Del 51

88 2 0
                                    

Niall POV.

Jeg tørket håret og dro på meg en joggebukse og en hettegenser før jeg gikk ut av badet sånn at en av de andre guttene kunne få dusjet. Jeg fikk øye på Ashley og Eleanor som sto og spiste Vannmelon ved bordet. Mens Emily krabbet rundt mellom dem. "Ashley, setet til Emily står i min bil, jeg gidder ikke flytte det over i din bil, så hun kjører bare med meg" Jeg la fra meg håndkleet og tok en vannmelon bit. "Niall, hun skal bli med meg og Emma" Svarte hun og tok en eple bit. "Nei, hun blir med oss, vi har musikk og hun har setet i min bil, nok om det" Svarte jeg og løftet Emily opp. Ashley himlet med øynene. "Du er så trøtt, og da er du alltid så sta" mumlet hun mens hun snudde seg mot Eleanor.

"Bare dra og fiks det dere skulle så kommer vi etterpå" Jeg ga Ashley et kyss på kinnet. Hun bare nikket og dro med seg Emma ut av rommet. "Skal du kjøre bil med pappa?" Jeg så ned på Emily mens jeg satte meg i sofaen. Gud og trøtt jeg er.

Jeg lente hodet på sofakanten og lukket øynene. Jeg må få meg noe søvn før vi skal kjøre en time lang kjøre tur hjem. "Niall!" "Niall!" Noen dyttet meg i armen. Jeg gryntet og satte meg opp mens jeg gne meg i øynene. Liam sto over meg med Emily i armene. "Klar for å dra?" Han så på meg mens Emily strakte armene mot meg. Jeg gjespet mens jeg reiste meg. "Japp" Liam rakte meg Emily. Jeg bar Emily i den ene armen og de andre tingene mine i den andre. Gud å trøtt jeg er. Dette blir en lang kjøretur hjem.

"Okei, folkens, Zayn, Perrie og Harry går i Harry sin, dere andre går med Niall" Hørte jeg en av vaktene fortelle oss. Jeg åpnet døra og festet Emily i setet sitt. "Du ser trøtt ut Niall, skal jeg kjøre?" Louis så på meg. Jeg ristet på hodet og smilte mot han. "Neida, går fint" Jeg åpnet døra og satte meg inn. Liam satte seg vedsiden av meg, mens Eleanor og Louis satte seg bak med Emily.

Ashley POV.

"popkorn?" Jeg holdt opp liste og leste fra den. "Harry som skreiv den, han har vel lyst på popkorn" Hun tok ned en pakke og la den i kurven. Er min og Emma sin handle uke denne uka så da er det vi som må handle. De andre er vel snart på vei hjem og er vel her om en times tid. "Var det alt?" Jeg så ned i handlekurven vår og bort på Emma. "Ser sånn ut" Hun så på lista og leste opp alle tingene igjen. "Vi tar med noe ekstra godterier til i kveld, så kan vi feire at guttene er ferdig, Eleanor og Perrie fisket nesten alt klart ista, sånn at vi 2 må bare gjøre ferdig resten av overraskelsen nå" Jeg så på henne. Hun nikket og fant fram noe godterier. "Sånn!" Jeg betalte alt og bar det med meg ut i bilen.

Emma bar posene inn på kjøkkenet. "For et rot" Jeg sukket og satte fra meg veska og en pose. "Jepp, sånn går det når det bor 9 personer her, er glad jeg ikke bor her" Hun fniste og satte inn ting i kjøleskapet. "Du bor jo nesten her da!" Jeg så på henne. "nja" Hun trakk på skuldrene mens hun pakket ut varene. "Bilde!" Jeg tok ut mobilen og tok et bildet av oss. "Jeg så er klar for denne feiringa!" Sa hun mens hun snudde seg og plasserte flere varer inn i kjøleskapet

Harry POV.

Jeg fulgte med på veien foran meg. Hvor bilen til Niall kjører. "Skru opp musikken!" sa Perrie fra baksetet. Zayn strakte seg fram og skrudde opp volumet. "Er det bare meg eller kjører Niall litt vinglete?" Zayn pekte på bilen til Niall. Jeg så bort på den og ja. Det ser nesten ut som at han kjører i søvne. "Shit, ja!" Jeg så litt bort på Zayn før jeg flyttet blikket bort på bilen til Niall igjen. "tut på han!" Før jeg rakk å si noe trykket Zayn på rattet så bilen tutet. "SHIT!" Jeg svinget til siden akkurat da bilen til Niall rett i en vegg og det kom et høyt smell. "FAEN, er dere okei?" Jeg så på Zayn før jeg snudde meg mot Perrie. Hjertet mitt hoppet i sjokk. Hva faen skjedde akkurat. Jeg nekter å snu hodet. Jeg vil ikke se på hva som skjedde foran meg. Jeg vil ikke se bilen til Niall akkurat nå. Før jeg visste ordet av det var Zayn og Perrie ut av bilen.

"Niall!"

"Eleanor!"

"Louis!"

"Liam!"

"Emily!" Ropte de om hverandre. Jeg snudde hodet mot bilen til Niall. Bilen var helt smadret. Jeg spratt ut av bilen etter å ha tatt av beltet. Perrie sto og prøvde å åpne en av dørene uten nytte.

"HJELP!" Hørte jeg en stemme rope. "Louis, var det deg!?" ropte jeg. "Ja!" Ropte han tilbake. "Hvordan er de andre?" Ropte jeg mens jeg prøvde å åpne døra på siden Louis satt på. "Jeg vet ikke!" Ropte han. "Hold ut, Zayn ring!" Jeg så bort på Zayn som sto med telefonen til øret mens han skalv. Det var en lang kø med biler bak oss.

Emma POV.

"Emma! Harry ringer!" Ashley kom dansende mot meg med mobilen min. Jeg lo mens jeg la den til øret. "Galehuset.no" Lo jeg. "EMMA, DET HAR SKJEDD EN ULYKKE!" Smilet mitt forsvant og jeg ble stående helt stille. "Hva? Hvem? Hvor?" Musikken til Ashley gjorde at jeg måtte holde for det ene øret for å høre Harry. "Bilen til Niall. Er bare Louis som svarer, de andre 4 er helt stille!" "Faen, faen, faen!" Jeg beveget meg fram og tilbake mens tårene vellet seg opp i øynene mine. "Jeg og Ashley er på vei! Hvor er dere?" "NEI! Møt oss på sykehuset, vi er på hovedveien 10 minutter unna hjemme! Jeg elsker deg" "Harry!" før jeg visste ordet av det la han på.

Faen. Jeg sto der helt stiv som en stokk. Ikke vet jeg hvem som var i bilen. Jeg vet at det var Niall sin bil, det vil si at Niall og Emily er i den, og Louis hadde visst vært i den så da er nok Eleanor også i den. "ASH" Prøvde jeg å rope. Ingen reaksjon. Hun bare fortsatte å danse rundt. "ASHLEY, NIALL HAR VÆRT I EN ULYKKE!" Ropte jeg. Denne gangen snudde hun seg. "H-H-va?" Hun så på meg med store øyne. "kom!" "Nei, vent!" Hun kom mot meg. Tårer vellet seg opp i øynene hennes. "Niall i en ulykke? Emily også?" Hun sa det som om hun ikke ville vite svaret. Jeg bare dro henne med meg ut døra. "Emma, hvor er de? Jeg må til de nå!" Ashley åpnet døra til fører setet. "Du kjører ikke!" Jeg tok tak i døra. "Du kan ikke kjøre!" Hun så på meg. "Ring noen!" Jeg så på henne. "Jeg kjører!" Ropte hun og prøvde å dytte meg unna. Jeg la armene rundt henne. "Ashley, du kan ikke kjøre sånn her!" Jeg klemte henne mot meg mens hun brøt ut i full gråt. "Jeg kan ikke miste de!" hulket hun i armene.

Jeg klemte henne mot meg og dro fram mobilen min og tastet moren til Ashley sitt nummer. Jeg fortalte henne alt mens Ashley gråt i armene mine. Jeg i sjokk så jeg klarer ikke gråte. Ikke vet jeg hvem som er skadet, ikke vet jeg hvor ille det er. Jeg vet ikke en jævla dritt. Alt jeg vet er at vennene mine var i den bilen. Og 3 av dem er Niall, Emily og Louis. De 2 andre vet jeg ikke. Det kan være Zayn, Perrie, Eleanor eller Perrie. "Allison kommer og henter oss" Jeg la på og så bort på Ashley. Hun bare satt der og hulket i armene mine. "Det kommer til å gå bra" Jeg vet ikke om det kommer til å gå bra, jeg må bare si noe. For jeg vet ikke en dritt.

Ashley POV.

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg vil bare vite at datteren og min forlovede har det bra. Jeg vil vite hvem som er skadet. Jeg vil bare høre at alt er bra. Jeg vil våkne opp fra dette forferdelige marerittet. Emma skrudde på radioen i bilen mens hun ventet på at min mamma skal hente oss. "Ulykke?..5 personer?..alvorlig?." var alt jeg hørte. Jeg presset øynene sammen og la hodet i knærne mine mens jeg hylgråt. Emma la armene rundt meg. Akkurat da kom bilen til Mamma. Jeg spratt opp, åpnet døra og satte meg inn. Tårene bare fosset ut. Mamma sa ikke et eneste ord. Hun bare kjørte.

Hidden Secrets introWhere stories live. Discover now