik net zaten en zie Ties er ook zitten...

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

Hey, 

duurde lang eah ;p Sorry knorrie. Ik ga proberen 2x per week, maar ik beloof niks. 

MAAAR OMG 50K OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG 

Facking life goal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb het al 2 weken geleden gehaald maar tja dit is t eerste hoofdstuk erna :,D Nja ik ga maar weer ik zit bij nl dus dat moet ik ff maken. 

TOEDELOE 

xxx Rosalie 

Vote/comment/follow? 


Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu