Del 24

94 3 0
                                    

Ashley POV.

Jeg la hode inntil vinduet og ristet på hode og lo en kort latter. Niall snudde seg litt mot meg og så spørrende på meg. "Hva?" Spurte han. Jeg bare ristet på hode før jeg åpnet munnen. "Jeg bare ler av hvor dumme krangler vi har" Jeg la hånda mi over hans og klemte den. "Sånn det er vennen" Han smilte mens han hadde den ene hånda på rattet og den andre på girspaken. Niall parkerte bilen og snudde seg mot meg. "Jeg er elsker deg når du er sur, men jeg må ærlig si at jeg elsker deg mye mer når du er i bedre humør" Han blunket og åpnet døra. Jeg himlet med øynene og fniste før jeg gikk ut av bilen jeg også. Jeg skulle til å åpne døra til Emily, men Niall var raskere. "Gå inn du, jeg tar henne" Niall ga meg et kyss på kinnet og åpnet døra. Jeg sto bare der og så på at han løftet datteren vår. Jeg tok fra han stelleveska og hang den over skuldra.

Jeg åpnet døra og gikk inn. Latteren til Eleanor fikk meg til å smile. Gud å jeg elsker den jenta. Jeg tok av meg skoene og gikk inn i stua. "Hola!" Eleanor vinket til meg fra vinduskarmen. "Hei, hvorfor sitter du i vinduet?" Jeg hevet et øyebryn mens jeg smilte. "Jeg vet ikke" Hun hoppet ned og kom bort til meg. "De andre guttene er ute, så jeg og frøken Edwards sitter bare her" Hun pekte på bordet. "Hvorfor peker du på bordet?" Jeg så på henne. "Perrie er under bordet, din kødd" Jeg bøyde meg ned og fikk øye på Perrie sitt blonde hår. "Jeg skal la være å spørre" Jeg bare ristet på hode og gikk bort til Niall.

"Guttene vil at jeg skal møte de i studio, er det greit?" Niall så opp fra mobilen sin. Jeg nikket og tok imot Emily. "Gå du" Jeg satte Emily ned på gulvet sånn at hun kunne krabbe litt. Niall smilte og la hendene rundt midjen min. Han la pannen på min og så meg rett inn i øynene. Ånden hans luktet jordbær. Han har jordbær tyggis, jeg vil også ha. Jeg la leppene mine på hans. Han kysset meg tilbake. Jeg lot tunga mi skli over leppene hans for å spørre om tilgang. Han åpnet munnen og lot tunga mi inn i munnen hans. Jeg fant tyggisen og stjal den fra han og slapp kysset. "Slemt gjort" Han så på meg med en furte leppe. "Sorry, men den luktet godt" Jeg fniste og ga han et nytt kyss. "Da får jeg ta en ny da" Han dro opp en tyggis pakke og puttet den i munnen. "Du får ikke stjele den også" Sa han før han kysset meg på pannen. "Elsker deg også" Jeg fniste og snudde meg rundt. Emily satt og studerte Perrie under bordet. Hun lurer sikkert på hva tanten hennes gjør der nede. Skjønner henne godt.

Jeg gikk bort til Emily. "Tro meg, jeg lurer også på hvorfor tante sitter der" Jeg løftet henne opp og så på henne. Hun smilte og lagde en grimase som fikk meg til å le. "Perrie og Eleanor hva skal vi 4 gjøre?" Jeg så på bordet og på Eleanor som sto og studerte et bilde av henne og Louis på veggen. Veggen er dekket med nesten 100 bilder. Noen av guttene aleine, med oss kjærestene, med venner, og familie. Den er nesten helt full nå. Men den er kul Det var faktisk min ide. "La oss ha en liten jente prat" Perrie kom fram fra under bordet. "Nei se hvem som kom ut av bordet" Jeg pekte på Perrie mens jeg så på Emily. "jeg kom ikke ut av skapet i hvert fall" Hun fniste og satte seg vedsiden av meg. "Det hadde vært litt leit siden du er sammen med Zayn" Jeg så på henne.

"Det er litt rart hvor mye Directioners overdriver" Eleanor så på oss. "Ja, liksom Liam, han bruker jo skjeer, han bruker bare ikke de fra restauranter, de tror han er livredd for dem. Han er egentlig ikke redd for dem. Han liker bare ikke tanken på hvor de har vært" Jeg fniste. "Ja og det med Harry og Louis" Eleanor himlet med øynene. "Ja den er drøy" Jeg satte Emily på fanget mitt og studerte henne. "Directioners er søte da" La jeg til. "Det er de" Sa Eleanor og Perrie på likt. Jeg smilte mot dem og lekte litt med Emily på fanget mitt.

"Vi er hjemme!" Jeg fikk øye på Louis og Zayn. Jeg så etter Niall, men har var ingen plass. "Hvor er Nialler og Haz?" Jeg så på Louis og Zayn. "De er ute og bestiller ferdig mat" Zayn slang seg vedsiden av Perrie mens Louis satte seg med Eleanor. "Jeg har deg jeg" Jeg tok hendene til Emily og løftet henne sånn at hun sto.

Jeg kom plutselig på at Zayn ville prate med meg. "Zayn?" Jeg så bort på han. Han så bort på meg. "Du skulle si meg noe I sta, skal vi gå ut litt?" Jeg pekte på veranda døra. Han nikket og ga Perrie et kyss før han gikk med meg ut.

"Du skjønner jeg vet grunnen til at Liam dro" Zayn så på meg før han så ned i fanget sitt. "Og hva er grunnen?" Zayn så opp på meg før han trakk pusten.

"Han har ennå følelser for deg Ash" Verden min falt sammen. "Han har hatt det hele tiden, helt siden han så deg igjen den første gangen"

Hidden Secrets introDonde viven las historias. Descúbrelo ahora