~Hoofdstuk 39~
Ze zijn druk in gesprek en iets in mij zegt dat het over mij gaat. Ik loop met kleine stapjes naar ze toe. Als ik voor ze sta vallen ze opeens stil. Ik ga stil aan tafel zitten en ik voel twee paar ogen op me branden.
"Hey Tiesje ben jij er ook" Ik plak mijn neppe glimlach weer op mijn gezicht. Zijn blik staat gekweld. "Waarom verhonger je jezelf" vraagt hij. Ik staar naar de rand van de tafel. Ik hou mijn lippen stevig op elkaar.
"Chelsea" zegt Ties nu wat dwingender. "Dat doe ik niet" ontken ik. Mijn blik heb ik nog steeds strak op de tafelrand gericht.
"Chelsea dat doe je wel" Zucht hij. "Nee ik heb gewoon wat verkeerds gegeten" Mompel ik. Ik pak een frietje uit de frietzak en steek die in mijn mond. Ik kauw er wat op en slik hem door.
"Zie je wel het gaat super" Glimlach ik. Ik voel hoe kots omhoog komt maar ik slik het door. Ties kijkt me onderzoekend aan. "Vertel het maar als je er klaar voor bent"
Ik zucht diep en kijk naar het eten wat voor me ligt. Langzaam begint mijn beeld te draaien. Ik voel een steek in mijn hoofd waarna alles zwart wordt.
>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>
Hey,
Dit hoofdstuk is nog kleiner dan mijn ass.
Ga Faggots lezen want we verdienen meer lezer en Gio is ook een lezer dus dan hoor je bij de squad van Tio. (Doe maar gewoon, dan kom je in mijn vlog!!!!!!!!grapske) Maar ga lezen op tiolazier. Dit boek is geschreven door mij en mn schatje GIOLOVERXL.
Nja ik hoop dat jullie me niet komen vermoorden want ik haat het ook als mn favo boek 1x in de 50000000000 jaar word geupdate dus als ik het niet binnen twee weken doen mogen jullie me onder spammen(Mag nu ook al ;) *hint* *hint*)!!!!!! Oke prenk doei.
XXX Rosalietjuuuuuhhhh
JE LEEST
Saved || TIES ☑️
FanfictionWaarom ben ik hier nog? --- De 16 jarige Chelsea word gepest. Haar leven is 1 grote hel. Haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Sindsdien woont ze bij haar tante, die bijna nooit thuis is. Door iedereen word ze in de steek gelaten. Ze word...