Del 50

91 3 0
                                    

10. Mars 2014. (3 måneder senere)
Ashley POV.
Niall, Louis, Liam, Zayn og Harry hoppet rundt på scenen med mer energi en vanlig. Dette er dems aller siste konsert på denne turneen. De storkoser seg der ute. Man kan se det lang vei. De virkelig elsker fansen sin. Emma rakte meg Emily som satt og hoppet på fanget mitt. I morgen er Emily sin ettårs dag, og min 21 års dag. Tenk at i morgen er jenta mi ett år. Tiden har gått så utrolig fort. Jeg kan ikke tro det.
Niall vinket fra scenen og Emily jublet da hun så faren sin. "Ashley?" Eleanor satte seg ved siden av meg. Jeg så bort på henne. Hun holdt fram en colaflaske. "Vil du ha?" Spurte hun. Jeg tok den imot. "Takk" Jeg tok en sipp av den før jeg skrudde på korken og ga den videre til Emma.
Jeg, Emma, Eleanor og Perrie tenkte at vi måtte få med oss guttene sin aller siste konsert. Så vi kjørte min bil bort hit. Guttene kjørte Niall sin bil tidligere i dag. Han har faktisk nesten ikke sovet i natt. Han har sittet oppe og vært bekymret for stemmen sin. Siden han har vært litt små forsjøla de siste dagene. Men det ser ut som at det gikk ganske bra for han synger helt perfekt der ute. Emma smilte mot meg mens Niall sang en av soloene sine.
Jeg stakk hodet ut og så litt bort på publikum. Mange av dem har tårer rennende nedover kinnene, mens de hyler og roper. Andre har store smil, mens de jubler og smiler. Mens andre bare står og nyter hele greia. Guttene skal gi ut sin tredje cd om et par måneder og fansen vet det. De har nevnt opp til flere ganger om at de ikke har planer om å stoppe som et band helt ennå. Fansen vet at guttene elsker å synge, at de elsker å være med fansen sin. De vet også at de vil tilbringe mye tid med oss, familien som de er glad i. Directioners er veldig forståelige når det gjelder Emily. De skjønner at Niall trenger fri. Men han har alltid tid til begge deler. Han tar seg like mye tid til meg og Em som han gjør med fansen. Og jeg beundrer han for det.
Av og til skulle jeg ønske han ikke var en superstjerne, og at han hadde mer tid til oss, men sånn er det bare ikke. Men jeg elsker han like mye. Siste sangen kom i og det falt glitter fra taket. Jeg smilte og studerte gutten jeg elsker nøye. Tårer i øynene over hvor stolt jeg er av han. Han hoppet rundt og sang med de 4 andre.
Liam og Harry hoppet rundt på andre siden av scenen mens Louis og Niall sto og danset på denne siden hvor vi jentene satt. Jeg fniste over hvor tullete han er. Niall bare smilte og sang. Da sangen kom mot slutten kunne jeg se et tegn av tristhet i øynene hans. Han elsker virkelig å være på turne, og jeg tror han er trist over at det nå er over.
"Tusen takk for at dere er her for oss" Liam ropte ut i mikrofonen.
"Takk for at dere støtter oss, vi kommer snart på turne igjen, vi er snart tilbake" Ropte Harry.
"Vi kan ikke takke dere nok for støtten dere gir oss, takk!" Ropte Louis.
"Vi elsker dere, ikke glem det" Ropte Zayn.
"Dere er verdens beste fans, vi hadde ikke vært her om det ikke var for dere!" Ropte Niall før de sprang av scenen. Fansen hylte og jublet mens musikken forsvant og Josh slo de siste trommeslagerne.
Jeg, Eleanor, Emma og Perrie reiste oss opp og gikk bort til sikkerhetsvaktene. Vi viste dem passene våres som sa at vi kunne gå bak scenen. De slapp oss forbi og vi gikk mot guttene sine garderober. Niall kom løpende mot meg. Emily smilte og klappet med hendene da hun så han. "Niall!" Jeg trakk meg unna han etter han hadde klemt meg. Han var så svett og gjennom våt. "gå å dusj, du er gjennomvåt!" Jeg dyttet han mot rommet som hadde en dusj. "Et kyss først" Han bøyde seg fram og kysset meg. "ekkelt" Jeg smilte og satte fra meg Emily på gulvet mens jeg så bort på Emma og Harry som klemte, Eleanor og Louis som sto og pratet og Perrie og Zayn som sto og lo. Liam løftet Emily og snurret henne rundt sånn at hun brøt ut i den latterkrampen.
"Hvem skal kjøre med hvem hjem?" Spurte Liam mens han så på meg.
"Meg, Emily og Emma i en bil, og alle dere andre i Niall og Harry sin bil" Svarte jeg og satte meg ned mens jeg ventet på at Niall skulle bli ferdig i dusjen.

Hidden Secrets introHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin