Emma POV.
Jeg har planer om å fortelle Eleanor og Ashley om mine følelser i dag, jeg må prate med noen om det. Jeg løftet hode og la hånda på pannen og speidet etter dem. Jeg fikk øye på den svarte bilen til Ashley og gikk bortover mot den. Da Ashley fikk øye på meg vinket hun. Jeg løftet hånda og vinket tilbake. Jeg gikk bort til dem og ga både Ashley og Eleanor en klem. "Jeg kan ta vogna ut" Jeg fortet meg til bakdøra og åpnet den. Jeg løftet ut vogna og satte den sammen på bakken. "klar for Emily nå" Sa jeg og trillet vogna over til Ashley som holdt Emily. Ashley satte Emily ned i vogna og jeg trillet bortover. Emily satt og så opp mot meg hele veien. Jeg ga henne noen morsomme utrykk her og der, noe hun lo av. Jeg smilte for meg selv mens vi gikk gjennom gangen på senteret.
"Kan vi sette oss en plass, jeg er nødt til å prate med dere om noe, og det er viktig" Jeg så litt på Eleanor og Ashley mens jeg bet meg lett i leppa. Eleanor og Ashley så på meg med et bekymret blikk men nikket raskt etterpå. "Vi kan gå inn her?" Eleanor pekte på en liten koselig cafe. Jeg nikket og trillet vogna inn. "La meg ta henne" Ashley fniste og jeg steppet til side sånn at Ashley kunne ta vogna med Emily forbi alle stolene som sto på rekke og rad. Det var en ganske søt og koselig cafe, folk satt helt stille og pratet og drakk kaffe eller spiste lunsj rundt oss. Eleanor fant et bord i en krok litt bortenfor alle andre. "her kan vi sitte" Sa hun og satte seg ned. Jeg hjalp Ashley med å finne en baby stol til Emily før jeg satte meg. "Så hva ville du prate om?" Ashley satte seg ned på stolen og så litt på meg. "Ehm, jeg tror dere kommer til å få sjokk nå, men jeg nødt til å prate med noen om dette" Jeg så ned på hendene. Jeg så litt opp og blikket til Eleanor og Ashley var nysgjerrige. "Ehm, jeg har følelser for noen" Jeg så fra Ashley til Eleanor. "Så bra, hva heter han?" Ashley dultet meg litt i siden. "Det er akkurat det som er problemet, det er Harry" Jeg så ned igjen. "Harry?" Sa Eleanor. Jeg så opp på henne og sukket. "Jeg kan ikke noe for det, jeg vet at han er sammen med Taylor, men jeg kan ikke styre hvem jeg faller for, kan man vel?" Jeg så begynte å leke med mine egne fingre mens jeg så litt bort på dem. "Kan jeg si dere noe?" Eleanor så på oss. Jeg nikket og så bort på Ashley som også nikket. "Jeg snakket med Harry for 3 dager siden" Eleanor så på oss. Jeg så spørrende på henne. Hva mener hun? Jeg skar en grimase som bevis på at jeg ikke skjønte en dritt av hva hun skulle fram til. "Huh?" Sa jeg og så på henne.
Eleanor POV.
Jeg ga Emma et smil. Jeg hadde snakket med Harry for 3 dager siden, hvor han fortalte meg hvorfor han skulle til USA. "Jeg lovte Harry og ikke si dette, men jeg tror en viss person har rett til å vite dette" Jeg så bort på Emma. "Hva mener du?" Emma så på meg med et hevet øyebryn. Hun skjønner ikke en dritt. Jeg smilte og fortsatte. "For 3 dager siden, var Harry veldig nede, så jeg spurte om han ville prate om det" Jeg så bort på Emma. "Da gikk vi på rommet hans og han fortalte meg om at han hadde planer om å slå opp med Taylor, så jeg spurte han hvorfor, og han svarte at han hadde fått følelser for noen andre" Emma sine øyne ble store. "Emma, Harry har følelser for deg også, det er derfor han er i USA, han er der for å slå opp med Taylor, jeg ba han be deg ut når han kommer hjem, han er hjemme i morgen kveld, så du har ingenting å bekymre deg over, dere har samme følelser for hverandre" Jeg klappet henne på skuldra.
Ashley POV.
Jeg smilte mot Emma som nå så ut som verdens lykkeligste jente. "Det hadde vært digg om du ble sammen med Haz, for da kan vi gå på dater sammen" Jeg fniste. "Ja, når vi snakker om guttene, hva er galt med Liam?" Eleanor foldet hendene og så på meg. "Det spør jeg også, jeg aner ikke. Han ble sur da jeg spurte hva som var galt med han."
Vi satt lenge å pratet før vi bestemte oss for å shoppe litt. Paparazzier begynte å følge etter oss og de irriterte meg litt. "Jeg har et spørsmål, hvor lenge datet du Liam Payne?" Spurte den ene. Hvorfor skal de alltid bringe opp Liam når de snakker til meg? Kan de ikke bare innse at jeg er med Niall nå? Jeg svarte ikke på spørsmålet bare fortsatte å gå mot butikken foran meg. "Har du hatt sex med Niall?" spurte den ene. Jeg snudde meg og så på dem. "Nei, Emily Horan ble til ved at vi klina. Dust" Jeg himlet med øynene og gikk videre. Hvem spør om du har hatt sex med kjæresten din når alle vet at vi har et barn sammen. Hvor idiotisk er ikke det? Eleanor og Emma lo vedsiden av meg. "Det der var dagens" Lo Emma. "alle de dumme spørsmålene gjør meg gal" Jeg la de 3 posene mine i bunnen av vogna. "Ser den, hva søren liksom? Har du og Niall hatt sex? Hvorfor graver de sånn?" Emma himlet med øynene. "Ja også hvorfor spør de om deg og Liam, det er så gammelt" Sa Eleanor. Jeg nikket og himlet med øynene. "De glemmer aldri det som skjedde i fjord mellom deg og Liam" Sa Eleanor. "Åh, ikke minn meg på det" Jeg skar en grimase og trillet vogna inn på H&M.