Ashley POV.
Niall satte seg ned på et kne og rakte fram en boks. Jeg la hånda til munnen og så ned på han. "Ashley, jeg har vært dønn forelska i deg i over et år, jeg elsker deg med hele hjertet mitt, og jeg har aldri vært så lykkelig før, vi har sammen en herlig datter på 2 år, jeg vet vi er unge men" Tårene bare trillet nedover kinnet. Skal han fri? Jeg så ned på han i håp om at han skulle fortsette. Han trakk pusten, han er tydeligvis veldig nervøs. Han åpnet boksen så en nydelig diamant ring lyste opp mot meg. "Ashley, vil du gifte deg med meg?" Jeg ble stum i noen sekunder. Jeg kan ikke tro han vil gifte seg med meg. Jeg har veldig lyst til å tilbringe resten av livet mitt med han. Han er den eneste gutten i verden jeg vil være med. "JA!" Jeg kastet meg rundt nakken hans mens han reiste seg opp.
"Jeg elsker deg" Jeg trakk meg unna hann og presset leppene mine mot hans, i et følelsesfylt kyss. Etter noen sekunder trakk han seg unna. "Har du lyst til å bytte ring?" Han så ned på hånda mi. Jeg har jo allerede ringen jeg fikk av Niall for over et år siden. "Gjerne" Jeg løftet hånda og tok av den andre. Niall har holdt løfte han ga meg. For over et år siden sa han at når vi ble gamle nok skulle han fri til meg. Nå skal jeg bytte ring, og nå har forholdet vårt gått enda et skritt lenger. Vi er forlovet. Niall er min forlovede. Han tok ringen ut av eska og satte den på fingeren min. Jeg så på den i kanskje 20 sekunder før jeg kastet armene rundt han. "Jeg elsker deg" hvisket han i øret mitt. "Jeg elsker deg også" Jeg løftet hode og plasserte leppene mine på hans nok en gang. "Ashley Horan" Hvisket han. Jeg smilte bare av tanken. En dag kommer jeg til å hete Ashley Madison Horan. "Vi kan vente til vi fyller 22, eller 23, ingen hast, jeg vil at vi skal være litt eldre før det faktisk skjer" Han flyttet noen hårstrå fra ansiktet mitt mens han så meg rett inn i øynene. "Ingen hast, så lenge jeg har deg er jeg fornøyd" Jeg smilte og lente hodet mitt på brystet hans. Mobilen hans vibrerte nok en gang. "Det er forresten Eleanor som har sendt meg sånn 10000 meldinger i dag, alle hjemme visste at jeg skulle gjøre dette" Fniste han. "typisk Eleanor" Jeg fniste og så opp på han. "Skal vi gå tilbake til hotellet min forlovede?" Spurte han og nikket mot hotellet. Forlovede, jeg kan vende meg til det navnet. "Gjerne" Jeg flettet fingrene mine inn i hans og begynte å gå. Niall holdt opp rosebuketten og luktet på en rose mens vi gikk hånd i hånd tilbake.
Eleanor POV.
"Tenk om hun sier nei!" Jeg så bort på Emma som himlet med øynene for 10ende gang i kveld. "Eleanor, du må slutte med det der" Emma lukket dataen og så på meg. "Ja, men han svarer ikke og klokka er snart 12 der borte nå" Jeg trippet med beina og så ned på mobilen min. Jeg har sendt Niall 23 meldinger. Jeg kødder ikke. 23 meldinger. Jeg vet at jeg overdriver. Men jeg vet at Niall og Ashley er som skapt for hverandre.
"Eleanor, gå opp, ta deg et bad" Emma pekte opp trappen. "Hvordan visste du at jeg hadde lyst på et bad?" Jeg hevet et øyebryn og så på henne. "jeg visste det ikke, jeg bare vet at du må roe deg" Emma reiste seg opp og gikk mot kjøkkenet. "Ikke forlat meg!" jeg spratt opp og jogget etter henne. Louis, Liam og Harry er ute og har guttekveld, Zayn er med Perrie og hennes familie. Emma bare ristet på hodet og så på meg. Emma bare så på meg før hun åpnet døra til kjøleskapet og dro ut en vannflaske. "Her" Hun rakte den til meg mens hun tok ut en til. "Takk" Jeg tok flaska og begynte å drikke av den.
"Siden det bare er meg og deg, så vil jeg ha frukt salat" Hun holdt ut et eple. "Bra ikke guttene er her, da hadde det blitt real life fruit ninja" Jeg blunket til henne og tok ut noen bananer. "Derfor jeg vil at vi skal lage det nå"
Det tok ikke lang tid før vi begge satt i sofaen og bladde gjennom kanaler med hver vår skål med fruktsalat. Jeg hoppet da mobilen min vibrerte. Jeg fant fram mobilen og så at det var en melding fra Ash.
Fra Ashley Babe :*
Natta, savner dere. Ser dere snart.
Klem Nyforlovet. :*
Hun må ha svart ja. Ashley og Niall skal gifte seg. Herregud å glad jeg er nå. "Emma, hun svarte ja!" Jeg så bort på henne. Hun gliste mot meg. "hva var det jeg sa?" akkurat da vibrerte mobilen hennes også. Hun leste meldinga og snudde seg mot meg "Hun sendte den samme til meg" Smilte hun.
Jeg kan ikke tro det. Mine 2 beste venner skal gifte seg. Jeg er så glad for dem. De er seriøst verdens søteste par. Det går ikke ann å bli søtere enn Niall og Ashley.