Del 29

97 3 0
                                    

Niall POV.

Jeg så bort på Ashley mens hun kjørte min bil. Øynene hennes er veldig konsentrert på veien. Mens hun smiler som aldri før. "Du ser så glad ut" Sa jeg helt ut av det blå. Hun så bort på meg i noen sekunder før hun så på veien igjen. "Ikke så rart, jeg har deg" Sa hun og smilte ennå mer. Jeg la hånda mi over hennes på girspaken og smilte. "Jeg skal aldri forlate deg" Sa jeg og kysset henne på kinnet. "Niall, jeg prøver å kjøre" fniste hun. "Jeg vet" Jeg satte meg tilbake, men lot hånda mi hvile på hennes.

Hun parkerte bilen og snudde seg mot meg. "Såe?" Hun smilte og la en hånd på brystet mitt. "La oss se hvem som blir overrasket?" Jeg bare nikket og åpnet døra. Emily så på meg med en av grimasene hun har lært av Perrie. "Jeg tror jeg må be Perrie slutte å lære datteren min sånne grimaser" Jeg pekte på Emily. Ashley lo og nikket. "Tror jeg også, hun kommer til å bli som henne" Jeg skar en grimase av det. "Jeg er glad i Perrie, men jeg vil ikke at datteren min skal gå rundt og lage geite lyder" Jeg så bort på Ashley. Hun bare lo og løftet Emily ut av bilen.

"Jeg er hjemme" Ropte jeg mens jeg tok av meg skoene. Eleanor var den første som kom løpende. "ASHLEY!" Hun kastet seg rundt nakken til bestevenninna. Jeg smilte og så på dem. Ashley la armene rundt Eleanor og klemte henne. Gud å jeg elsker vennskapet til Ashley og Eleanor. De er virkelig som søsken, uten all kranglinga, for de krangler aldri. "jeg har savnet deg" Eleanor slapp taket rundt Ashley og smilte.

Jeg bare gikk inn i stua og fikk øye på en smilende Liam. Jeg smilte tilbake og satte meg ned vedsiden av han. Emily så opp på Liam og ga fra seg noen lyder. "Emily er enig med meg, la oss se Toy Story 3!" Liam rufset Emily i håret.

Alle andre i rommet sukket og ga fra seg noen lyder om at de ikke hadde lyst til å se filmen. Men jeg har ikke noe i mot det. Ashley og Eleanor kom inn igjen og alle ga Ashley en klem og fortalte henne at de var glad for å se henne igjen. Jeg tror alt er som det skal være nå. Om 3 uker reiser vi på turne, og min lille familie skal bli med. Emily skal være vekke fra oss i 1 uke, det er når vi skal til Afrika

"I morgen blir dere to aleine hjemme" Louis pekte på Eleanor og Ashley. De så på hverandre og smilte som og de hadde en plan. "Perrie skal med Little Mix, Emma kommer hjem i morgen kveld, og vi skal planlegge turneen" Sa Louis.

Liam fikk viljen sin og vi ble sittende å glo Toystory. Emily ble slappere og slappere i fanget mitt og Ashley sov halvveis på skuldra mi. Jeg bøyde meg ned og hvisket til Ashley. "Babe, skal vi legge oss tidlig?" Hun bare gryntet og gravde ansiktet inn i armen min. "Jeg tar det som et ja" Jeg kysset henne på pannen og reiste meg opp. Emily pustet tungt i armene mine. Jeg må nå ta meg av mine 2 vakre jenter. "Lou" Hvis hun sovner, kan du hjelpe meg med henne når jeg har lagt Emily?" Jeg så litt spørrende på han. Han nikket og reiste seg opp. Han og Eleanor gikk ut på kjøkkenet mens jeg gikk opp og la Emily.

Jeg små jogget ned trappa etter å ha lagt Emily. Eleanor satt i sofaen med dataen på fanget, Louis satt vedsiden av henne og så ned på hva Eleanor gjorde. Ashley ligger på den andre sofaen dypt i søvn. "Jeg tror jeg skal bære henne opp" Jeg pekte på Ashley. Louis og Eleanor så opp og smilte mens de nikket. Jeg bøyde meg ned og løftet opp Ashley. Eleanor blunket til meg før jeg gikk opp trappen med Ashley i armene. Jeg åpnet døra og gikk inn på rommet vårt. Forsiktig la jeg henne ned på senga. Jeg dro av meg genseren og gikk over på andre siden. "Du er deilig" Jeg snudde meg og så ned på henne. Hun smilte og studerte kroppen min. "Det er du også" Jeg tok av meg buksa og la meg under dyna. Hun krøp nærmere meg og jeg la armene rundt henne. "Natta" "Natta kjære" svarte hun. Jeg smilte for meg selv og sovnet med henne tett inntil meg.

Hidden Secrets introWhere stories live. Discover now