Sesong to av tough love!❤
Igjenn! Ikke min historien, den er fra onedirectioninfection.blogg.no
Ashley:
Hei, lenge siden sist! Nå er det hele 6måneder siden jeg fikk Emily, noe som betyr at hun allerede er et halvt år. Jeg lover deg, hun vokser raskere enn Zayn rekker å si "Vas Happenin" Du lurer kanskje på hvordan det går med meg, guttene og de andre jentene? Joda jeg skal fortelle deg. La meg begynne med Louis og Eleanor.
Louis og Eleanor er ennå like søte som alltid, noen ganger søtere enn noen gang. De ligger ofte på sofaen med Emily for å slappe av. En dag kommer de til å bli verdens søteste foreldre. Louis sier at hans unger skal gifte seg med mine. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om det. Men ja. Louis er ennå den tullete seg, han kommer aldri til å forandre seg, noe jeg liker.
Zayn og Perrie, ja alle vet vel at de er ganske så morsomme til tider? Tro meg de er det ennå, det går ikke en dag uten at en av de kommer med en eller annen kommentar. De har hatt en liten breake up, noe som var helt forferdelig for begge 2, men de kom raskt tilbake, og er nå sterkere enn noen gang. Perrie har nådd langt med Little Mix, men heldigvis har de nå nesten likt program som One Direction, så når guttene er på Tour så er de også, det gjør det mye lettere for henne og Zayn å holde på forholdet.
Liam og Danielle, ehm. Hva skal jeg si? Jeg er ikke helt sikker på hvordan de 2 har det. De har liksom vært så opp og ned. Danielle er en herlig jente og Liam er min bestevenn så ikke ta feil av meg. Men kanskje ikke de er meant to be? Jeg vil jo at Liam skal være lykkelig, men de krangler av og til, noe som gjør de begge 2 slitne. Jeg håper de begge klarer å finne ut av det eller noe. For de er begge 2 helt fantastiske folk.
Harry og Taylor. Er du like sjokka som meg? Tro meg du er ikke aleine. Jeg hadde aldri trodd at Harry klarte å være i et ordentlig forhold så lenge, ikke ta feil, Harry er en super herlig gutt, men alle vet hvor flørtete han kan være. Harry er ofte i USA og besøker Taylor og motsatt. Hun er en fantastisk jente, og hun gjør Harry lykkelig, det er det som betyr noe.
Meg og Niall. Ja dere lurer kanskje på hvordan vi har det? Tro meg det er slitsomt å ha et barn. Spesielt med fansen til guttene rundt. Jeg og Niall har det helt perfekt akkurat nå. Vi krangler men vi har ikke hatt noen stor krangel ennå. Vi er veldig heldig å ha de andre her i huset til å passe Emily når vi trenger pause fra Emily. Hva skulle jeg gjort uten de andre? Aner ikke..
Emma, er ei jente som Perrie ble kjent med da jeg lå på sykehuset og fikk Emily, hun er ei fantastisk og utrolig jente. Hun passer Emily mye, og det betyr mye for meg og Niall. Hun er over hos oss nesten hver eneste dag, og bor nesten her. Hun har ingen kjæreste, tro meg jeg synes synd på henne, for alle oss her i huset har kjæreste. Men hun liker singel livet.
Så de siste 6 månedene har vi alle tatt det ganske rolig, vi har slappet av og tatt livet med ro. Guttene har hatt noen små ting med One Direction, men de har hatt mye pause, siden Niall trengte å være med Emily, men nå, nå starter ting igjen. De skal i studio, intervjuer og mye annet.
Emily har nå fått ennå blåere øyne enn hun hadde da hun ble født, så de er ennå blåere enn Niall sine, de er helt nydelig. Hun kan si 4 ting. Ba-ba - pappa, Ma-ma - mamma, do-do ? onkel og ta-ta ? tante. Oh tro meg hun har arvet Niall sine spisevaner. Hun spiser som faren sin.
Vi bor alle i et stort hus. Vi jenter deler et walk in closet, siden vi har så mye klær, haha.
Nå er det vel på tide og legge seg, Emily er syk, så jeg er hjemme aleine. Love my life. Ha det bra.