~Hoofdstuk 17~
Ik begin langzaam naar Arnhem centrum te lopen. Ik heb weinig keus, maar het lijkt me verstandig als ik eerst Ties een appje stuur. Hij zal zich vast hebben afgevraagd wat er aan de hand was. Ik haal mijn telefoon uit mijn zak en zie dat Ties me al vele appjes gestuurd heeft.
Tiesje: Chels wat was dat?!
Tiesje: Chelsea?????
Tiesje: Wat was dat
Tiesje: Alsjeblieft vertel het me
Tiesje: Ik maak me ongerust Chelsea
Tiesje: Wil je het alsjeblieft vertellen?
Tiesje: Ben je er nog
Tiesje: Ben je weer in elkaar geslagen???
Tiesje: Zijn het die mannen
Tiesje: Chelsss reageer aub
Tiesje: Chelsea
Tiesje: Reageer snel ik wacht...
Dat was het laatste berichtje wat hij gestuurd heeft. Ik snap dat hij zich zorgen maakt. Hij heeft Job waarschijnlijk ook horen schreeuwen.
U: Sorry, maar het is nogal moeilijk uit te leggen...
Tiesje: OMG, Chelsea gaat het goed met je????
U: Het gaat prima. Het was meer schrik dan pijn...
Tiesje: Moet ik naar je toe komen?
U: En je school dan??
Tiesje: Fack school jij bent belangrijker.
U: Maar ik wil niet dat je school verkloot door mij. Je staat al niet goed...
Tiesje: Maakt niet uit ik haat school toch al
U: Nee Ties je hoeft niet te komen ik ben veilig
Tiesje: Waar ben je dan?
U: Bij de buurvrouw
Tiesje: Oke doe voorzichtig x
U: Jij ook x
Zuchtend loop ik door. Het voelt niet goed om te liegen tegen hem, maar anders kwam hij naar me toe. Ik ken hem pas net en trek hem nu al mee in al mijn problemen. Ik schop een steentje weg die veder op het bospad terecht komt. Zuchtend loop ik door.
Ik neem een slokje uit het flesje water wat ik net gekocht heb. Ik laat me neerzakken op een bankje. Verveeld kijk naar de vele mensen die voorbij lopen.
Na een tijdje heb ik de mensen op straat wel gezien. Ik haal mijn oortjes uit mijn zak en plug ze in mijn telefoon. Ik klik youtube aan en ga naar het kanaal van Ties. Ik heb nog geen tijd gehad om zijn video's te bekijken en nu lijkt me dat het perfecte moment. Ik scrol helemaal naar beneden naar zijn eerste video.
Nadat ik al zijn video's heb bekeken voel ik me al wat beter. Ik weet niet hoelang ik hier al zit, maar ik denk al een paar uur. Ik sta op en slenter door de straten van Arnhem heen. Ik heb geen idee waar ik vannacht kan overnachten. Ik richt mijn blik op mijn schoenen. Ze zijn helemaal vies doordat ik net door het bos gerent heb. Als ik thuis ben moet ik ze maar weer eens schoon maken. Ik word uit mijn gedachten getrokken door iemand die vol tegen mij aanloopt...
>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>
Hey, mensen
Daar was ik weer ik ben blij want ik sta in #57 van fanfictie. Dit is echt een van mijn dromen en ik hoop dat we in de top 50 kunnen komen <3333333333. Maar ik ga iemands naam gebruiken in dit verhaal dus als jullie je naam (of een andere) willen commenten dan gebruik ik die misschien. <3 Ik vind het zo gaaf dat Saved zo veel gelezen word. Terwijl het nog maar 16 hoofdstukken heeft xD Ik hou van jullie allemaal maakt niet uit of je alleen maar vote of alleen maar comment of allebei. Of als je een stille lezer bent. Het maakt me echt niet uit ik hou van jullie <3333 De support is zo geweldig. so naar jullie allemaal xxx Wat vonden jullie van dit hoofdstuk??? Ik vraag me af of jullie saved nogsteeds leuk vinden. ???
xxx Rosalie
Vote/Comment/Follow?
JE LEEST
Saved || TIES ☑️
FanfictionWaarom ben ik hier nog? --- De 16 jarige Chelsea word gepest. Haar leven is 1 grote hel. Haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Sindsdien woont ze bij haar tante, die bijna nooit thuis is. Door iedereen word ze in de steek gelaten. Ze word...